Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kultaiset suihkut  (Luettu 4729 kertaa)

Poissa M45

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Kultaiset suihkut
« : Helmikuu 27, 2020, 14:45:04 »
Tervehdys,
Tämä aihe on alkanut kiinnostamaan ja kyselen että löytyykö tarjontaa pk-seudulla missä määrin?
Saa vastailla myös privaviestillä  :)

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 65
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #1 : Helmikuu 27, 2020, 16:05:57 »
Kumpaa haet antajaa vai ottajaa, molempia on.
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #2 : Helmikuu 27, 2020, 21:05:33 »
Hahahah joo. Nää mielikuvat.
Jouni saajan puolella.  ;D  ;D   ;D

Venla taitaa antaa näitä suihkuja.
Ihanat naiset.

Poissa M45

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #3 : Helmikuu 29, 2020, 12:43:51 »
Antajaa lähinnä haen ja toiveena mahdollisimman runsas ja pitkä suihku.
Saa ilmiantaa jos tiedossa joku  :)

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #4 : Helmikuu 29, 2020, 13:15:41 »
Siinä tapauksessa lähes kaikki sitä tarjoaa vaikka ei näy listalla, sillä itse toimenpide ei oo niin vaativa. Joillakin se on extra palveluna. Kannattaa kysellä hupakoiden kanssa, mutta kannattaa myös varautua kun kyseessä melko taboo juttu. Herkimmil hupakoilla saattaa ennakkoluulot muuttua sua kohtaan, eivätkä pahimmassa tapauksessa halua jatkossa enää tavata. Omilta suosikeilta ei siis ehkä kannata kysellä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #5 : Helmikuu 29, 2020, 13:45:07 »
Siinä tapauksessa lähes kaikki sitä tarjoaa vaikka ei näy listalla, sillä itse toimenpide ei oo niin vaativa.

Kyllä tässäkin jutussa on oma tietäminen. Se näyttää helpolta mutta ei välttämättä sitä ole.
Ensinnäkin miten saada virtsarakko täyteen ja pidettyä neste siellä asiakasta varten.
Juominen pitää aloittaa vähintäänkin tuntia ennen tapaamista. Sinä aikana ei voi ottaa vastaan muita asiakkaita koska seksi saattaa olla tosi vaikeaa kun pissahätä.
Jos kultaista suihkua haluava ostaa tunnin ajan ja haluaa ihan loppuun sen suihkun, sekin hankalaa.
Yritäpä olla kaunis, viettelevä, eroottisen seksikäs ja toimia kun alavatsassa painetta jonka pitäisi saada ulos. Mieluummin heti eikä 50 minuutin päästä.

Jos juomisen ajoittaa väärin oman kehon imeytmistahtiin, silloin asiakas joka halusi kultaista suihkua ei saa sitä. Seuraavan asiakkaan kanssa onkin aika kova pissahätä ja seksi tai mitä nyt onkaan tekemässä, sen joutuu keskeyttämään joitakin kertoja käymällä tyhjentämässä virtsarakon. Se rikkoo tilanteen intensiivisyyden aika tehokkaasti.

Itse tapahtuma, se tuntuu helpolta. Senkun vain menet asiakkaan päälle, nostat jalkaa tai hajareisin ja anna mennä.
Entä jos juuri silloin iskee ujo pissa. Virtsarakko täynnä mutta mitään ei tule. Siinä kyykkii asiakkaan päällä ja miettii kuinka monta minuuttia voin käyttää tähän juttuun yrittäen saada pissaa tulemaan kun asiakas on maksanut ajasta.



kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Cale

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #6 : Helmikuu 29, 2020, 21:47:40 »
En tiedä kuuluko varsinaisesti kultaisiin suihkuihin, mutta tykkään squirttaavista naisista. Se on vaan niin mahtavaa kun nuolee ja sormettaa samaan aikaan ja suihkun suuhunsa.

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #7 : Helmikuu 29, 2020, 22:18:33 »
^^ En kuvitellut että toimenpide vaatii noin runsasta tankkaamista, että se saisi olon kylläiseksi. Mielestäni pari lasillista nautittuna edeltävänä tuntina niin toimenpide sujuu lennosta spontaanisti, tosin siihen voi toki vaikuttaa myös biologinen sukupuoli. Tosiaan, myönnän kyllä etten ole kokenut tällaista palvelua ainakaan vielä että siinä mielessä en kiistä lainkaan sanojasi ;)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #8 : Maaliskuu 06, 2020, 08:47:08 »
Hahahah joo. Nää mielikuvat.
Jouni saajan puolella.  ;D  ;D   ;D

Venla taitaa antaa näitä suihkuja.

Joo, harvakseltaan tosin. Tämä mulla on extrana +40e, tosin nää on niitä juttuja että varaus viimeistään edellisenä päivänä, ja just et jos se ei sovi sen päivän rytmiin muuten, niin silloin valitettavasti en pysty tuota tarjoamaan. Ja saatavilla ainoastaan Helsingissä, keikoilla ei tarjolla.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa AuroraElomaa

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #9 : Maaliskuu 06, 2020, 12:25:23 »
Joskus iskee ujopissa, eli sitä joutuu hetken hengittelemään ja odottelemaan, että saa pisarat tulemaan, mutta kokoajan paremmin handlaan kultaisen suihkun salat :)

Mulla kuuluu kaikki aina hintaan; jos osaan tehdä, se menee samalla hinnalla. Ja jos ei jostain syystä onnistuisikaan, tai tulisi vain pisaroina suihkun sijaista, niin ei tarvitse miettiä antaako rahaa takaisin vai ei.

Kunhan ei oo juuri ennen ollut asiakasta, niin onnistuu, eli tunnin, parin varoajalla. Mulla rakko täytyy aika nopeasti. Oon kyllä kade niille palveluntarjoajille joille pissa ei ole ongelma eikä mikään. Vaatii harjottelua ja vaivaa kyllä.
Keikkakalenteri, lisää infoa ja kuvia nettisivuiltani 😊

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #10 : Maaliskuu 08, 2020, 22:05:28 »
Mä tarjoan lisämaksusta virtsaa ujon rakkoni takia ainoastaan lasin kautta. Yhden asiakkaan kanssa tosin olen kokeillut ja onnistunut ihan päälle pissaamisessakin. Tässä tosin oli se takana, että meillä oli kolmen tunnin tapaaminen ja tämä asiakas oli nuollut mulle orgasmin, olo oli tuosta yhdistelmästä (pitkä tapaamisaika + orgasmi) superrento ja mulla oli luonnostaan kova pissahätä. Ehdotin sitten asiakkaalle, että mennäänkö suihkuun kokeilemaan, josko kultainen suihku onnistuisi, ja onnistuihan se! Näin ujon rakon omistajalle tuli kunnon voittajafiilis ja onnistumisen tunne tuosta. :) Eli siis, jos varaat multa kolmen tunnin ajan ja nuolet mulle orkun, voin kokeilla lisämaksusta sun päälle pissaamista.  ;D :-*
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Mikko 195

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kultaiset suihkut
« Vastaus #11 : Elokuu 08, 2020, 16:39:04 »
Joskus iskee ujopissa, eli sitä joutuu hetken hengittelemään ja odottelemaan, että saa pisarat tulemaan, mutta kokoajan paremmin handlaan kultaisen suihkun salat :)

Mulla kuuluu kaikki aina hintaan; jos osaan tehdä, se menee samalla hinnalla. Ja jos ei jostain syystä onnistuisikaan, tai tulisi vain pisaroina suihkun sijaista, niin ei tarvitse miettiä antaako rahaa takaisin vai ei.

Kunhan ei oo juuri ennen ollut asiakasta, niin onnistuu, eli tunnin, parin varoajalla. Mulla rakko täytyy aika nopeasti. Oon kyllä kade niille palveluntarjoajille joille pissa ei ole ongelma eikä mikään. Vaatii harjottelua ja vaivaa kyllä.


Auran pissaa maistaneena voin sanoa että ihan hienosti palvelu onnistui. Lähde on kaunis ja salaperäisen näköinen, ehkä vähän piilossa. Varsinaista suihkua en saanut mutta kivaa lirinää. Jos ei ihan kympin suoritus niin kiitettävä ainakin. Muutoinkin neiti oli ihana.