Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Maria Pehmeä puuma Tampereella
Pehmeapuuma:
Kiitos kommentistasi, ílo jälleen myös minun puolellani :inlove:!
Maria :sheep:
--- Lainaus käyttäjältä: abc008 - Maaliskuu 08, 2025, 19:06:33 ---Käyty perjantaina kokeilemassa.
Todella kiva ihminen ja hyvä oli hoito.
Täytyy käydä uudelleen kun sielläpäin on 😉
--- Lainaus päättyy ---
Jormaxl68:
Kävin eilen ekaa kertaa ja oli varsin miellyttävä kokemus. Varausvaiheen keskusteluista oli bongattu juttuja ja toki toiveet käytiin vielä ennen hierontaa läpi.
Täytyy sanoa että nautin tästä käsittelystä ja loppuhuipennuskin oli mahtava. Isot rinnat plussaa.
Täytyy kyllä mennä uudestaankin😀
Pehmeapuuma:
--- Lainaus käyttäjältä: Jormaxl68 - Maaliskuu 26, 2025, 09:01:26 ---Kävin eilen ekaa kertaa ja oli varsin miellyttävä kokemus. Varausvaiheen keskusteluista oli bongattu juttuja ja toki toiveet käytiin vielä ennen hierontaa läpi.
Täytyy sanoa että nautin tästä käsittelystä ja loppuhuipennuskin oli mahtava. Isot rinnat plussaa.
Täytyy kyllä mennä uudestaankin😀
--- Lainaus päättyy ---
Heissan vain ja kiitos ihanasta rapsasta ja käynnistä :inlove:! Olet ehkä käynyt jo uudelleenkin, who knows🤭. Unohtunut kiittää aiemmin, kun en täällä käy lueskelemassa kauhean usein juttuja🙈.
Täytyy kyllä sanoa, että kiusoittelu ja nautinnon antaminen on ihan mun juttu :wanker:, sytyn siitä itsekin🤭😘🔥! Kannattaa kysyä myös extroista hierontoihin, vink vink😉!
Maria 💋
Jone15:
Tuli käytyä pitkästä aikaa Marian luona. Kalsea keli suorastaan vaati tekemään jotain piristävää. Paikka oli muuttunut tosi kodikkaaksi ja hyvällä maulla sisustetuksi. Kaikenlaisia leikkivälineitä oli pilvin pimein ja seinälläkin näkyi olevan nilkka- ja rannekahleet. Itse otin kuitenkin tällä kerralla body-to bodyhieronnan seksillä. Ei jäänyt keho eikä mieli kylmäksi tälläkään kerralla😍😍
Pehmeapuuma:
Kiitos Jone15 käynnistä ja rapsastakin jälleen :inlove:!
Todellakin palveluja ja extroja riittää ja paikka sisustettu juuri teitä varten. Löytyy varmasti jotain jokaiseen lähtöön ja mieleen jotakin🤭.
Pehmeä puuma alias Maria❤️
--- Lainaus käyttäjältä: Jone15 - Syyskuu 03, 2025, 20:37:36 ---Tuli käytyä pitkästä aikaa Marian luona. Kalsea keli suorastaan vaati tekemään jotain piristävää. Paikka oli muuttunut tosi kodikkaaksi ja hyvällä maulla sisustetuksi. Kaikenlaisia leikkivälineitä oli pilvin pimein ja seinälläkin näkyi olevan nilkka- ja rannekahleet. Itse otin kuitenkin tällä kerralla body-to bodyhieronnan seksillä. Ei jäänyt keho eikä mieli kylmäksi tälläkään kerralla😍😍
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta