Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Käynti mielisairaalassa  (Luettu 3870 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Käynti mielisairaalassa
« : Helmikuu 26, 2020, 09:04:16 »
Jyhkeä ovi kolahti takanani, kun astuin pitkään tiilillä vuorattuun käytävään. Käytävällä oli tasaisin välein lukittuja ovia. Olin syystäkin hermostunut, koska olin saanut pitkällisen odottamisen jälkeen järjestettyä tapaamisen yhden talon asukkaan kanssa. Rakennus oli yli 100 vuotta vanha ja ulkoapäin tumman synkeä. Muistin lukeneeni, että sellit olivat kooltaan 1.2 x 2 m ja olot epäinhimilliset. Kaiken lisäksi olin puhumalla onnistunut järjestämään valvomattoman tapaamisen. Saavuin neuvotulle ovelle, joka oli pahaenteisesti raollaan.

Raotin varovasti ovea. Sellin ja kaltereiden sijasta havainnoin viihtyisän huoneen ja ennen kaikkea oven takana nauravan lumoavan kauniin naisen. Mini-Venus Minni mustissa.  Vihdoinkin. Kuten aiemmista kerroista muistin, hän oli edelleen kaunein nainen, jonka olen tavannut. Syvän tummat pitkät hiukset, ja kauniit kasvot ja upea vartalo, jota hän oli kertomansa mukaan pitämällään tauolla hiukan muuttanut. Myöhemmin totesin muutokset erinomaisen onnistuneiksi. Ja nimensä mukaisesti MVM on hyvin kiihottava ja melkein taskuun mahtuva.

Seurasi vuoroin rauhallinen ja vuoroin kiihkeä 2-tuntinen. MVM osaa antaa miehelle kaiken, mitä voi toivoa. Parasta GFE-nautintoa mitä on. Kiitollisin ja mukavin mielin poistuin. Jos mielisairaalat ovat nykyään tällaisia, pitänee harkita alan vaihtoa.

Ylilääkäri

Poissa MiniVenus-Minni

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 54
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Käynti mielisairaalassa
« Vastaus #1 : Maaliskuu 09, 2020, 11:58:11 »
Kiitos palautteesta ja ihanasta yhteisestä hetkestä  :-*
Onneksi se ei ollutkaan niin pelottava paikka loppujen lopuksi :D

Ps. Lintukin lensi ehjänä kotiin  ;)
Pusuja!
💗 Jyväskylässä  5.-6.5  💗

💗 Sex is an experience not a performance 💗