Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Anna Von B

<< < (12/13) > >>

samuel:
Tänään kävin erittäin rentouttavassa hieronnassa Porissa. Mietinkin, että olisiko pitänyt kirjoittaa rapsa Länsi-Suomen alle, jos ei paikalliset ymmärrä lukea myös tätä osiota, sillä se kyllä kannattaisi.

Yhteydenotto oli helppoa, kuten sopiminenkin. Paikalle pääsi myös helposti ja parkkitilaakin löytyi läheltä. Vastassa oli hymyilevä nainen, jonka antoi heti eteisessä lämpimän halauksen. Yksityiskohtiin sen enempää menemättä tunti meni aivan liian nopeasti tässä hieronnassa eikä tuskasta tarvinnut irvistellä. Muuten saatoin kyllä kiemurrella. Lopuksi halauksien kera pois. Tästä tapaamisesta jäi kyllä hyvä mieli.

AnnaVonB:
Kiitos rapsasta Samuel  :kiss:. Toivottavasti tavataan uudelleenkin  :inlove:

ZZSam:
Viime perjantaina se päivä vihdoin koitti, että pääsin treffaamaan Annaa ja nauttimaan hänen ihanuuksistaan.

Viestittelyn alusta asti oli aistittavissa se, mikä sitten oven avautuessa konkretisoitu, että Anna on lämmin, läsnäoleva ja ihminen, jonka kanssa on helppo olla ja "antautua" jännittämättä mitään.
Kaikki toiveet oli huomioitu ja sain nauttia siitä, että olin avuttomana kiinni kahleissa ja Anna kiusasi ja käytti minua eri tavoin. Ja kyllähän Anna sen homman osasi täydellisesti...ai että mitä nautintoa joka puolelle kehoa. Kiima kasvoi kovaksi ja halu päästä irti kahleista, mutta samalla sitä olisi tahtonut olla lisää sidottuna ja nauttia (ehkä ensi kerralla tuplasti aikaa  ;) )

Niin, ja sen lisäksi, että vastassa oli sisäisesti aivan upea ihminen, niin kyllähän Anna tarjosi myös aivan ihanaa silmänruokaa. Oliko se seksikkyyttä, haluttavuutta, kauneutta, vai noita kaikkia, mutta kyllä oli miehen ihana olla Annan seurassa.  :inlove:

AnnaVonB:
Kiitos ihanasta rapsasta ZZSam ❤️. Tervetuloa vaan uudelleen 😘.

joey_t:
Anna on käymässä Oulussa. Joitakin päiviä sitten tiedustelin Annalta tapaamismahdollisuutta ja hakemukseni hyväksyttiin. Pääsin siis tapaamaan naista jonka tapaamista olenkin haaveillut. Ja niin me tavattiin ja tässä lyhkäinen kertomus vierailustani.

Jo eteisessä huomasin että Anna on hyvännäköinen mimmi jota sanontaa Annaa huomattavasti vanhempana voin hyvin käyttää. Kaunis nainen hyvä ilmaisu sekin - kuvaa Annaa hyvin, sekä kasvoja että herkullista vartaloaan. Ja, kuten pian huomasin, Anna oli koko tapaamisen ajan vahvasti läsnä, kaikin mahdollisin tavoin. Tapaamista voisi luonnehtia termillä GFE ja vieläpä niin että Anna vei tuon GFE-jutun aivan käsittämättömän laadukkaalle tasolle. Ja oli tuossa myös PSE-meininkiä mukana myöskin. Toteutuivatko toiveeni? Kyllä varmasti plus lisäksi pari muuta juttua joita en ollut edes osannut toivoa ja niistä kaikista hetkistä nautin isosti.

Minä tykkään myös keskustelusta ja Annan kanssa oli kiva keskustella sekä itse aktin aikana alaan kuuluvin termein sekä myös siitä osasta keskustelua jota käydään siinä lopuksi. Ja Annan katsekontakti aktion eri vaiheissa, se myöskin painui mieleen. Kiitos Anna.

Minä en ole mikään säätilan kuvailija tyyppi joten se jää tästä tarinasta pois. Mutta "kävisinkö uudelleen?" kysymykseen vastaan ehdottomasti kyllä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta