Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Anna Von B

<< < (2/12) > >>

AnnaVonB:

--- Lainaus käyttäjältä: Doni - Tammikuu 12, 2025, 18:11:54 ---Kiitoksia tästä "langasta". Perjantaina pääsen tätä kaunokaista tapaamaan. Fiilis jo nyt aivan luxus, kun uskon täysin että palvelu on juuri niinkuin kuvailtua tässä ketjussa.  :headbang:

--- Lainaus päättyy ---

Ei suinkaan mitään paineita mulle 😆

Boy.boy:
tapaaminen AnnaVonB:n kanssa

Olin todella vaikuttunut siitä, kuinka hyvin kaikki tapaamiseni toiveet ja yksityiskohdat oli otettu huomioon. Heti ensikohtaamisesta lähtien tunnelma oli lämmin ja mukava. Oli selvää, että toiveeni oli kuunneltu tarkasti, sillä jokainen yksityiskohta – aina ympäristöstä keskustelun sävyyn – oli täydellisesti kohdillaan.

Erityisesti täytyy mainita asuvalinta, joka vastasi toiveitani viimeistä piirtoa myöten. Se toi tapaamiseen juuri oikeanlaisen tunnelman ja teki hetkestä erityisen ikimuistoisen. Huomaavaisuus ja ammattimaisuus näkyivät jokaisessa eleessä ja sanassa, mikä teki oloni aidosti arvostetuksi.

Kaiken kaikkiaan kokemus ylitti odotukseni. Suosittelen lämpimästi kaikille, jotka arvostavat pienten yksityiskohtien huomioimista ja täydellisesti räätälöityjä hetkiä. Tämä tapaaminen ei ollut vain kohtaaminen – se oli unohtumaton elämys.

AnnaVonB:
Kiitos Boy, onpa ihana palaute  :inlove:. Tykkään kyllä huomioida yksityiskohtia jos niitä pyydetään/mainitaan.

veijoesso:
Tapaaminen Annan kanssa oli jotain erilaista, jotain odottamaton ja yllättävää.

Kyseessä oli 45min hieronta (joka oli alennuksessa, vaikka en ymmärrä miksi). Annan kosketus sai minut unohtamaan kaiken muun maailmasta. Hän oli kokoajan läsnä ja minusta tuntui että olen maailman keskipiste. Ihannoitu ja rakastettu.

Kyseessä ei tietenkään ollut mikään urheiluhieronta vaan täydellistä kosketusta, hyväilyä ja hellyttää.

Anna on erittäin kaunis, aikuinen nainen. Pehmeä iho, upea hymy ja ystävälliset silmät.

En ole konenut näin kokonaisvaltaista rentoutumista. Enkä malta odottaa uutta tapaamista hänen kanssa.

AnnaVonB:
Kiitos ihanasta rapsasta Veijoesso  :inlove: :kiss:. Nähdään taas pian ❤️.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta