Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: BBW  (Luettu 2911 kertaa)

Poissa Vieras0074

  • Full Member
  • Viestejä: 224
  • **** Nauttii muiden arvostusta
BBW
« : Helmikuu 22, 2020, 19:23:32 »
Kolmenkympin kieppeillä huomasin, että kaikkein eniten lämpenen BBW-tyyppisistä naisista. Täähän ei ole tietenkään mitenkään yksiselitteinen määritelmä, vaan tyttöjä mahtuu mukaan monenkokoisia. Jotkut tykkäävät todella isoista ja mä taas enemmänkin sinne alasarakkeeseen sijoittuvista, mutta yhtä kaikki vallalla olevan kauneuskäsityksen mukaan aivan liian isoista tytöistä. Tää asia on alkanut vaivata mua erityisesti siksi, että jopa oma vaimoni on omaksunut vahvasti käsityksen, että kaikki miehet haluavat laihoja naisia. Mua ei tietysti mitenkään häiritse se, että jonkun naisihanne on eri kuin mulla, mutta juuri tuollaiset oletukset mun mausta kylläkin. Jotenkin tuntuu välillä, että pitäisi melkein hävetä omaa makuaan.

No, oli miten oli, mä olen pannut ilolla merkille, että tän harrastuksen parissa voin tavata myös mun makuuni täydellisiä tyttöjä. Pääkaupunkiseudulla toki saisi olla enemmänkin tarjontaa.

Poissa JTM

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2598
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: BBW
« Vastaus #1 : Helmikuu 23, 2020, 21:39:29 »
Mitä sitä häpeämään. makuja ja mieltymyksiä on monenlaisia. Itse en ole ikinä niin ronkeli ollut, mutta kyllä nuo muodokkaammat ihanat naiset on jotenkin aina enemmän sytyttänyt.
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: BBW
« Vastaus #2 : Helmikuu 23, 2020, 21:42:48 »
Sama täällä. Olen aina haaveillut muhkeista naisista. Harvoin hoikat naiset ovat sytyttäneet.

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: BBW
« Vastaus #3 : Helmikuu 27, 2020, 22:19:04 »
Mitä sitä turhaan häpeilemään. Jokaiselle joku on hyvä, ja toisena päivänä maistuu kalja, toisena kossu.

Poissa Bigmachine

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: BBW
« Vastaus #4 : Helmikuu 04, 2021, 18:10:48 »
Ehdottomasti vähän kurvikkaampi,vaikka joskus vähän timmimpi on hauskaa,oma vaimo on bbw ja imee hemmetin hyvin!