Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turska, onko sinut käännytetty ovelta/hupakko ei olekaan suostunut seksiin  (Luettu 3160 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Tuolla toisaalla keskustellaan hupakon vaatimuksista asiakasta kohtaan. Ja taisipa olla rapsa, jossa asiakas ei ollutkaan päässyt tapaamaan hupakkoa.

Tässä ketjussa turskat voivat avautua niistä kerroista kun eivät ole päässeet panemaan vaan hupakko on viime hetkellä ilmoittanut ettei onnistu. Myös hupakot saavat osallistua keskusteluun.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2020, 12:29:30 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Minulle on tasan kerran käynyt niin, että hupakko on viime hetkellä muuttanut mielensä. Tämä siitä huolimatta, että olen puoliamatöörihupakoiden kanssa valehdellut ikäni kymmenen vuotta alemmas kun yläikäraja ollut liian korkealla ja juonut viiniä ennen tapaamista vaikka lähes kaikki ilmoittavat tapaavansa vain täysraittiita asiakkaita.

Tapaus oli aika traumaattinen. Seurustelin itseäni 12 vuotta nuoremman ulkomaisen naisen kanssa. Hänellä oli lapsia, minkä takia tapasimme aina hotelleissa. En pyrkinyt isäpuoleksi. Olimme sopineet viettävämme viikonlopun yhdessä kylpylähotellissa hänen kotikaupungissaan.

Nainen saapui paikalle, mutta ilmoitti alkajaisiksi jättävänsä minut. Mitäpä sitä muuta mies tekee kuin kutsuu huoran paikalle. Sain yhteyden kolmekymppiseen puoliamatööriin, joka lupasi tulla paikalle.

Tapasimme samaisen hotellin aulassa. Huora katsoi minua, oli hiljaa hetken ja totesi: sorry ole liian vanha minulle. Minut samana päivänä jättänyt nainen oli vain pari vuotta vanhempi kuin huora. Melkoinen päivä. Ei elämäni paras.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 20, 2020, 12:34:55 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Tällaista kokemusta ei kyllä löydy vaan aina olen päässyt tapaamaan jos ovella olen ollut.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Itse en ole käännyttänyt ketään. Jos ajan on saanut ja ovelle asti tullut.
Vuosien aikana minun luota ovellakääntyneitä on ollut yhden käden sormilla laskettuna. Ihan hyvä syy se, en vastannut sitä mielikuvaa minkä asiakas loi mielessään minusta ennen tapaamista. Kaikkia ei voi miellyttää, se on tullut todettua. Vaikka kuinka parhaansa yrittää.

Turskapapan kertomus, kurja tilanne kun olisi kaivannut läsnäoloa ja syliä sekä seksiä ja sitten ei kelvannutkaan.  :( Tuollainen jää mieleen pitkäksi aikaa.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
On käännytetty. Tosin viime kerrasta on nyt toista kuukautta aikaa, mutta asia selvisi minullekin vasta tällä viikolla.
Ensin vitutti, nyt lähinnä naurattaa.
Saitin Bud Spencer

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Ei ole vielä käännytetty ovelta ja aina on seksiin asti päästy.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15229
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Ei ole koskaan sattunut omalle kohdalle.
Tarina kertoo entisessä elämässäni, kaverille oli Saksassa sanottu, ettei oteta vastaakun kulli on liian iso. Sillä oli aivan järjetön tatti.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua

Ei ole minullekaan käynyt niin että olisi käännytetty ovelta. ...Mulla on kyllä naama whatsapp kuvana ja jos vähänkään kuukkeloi niin löytää lisää kuvia. (Spoileri: Missään kuvassa ei ole pyyhe lanteilla 😁)

Amator

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 167
  • * Kelpo kaveri
Joo kerran,hupakon ukko oli kotona ;D

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Kyllä vain. Eksyin Prahan Showpark Marketissa väärälle ovelle ja sen takana lämmennyt akti kylmeni nopeasti. Sori. :)

Poissa Vieras0076

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Eipä ole käännytetty. Kai se, että on selvin päin liikkeessä, kohtuu siisti olemus ja etenkin raha aina valmiina ojossa on pitänyt hupakot tyytyväisenä:)

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1627
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Ei ole käännytetty.
Pari kertaa ollut tilanne että itse olisi pitänyt kääntyä, mutta kohteliaana en ole....
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
En ainakaan muista, että olisi käänytetty🙂