Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Aamuvirkkua pt:tä?

(1/3) > >>

jonne:
Mistä ihmeestä löytyisi aamuvirkku palveluntarjoaja, monelta kysynyt mutta on täysin hakuammuntaa saada tapaaminen aamu seitsemäksi.

AnnaVonB:
Itse vihaan aamuja, ja kaikki mikä tapahtuu ennen klo 11 on mulle liian aikaisin. Suostun kuitenkin sopimaan aamuaikoja jotka ovat vähintään puoli tuntia pitkiä, mutta koska niitä perutaan aivan hävyttömän paljon alle tunnin varoitusajalla suostun nykyään antamaan aamuaikoja vain varausmaksulla, jotta asiakasta varten unirytmin muuttaminen ei mene hukkaan siksi että "rengas meni puhki" tai "äitini joutui sairaalaan".

Mä voin järjestää tapaamisen vaikka aamu kolmelta jos sopiva hinta löytyy ja varausmaksun maksaminen ei ole ongelma.

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 30, 2024, 17:37:43 ---Itse vihaan aamuja, ja kaikki mikä tapahtuu ennen klo 11 on mulle liian aikaisin.

--- Lainaus päättyy ---

Eli et ole aloittajan etsimä aamuvirkku.

AnnaVonB:
Se, että en ole luontaisesti aamuvirkku ei tarkoita, ettenkö voisi olla palveluntarjoaja, joka pystyy myymään sitä, mitä aloittaja etsii. Mulla on ihania vakkareita joita varten herään seiskalta, käyn ulkona koiran kanssa ja juon kahvia ollakseni pirteä ja hyväntuulinen heidän saapuessaan luokseni ennen työpäivänsä alkua.

MariaEnkeli:
En välttämättä oo sun kohderyhmää muuten, mutta mä kyllä herään ajoissa. Omiin aikatauluihini sopii parhaiten aikaiset aamutapaamiset.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta