Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Deittisivustojen itse tuottamat valeprofiilit  (Luettu 9888 kertaa)

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Deittisivustojen itse tuottamat valeprofiilit
« Vastaus #40 : Maaliskuu 07, 2020, 16:57:07 »
Vois olla ihan oma ketjun aihe, kuinka eettisesti oikein on että miehiä "huijataan" näillä näytelmillä/illuusioilla ;D
Tää voisi olla ihan hyvää keskustelua myös aina kun aletaan puhumaan kuinka myyjät on niitä uhreja. Asian kun voi ajatella hyvinkin toisinkin päin. Myyjän voi tässä duunissa helposti nähdä hyväksikäyttäjänä.

Ehdottomasti keskustelun arvoinen aihe. En tosin usko, että tässä on miehilläkään mitään epäselvää jos palveluntarjoaja ei tietoisesti yritä huijata asiakasta. Se että raha vaihtaa omistajaa etukäteen ja ajan lähestyessä loppua annetaan selvästi ymmärtää, että nyt olis aika poistua, hävittää kyllä kaikki kuvitelmat jos sellaisia jossain vaiheessa on päässyt syntymään.

Deittipalveluissa raha ei vaihdu viestittelyn kohteen kanssa, kun maksetaan treffipalvelulle kuukausimaksua tms, joten siellä huijaus menee helpommin läpi.

Tästä päästäänkin siihen, miten oikeaoppinen huijaus toimii. Se, että hinnoissa joustetaan tai tapaamisen kesto on paljonkin pidempi kuin mistä maksettiin, saa minut miettimään, että tykkääkö hupsukka minusta oikeasti. Ovelin huijaus mitä kohdalle on tullut, oli se, että hupsukka näytteli nauttivansa tapaamisesta kuin hullu puurosta, ja lopuksi sanoi että voin tulla koska vaan uudestaan eikä tarvitse maksaa mitään. No, parin ilmaisen käyntikerran jälkeen niitä laskuja yms rupesi löytymään lipastosta, ja kohteliaana miehenä lupasin maksaa ne pois. Lopputulos: rahaa meni ihan yhtä paljon kuin jos olisin maksanut normihinnan tapaamisista :o

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Deittisivustojen itse tuottamat valeprofiilit
« Vastaus #41 : Maaliskuu 07, 2020, 17:04:27 »
Ehdottomasti keskustelun arvoinen aihe. En tosin usko, että tässä on miehilläkään mitään epäselvää jos palveluntarjoaja ei tietoisesti yritä huijata asiakasta. Se että raha vaihtaa omistajaa etukäteen ja ajan lähestyessä loppua annetaan selvästi ymmärtää, että nyt olis aika poistua, hävittää kyllä kaikki kuvitelmat jos sellaisia jossain vaiheessa on päässyt syntymään.

Deittipalveluissa raha ei vaihdu viestittelyn kohteen kanssa, kun maksetaan treffipalvelulle kuukausimaksua tms, joten siellä huijaus menee helpommin läpi.

Tästä päästäänkin siihen, miten oikeaoppinen huijaus toimii. Se, että hinnoissa joustetaan tai tapaamisen kesto on paljonkin pidempi kuin mistä maksettiin, saa minut miettimään, että tykkääkö hupsukka minusta oikeasti. Ovelin huijaus mitä kohdalle on tullut, oli se, että hupsukka näytteli nauttivansa tapaamisesta kuin hullu puurosta, ja lopuksi sanoi että voin tulla koska vaan uudestaan eikä tarvitse maksaa mitään. No, parin ilmaisen käyntikerran jälkeen niitä laskuja yms rupesi löytymään lipastosta, ja kohteliaana miehenä lupasin maksaa ne pois. Lopputulos: rahaa meni ihan yhtä paljon kuin jos olisin maksanut normihinnan tapaamisista :o

Niin tässä on juuri ehkä just se, että menon pitäisi kai olla kaikkien mielestä rehtiä ja rehellistä kun

a) etukäteen on tiedossa mitä maksaa & mitä sillä saa
b) sillä mitä on maksanut on sitten saanut sen mitä on luvattu

Asioista tulee paljon epäselvempiä ja sit tulee nää eettiset/moraaliset kysymykset, jos ei ole ihan selvillä mitä voi odottaa maksua vastaan, tai edes mitä kaikki sitten loppujen lopuksi tulee edes maksamaan.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Deittisivustojen itse tuottamat valeprofiilit
« Vastaus #42 : Maaliskuu 09, 2020, 12:17:07 »
Olin sellaisena töissä vähän aikaa.
Oletin, että ”jokainenhan nyt tietää feikiksi” ja että asiakkaat haluavat vaan puhua pervoja. Lopetin, kun huomasin että monet oikeasti luulevat vastapuolta aidoksi. Surullista.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0108

  • Full Member
  • Viestejä: 168
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Deittisivustojen itse tuottamat valeprofiilit
« Vastaus #43 : Maaliskuu 10, 2020, 16:47:26 »
Botteja on ihan oikeilla deittisivustoillakin. En sitten tiedä maksaako sivusto niille vai mitä niiden taustalla on. Esimerkiksi deitti.net:ssa minulla on sellainen vitsillä tehty profiili, jossa haen nuoria sugar babyja ja gold diggereita, ja sinne tulee tasaisin väliajoin flirttejä vanhemmilta naisilta, jotka profiilinsa perusteella etsivät vakavaa parisuhdetta. Vastaaminen vaatisi tietenkin maksullisen Deluxe-jäsenyyden ::)

Poissa Vieras0047

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Deittisivustojen itse tuottamat valeprofiilit
« Vastaus #44 : Maaliskuu 11, 2020, 01:35:26 »
Itse ole koskaan harrastanut nettideittailua, kiitos huorien, mutta tämä deittisivustojen toimintatapa ei silti yllätä: "Altti Papinsaari loi työkseen deittisivustolle valeprofiileja."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006416060.html

tein tota duunii pari kuukautta 40-90e viikko... rahat tuli oudosti tilille, oli itäeurooppalainen firma ja teneriffalla bankki mistä tuli raha lähetys... vittu mitä paskaa kaikkilla ukoilla periaatteessa sama asia mielessä ja muutamat deittailijat oppituntemaan... yx copy paste osoitteen ja alaoven avauskoodin... sitten ne ukot sai n.100 email että tules katsoo tätä donnaa...
vitutti kun kehitys vammaisia oli joukossa ja sinkku maatalo miehiä... hesasta yx hänellä oma kämppä aina kehui sitä...
että sellaista... :o :o :o :o :-X :-X :-X :-X :'( :'( :'(

Poissa Vieras0047

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Deittisivustojen itse tuottamat valeprofiilit
« Vastaus #45 : Maaliskuu 11, 2020, 01:38:57 »
Itse ole koskaan harrastanut nettideittailua, kiitos huorien, mutta tämä deittisivustojen toimintatapa ei silti yllätä: "Altti Papinsaari loi työkseen deittisivustolle valeprofiileja."

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006416060.html

tein tota duunii pari kuukautta 40-90e viikko... rahat tuli oudosti tilille, oli itäeurooppalainen firma ja teneriffalla bankki mistä tuli raha lähetys... vittu mitä paskaa kaikkilla ukoilla periaatteessa sama asia mielessä ja muutamat deittailijat oppituntemaan... yx copy paste osoitteen ja alaoven avauskoodin... sitten ne ukot sai n.100 email että tules katsoo tätä donnaa...
vitutti kun kehitys vammaisia oli joukossa ja sinkku maatalo miehiä... hesasta yx hänellä oma kämppä aina kehui sitä...
että sellaista... :o :o :o :o :-X :-X :-X :-X :'( :'( :'(

semmoinen piti kertoa kun latasin Tinderin eipä tule machtsejä ennen kuin maksat niille vähän... ja kaikki muutkin netti deitin on samanlaisia... kaikkihan alkoi kun russian bridet lähti maailmalle ja ukrainan pimut perässä... yhdessä tv dokkarissa ukko hakannut 10 000 taalaa vain viesteihin...

Poissa Vilho16

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Deittisivustojen itse tuottamat valeprofiilit
« Vastaus #46 : Elokuu 06, 2020, 20:48:30 »
Minulla on yhdellä ns. ilmaisella deittisivulla profiili, (siis ilmainen jos ei tarvitse kaikkia ominaisuuksia ja päivittäisten viestien määrä on rajattu) niin sinne tulee mielenkiintoisia viestejä naisilta joissa pyydetään tutustumaan profiiliinsa jossain toisella sivustolla. Nehän ovat luonnollisesti maksullisia sivuja, joten kokeillaan henkilön hölmöyttä. Viestin lähettäneen profiili on poistettu mutta viestit löytyvät.

Toinen asia on sitten itärajan takaa tulevat viestit joissa pyritään s-posti kirjeenvaihtoon. Oma uskallus ei ole riittänyt niihin vastaamisiin mutta uskoakseni niistä päästäisiin rahapyyntöihin melko nopeasti.

Ihminen jolla ei valtion tai kaupungin puolesta ole edunvalvojaa asetettu on vapaita käyttämään rahansa miten tahtoo. Asiasta on kirjoiteltu uutisissakin niin paljon että ei voi olla lukutaitoista suomalaista joka ei olisi kuullut deittisivujen boteista tai venäläisistä jotka tulevat tapaamaan sinua kun lähetät matkarahat tai amerikkalaisesta öljylautta insinööristä joka on rakastunut suomalaiseen naiseen... listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta lopputulos on aina sama joku lähtee tuohon kusetukseen aina vaan. Onko vika kusettajan, kusetetun vai alustan jossa kusetus tapahtuu onkin eri kysymys?