Pitkästä aikaa pääsin minäkin jonnekin ja valinta osui Anniin, Jyväskylässä tosin, joten pahoittelut väärän paikkakunnan ketjusta.
Aivan mahtava tapaaminen, toistakymmentä vuotta on näitä harrasteltu ja täytyy sanoa että nyt mentiin ensitapaamisen parhaimmistoon

Aika sovittiin näppärästi sähköpostilla ja paikalla odotti upea ja seksikäs Anni, asutoiveen toteuttaneena, olkoonkin että se oli niinkin vaativa kuin valkoiset urheilusukat, eikä mitään muuta.
Seksitouhuista sen verran että vaikka en mitään mieltymyksiä enkä toiveita ollut esittänyt niin hämmästyttävän hyvin Anni osasi minua lukea, esim tyttöjen suuntaan rimmauksen ystävänä Anni oli jo suihkusta tullessani sängyllä, takapuoli näytillä ja ihana persereikä odottamassa hoitoa. Anni tykkää näemmä kovasti tästä hoidosta mikä oli aivan mahtavaa, sen jälkeen ihanaa suihinottoa ja Annin panotaitoja ratsailla molemmista suunnista. Kämpässä oli myös panopenkki jossa päästiin kliimaksiin doggyssa. Multa ei o pitkään aikaan tullu niin pitkästi ja hartaasti että meinasi polvia alkaa heikottaan, oli mahtavaa lähettää iso satsi Annin selälle ja takapuolelle

Harvinaista mulle mutta siinä viiden minsan lepojen ja jutustelun jälkeen pyysin Annia vielä loihtimaan kullin juhlakuntoon ja näin hän upeasti heti tekikin, jatkettiin loppuaika öljyisellä käsi- ja tissihoidolla, kaikille on varmaan selvää että Annin rinnat, ne ovat mahtavat, eikä ulos poistuta ennenkuin ne ovat osansa saaneet

Käynnistä todisteena että keli oli mahtava, prätkää tuli takas ajellessa niin paljon vastaan Jämsän suunnasta että vasuri oli koko ajan pystyssä ja käytännössä ajeltiin yhdellä kädellä Tampereelle asti. Ne rallit, mut paremmat oli mulla seksirallit...
Vahva suositus Annille ja hänelle myös isot kiitokset ikimuistoisesta tapaamisesta. Otetaan joskus uusiksi