Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Anni Auringonkukka rapsaa

<< < (6/6)

Monkku:
Itse tapasin Annin hänen Turun visiitillään ja odotukset tapaamiselle olivat varsin korkealla, vaikka se saattaakin välillä johtaa pettymykseen. Odotukset kyllä täyttyivät ja ylittyivät.

Anni on älyttömän kuuma ja himoja herättävä ulkoisesti, ja samaan aikaan "tavallinen" nainen (ei hysteerisiä meikkejä, muovia jne.). Hänen upea vartalo saa minunlaisen burgerin jo 404 tilaan.

Parasta Annissa silti mielestäni on ystävällisyys, lämpö, vieraanvaraisuus ja palveluasenne jolla hän kohtaa asiakkaan kuin asiakkaan. Hänen seurassa tuli oikeasti sellainen olo että minussa ei ole mitään vikaa ja olen mieluisa asiakas. Tällaiselle vähän ujolle/aralle asiakkaalle saattaa tulla pettymyksiä kun PT onkin passiivinen ja vain "lusii" maksetun ajan. Annin kanssa näitä ongelmia ei ollut ja voi veljet meikämaunolla oli lystiä. 2h jotka vietin Annin kanssa olivat kyllä loistavasti käytettyä rahaa hyvinvointipalveluihin ja ehdottomasti aion tavata uudestaan mikäli minut asiakkaakseen huolii.

10/10 suositus kaikille herrasmiehille.

AnniAuringonkukka:
Monkku! Paljastuihan lopulta että kuka sie täällä olit 😁 Kiitos tästä mieltälämmittävästä rapsasta.

En ikimaailmassa ois kuvaillut sua sanoilla ujo/arka (ei sillä että niissä mitään vikaa olisi) 😲 Niin luontevalta tuntui. Mutta kiva kuulla että tunsit lämmön ja olosi tervetulleeksi - koska sitä todella olit silloin keväällä ja jatkossakin.

Ja jan#91: privassa jo kiitinkin mutta tässä vielä: ihanaa miten lellit mua anteliaasti sanoillasi 🥰 Tuntuu tosi kivalta, kiitos.

Pataässä:
Annista on jo aika paljon kirjoitettu eikä minulla ole paljoa lisättävää, mutta kannan silti korteni kekoon.

Piti hieman tinkiä juhannuksen vietosta, koska vihdoin tieni kohtaisi Anni Auringonkukan kanssa. Pienen sattumuksen takia teimme yhteisen hissimatkan ja Anni paljastuikin heti hississä hyväksi suutelijaksi. Alkumuodollisuuksien jälkeen pääsin vähän keventämään Annin vaatetusta ja samalla sain vapauttaa Annin aivan valtavat rinnat. Ne ovat kyllä ihan heittämällä suurimmat mitä olen käsissäni pitänyt. Oman suoriutumiseni takia jäi tissipano kokeilematta, mutta se pitää kokeilla sitten seuraavalla kerralla. Muuten olin toivonut Annilta vähän aktiivisempaa roolia ja sen hän toteutti hyvin. Meno oli aika kiihkeää ja plussaa myös Annin vähän tuhmemmista puheista sekä kivesten käsittelystä. Annin kanssa riitti juttua myös muutenkin, sillä Lapin neidon kanssa ei hiljaista hetkeä ollut.

+ ihanat alku- ja loppuhalaukset
+ toiveita kyseltiin etukäteen ja niitä myös toteutettiin
+ löytyi niin puhdas pyyhe kuin juotavaakin
+ luontevaa jutustelua

Pakollinen säätiedotus, mukavan kesäinen +18 ja pilvistä.

AnniAuringonkukka:
Well thank you, Mr Ace of Spades! Kiitos sekä kivasta meiningistäsi ja että laitoit tapaamisen toteutumaan tällä lyhyellä pyrähdykselläni. (Hissi)pusuja!  :kiss:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta