Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa
mattssonni:
--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Helmikuu 21, 2025, 23:27:57 ---En oo tota ghostausta kyllä koskaan oikein ymmärtänyt.
--- Lainaus päättyy ---
Tarkoittaako ghostaaminen tässä sitä, että kun asiakas on tehnyt tarjouspyynnön ja saanut tarjouksen, hän ei enää vastaakaan siihen mitään? Vai sitä, kun tapaamisesta, sisällöistä ja hinnoista on jo sovittu mutta kun pitäisi vielä lyödä aika lopullisesti lukkoon, asiakkaasta ei enää kuulukaan mitään?
Jos kyse on ensin mainitusta, niin sitä ymmärtää kyllä hyvin. Jos tarjottu hinta on suhteessa haluttuun palveluun asiakkaan mielestä liian korkea tai tarjolla oleva palvelu ei ole asiakkaan toiveiden mukainen (tai näiden yhdistelmä), ei oikein ole mitään, mitä asiakkaan kannattaisi siihen kannattaisi vastata. Suurimmassa osassa vastaaminen (vaikka se olisi kuinka asiallinen tahansa) johtaisi joko myyjän vaikenemiseen tai kiukkuiseen vastausviestiin. Näin käy usein silloinkin, jos asiakas kysyy tarkennusta johonkin asiaan tai kysyy jonkin puuttuneen tiedon perään.
Normaalistihan kaupankäynti toimii niin, että asiakas pyytää myyjältä tarjousta ja tarjouksen saatuaan joko hyväksyy sen tai hän voi todeta, että sen hinta on liian korkea, tai sisältö ei ole se mitä hakee. Muussa kaupankäynnissä asiakas voi usein tehdä vastaehdotuksen tai kysyä jotakin tarkennusta. Muussa kaupankäynnissä myyjä on usein kiinnostunut kuulemaan asiakkaalta, mistä ostopäätöksen syntyminen jäi kiinni ja saattaa jopa vähän muokata tarjousta sen pohjalta. Muussa kaupankäynnissä myyjä pyrkii yleensä tarjouksen hylkäämisenkin jälkeen päättämään kontaktin niin, että ovi jäisi auki uudelle yritykselle. Mutta tässä lajissa homma ei toimi niin.
Ymmärrän myyjien turhautumisen tinkaajia, vonkaajia ja rajojen venyttäjiä kohtaan ja että iso osa yhteydenotoista on sellaisia. Mutta tosi iso osa (eivät toki kaikki) myyjistä tulkitsee ihan asialliset ja ystävällisetkin asiakkaan vastaukset (tyyliin "kiitos, mutta hinta on suhteessa tarjottuun/haluamaani palveluun tai yleiseen hintatasoon nähden liian korkea") tai tarkentavat kysymykset aina ja automaattisesti tinkaamiseksi ja vonkaamiseksi eikä vastaa mitään tai vastaa todella kiukkuisesti.
Jos siis hinta, palvelut, vastauksen informatiivisuus tai palvelun saatavuuden ajankohta eivät sovi, helpointa ja turvallisinta on olla vastaamatta mitään.
Asiasta oli aikanaan hyvää keskustelua täällä https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,9690.0.html
JämeräpartainenInsinööri:
--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Helmikuu 22, 2025, 19:46:58 ---Tarkoittaako ghostaaminen tässä sitä ... kun tapaamisesta, sisällöistä ja hinnoista on jo sovittu mutta kun pitäisi vielä lyödä aika lopullisesti lukkoon, asiakkaasta ei enää kuulukaan mitään?
--- Lainaus päättyy ---
Jep, tuo on se tämänhetkisen otannan perusteella yleinen. (Sen sijaan, "otan yhteyttä jos/kun tulen pääkaupunkiseudulle, jossain vaiheessa", ei ole tietenkään ghostaus.)
Kielitieteilijä:
Luin aloituksen, Annan rapsan jo tuoreeltaan, minusta se oli kaunis ❤️ja sopivan tarkka kertomus; Eihän kuvatun kaltaista sessiota voi kertoa neljällä rivillä.
Alkuun ihmettelin ihmisten negatiivisia reaktioita mutta taitaa olla ajatuksena pelottava monelle?
Jämerän kertomaan, tiedustelut, ghostaus; Eikö liene hiukan samaa taustalla? Ajatus houkuttaa ja innostaa mutta sitten menee 🐰 pöksyyn?
AnnaB ja Jämeräpartaineninsinööri
Molempien kirjoituksia on minusta mukava lukea, hyvä te 👍
Jeremias:
Rapsa myös minulta. Olen nimimerkin Jeremias (pitkän linjan turska) naispartneri. Olemme yhdessä silmäilleet saittia ja minä olen ihmetellyt naisille suunnattujen palveluiden olemattomuutta. Kunnes. AnnaB:n raportti sai ottamaan yhteyttä JPI:iin. Viestiin tuli heti vastaus ja ehdottamani aika sopi, mutkaton tuntu tästä varaamisosiosta.
Lahdesta Helsinkiin ja outcall hotellissa. Erityisiä kahvitteluja ei tässä tarvittu kiitos ennakkotietojen. Otin parin tunnin setin, aikaa ei kumpikaan kellottamalla tarkkaan seurannut. Palvelujen sisältö kuten aloittajan rapsassa. Erittäin nautinnollista, asiakkaan toiveita kuuntelevaa palvelua. Suosittelen arvon turskattarille.
Sää oli vähän plussan puolella, luvattua 15cm lumikertymää ei näkynyt.
Mmeoww:
Meikäläisen kokemuksia tältä illalta.
Herra saapui täsmällisesti ajallaan mukanaan hieronnanjälkeisiä eväitä, tapaksia ja viiniä.
Käytiin hieman läpi kuulumisia ja hieman hieronnasta. Kerroin että olen pikkarit päällä ja haluan kehohierontaa. Tämä kävi ja herra kävi virittelemään mun kanssa hierontapaikkaa. Kipasin suihkussa ja sillä aikaa hän oli viritellyt valitsemami suitsukkeen ja rentouttavaa hierontamusiikkia. Laitettiin kynttilöitä ja vedettiin verhoilla tunnelmaa.
Hieronta alkoi jaloista jotka hän taidokkaasti paineli ja tästä onkin vaikea selittää eteenpäin, kun painelin jonnekkin rentoutuksien laitumille, koska sain kerrankin olla itse hoidettavana. Lisäksi suitsukkeen tuoksu vei mut jonnekkin teinivuosille muistelemaan huolettomia aikoja.
Tykkäsin siitä fiiliksestä, mikä hieronnassa tuli. Maadoittava. Kehollinen.
Herra kyseli välillä painaako liian kevyesti tai liian kovaa, luultavasti tsekatakseen, että olenko tajuossani edes enää.
Sen verran muissa maisemissa olin.
Lopussa oli ihanaa hierontaa rintakehällä (älkää turskat hyppikö housuistanne, ei rintoja) ja rintakehän kautta niskasta.
Jäin tämän jälkeen kippuraan viltin alle ja olisin voinut nukahtaa siihen. Haukottelin hetken autuaana ja nousin keräämään parvekkeelta sitruunamelissa ja minttua teehen, jotka unohtuivat hautumaan käydessämme viinin ja tapaksien kimppuun.
Tämän jälkeen oli aika lähteä kotiin ja mä jäin pötköttelemään sohvalle.
Suosittelen
♥️:lla Mmeoww
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta