Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa

<< < (15/16) > >>

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 21, 2024, 21:48:50 ---Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin kahvikupillisen merkeissä ja muodostaa siinä mielikuvaa onko pt "minun tyyppiäni" ja/tai haluanko maksaa hänelle palvelusta. Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?

--- Lainaus päättyy ---

Ei tämä ole mikään nais/mies -tasa-arvokysymys vaan normaalia markkinatalouden kysynnän ja tarjonnan lakiin perustuvaa toimintaa. Kaikki riippuu siitä, onko ostajan vai myyjän markkinat. Kysynnän ja tarjonnan suhde on tällä hetkellä sellainen, että kun on nainen asiakkaana ja mies myyjänä, on ostajan markkinat ja kun mies on asiakkaana ja nainen myyjänä, on myyjän markkinat. Ensimmäisessä tilanteessa kysyntä alittaa tarjonnan jälkimmäisessä tilanteessa tarjonta alittaa kysynnän. Jos ostaja on määräävässä asemassa, myyjä on valmis moneenkin asiaan saadakseen kauppaa. Jos taas myyjä on määräävässä asemassa, myyjän ei ole mitään tarvetta olla valmis mihinkään erityiseen saadakseen kauppaa aikaan.

Oli muuten hyvä rapsa! Jotenkin sattui silmääni vasta nyt.

Jousimies2012:
Tälläisiä rapsoja on kiva lukea 👍👍
Kiitos AnnaB

Mielestäni siinä oli kaikki kirjoitettu hienosti, viimeisen hieronnan joudun seuraavaksi Googlaan..
En nähnyt missään lauseessa mitään pahaa, ei kaikki voi olla kaikkien tyyppiä 🙏🏽

Jään innolla odottamaan tälläisiä rapsoja lisää 🤪 :headbang:

JämeräpartainenInsinööri:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 22, 2024, 14:31:47 --- Naispuolisen PT:n saamista yhteydenotoista vain pieni murto-osa on asiallisia ja niistä vielä pienempi osa johtaa tapaamiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Update: Tämän rapsan ansiosta (kiitos tästä :inlove:) olen saanut yhteydenottoja, kaikki tosin oikein asiallisia, mutta lähes kaikki niistä ovat johtaneet ghostaukseen, ennen varsinaisen tapaamisen lukkoon lyömistä. Eli, vaikka en varsinaisesti mikään oikea miespuolinen PT olekaan -- (tämä on aina ollut lähinnä vain harrastus minulle, enkä enää ole vuosiin juurikaan jaksanut etsiä kontakteja kuin harvoin - tosin olen oikein tyytyväinen siihen, että intouduin vastaamaan sinun viestiisi) -- voin sanoa, että kyllä naisetkin ottavat yhteyttä, ja vain hyvin pieni murto-osa johtaa tapaamiseen. Sinänsä ihan ymmärrettävää, no hard feelings. (Jos joku ghostannut tämän lukee, ja tulee toisiin ajatuksiin, niin kyllä minulle edelleen sopii ;) ).

AnnaVonB:
En oo tota ghostausta kyllä koskaan oikein ymmärtänyt.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Helmikuu 21, 2025, 23:27:57 ---En oo tota ghostausta kyllä koskaan oikein ymmärtänyt.

--- Lainaus päättyy ---
Niin ne käytöstavat. Vaikka ujo pissa housuun tulisikin niin olisi ihan kiva saada vastaukseksi jotakin muuta kuin hiljaisuutta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta