Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa
Herra 47:
Ite olin aikoinaan samois hommis mut ei pakki kestäny sitä kahvin määrää.
HaluMoottori:
Hyvä kirjoitus, AnnaB!
Ollin kuppi:
Korjausliikkeen paikka, täällä käsi(kin) pystyyn.
Tietenkin jokainen määrittelee itse tapaamisensa reunaehdot, olipa palvelun tarjoaja tai ostaja. Mies tai nainen. Ja luonnollista on, että naisella fyysiset riskit ovat todellisenpia kuin miehellä, oltiin kummin päin vaan. Kyllä turskaamisessakin omat riskinsä on, ja niiden välttely kuuluu asiaan eikä siitä sen suurempaa draamaa irtoa. Ja jos ei kemiat kohtaa, niin se on vaan voivoi.
Eli rapsa oli hyvä ja hienoa, jos asiakas sai mitä toivoi ja panostuksella vastinetta.
Eli tarkoitukseni ei ollut olla kriittinen tai negatiivinen ja pahoittelen, että sellaisen kuvan annoin.
Lapsuuden Sankari:
Väistämättäkin tulee mieleen, että jos nimimerkki AnttiB kirjoittaisi rapsaa nimimerkistä Rotevarintainen hoitsu, niin täällä olisi paljon vähemmän suunsoittoa.
Hieno rapsa. Näitä lukee mielellään, koska joskus on ollut puheita, että pitäisikö tuolle omalle rouvalle hankkia kokemuksia eroottisen hieronnan maailmasta. Naisten kirjoittamia rapsoja näkee harmillisen harvoin, ja tässä jos jossain ei tee mieli ostaa sikaa säkissä.
mattssonni:
--- Lainaus käyttäjältä: Fäkboy - Joulukuu 21, 2024, 22:14:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: JämeräpartainenInsinööri - Joulukuu 21, 2024, 21:29:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Joulukuu 21, 2024, 21:21:26 ---Loukkaannuit Annan rapsasta😁
--- Lainaus päättyy ---
En, se on oikein hyvä rapsa. Arvostan rehellisyyttä kaikessa, se toimii loppupeleissä parhaiten! (Mutta piti vähän kommentoida - ja se että joku PT ei ole minun tyyppiäni, ei ole mikään huono asia, tai tarkoita että he eivät olisi äärimmäisen haluttavia ... oma seksuaalisuus on jostain syystä niin spesifinen, että vain hyvin harvat naiset ovat minulle kiihottavia).
--- Lainaus päättyy ---
Oli tuo silti ehkä vähän hassu ja tarpeeton kommentti sinulta (tässä kohtaa siltä palveluntarjoajalta). Väkisinkin tulee mieleen, että meni vähän ihon alle.
--- Lainaus päättyy ---
::)
Kyllä huumori on vaikea laji. En lakkaa hämmästelemästä huumoria tunnistamattoman porukan suuruutta. Sitä joutuu teilatuksi silloinkin, kun on kyse itseironiasta :-[
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta