Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa
pohjoisenyöt:
Upea rapsa!
Kerrakin näinpäin, näitä lisää🤗
Miehet herätkää, itse ainakin olisin valmis toteuttamaan tälläisen, kädet jo syyhyää😁
Tuge:
Erinomainen rapsa ja äärimmäisen tervetullut näkökulma tänne sankkaan mieskirjoittajien joukkoon. Toivottavasti näitä tulisi lisää.
Ymmärrän aivan täysin, mitä Anna ennakkokahveillaan on hakenut. Tämä oli erinomaisen informatiivinen raportti myös potentiaalisille miespalveluntarjoajille siitä, mitä asiakas pohtii.
Pataässä:
--- Lainaus käyttäjältä: pohjoisenyöt - Joulukuu 22, 2024, 22:45:00 ---Upea rapsa!
Kerrakin näinpäin, näitä lisää🤗
Miehet herätkää, itse ainakin olisin valmis toteuttamaan tälläisen, kädet jo syyhyää😁
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä rapsa AnnaB:ltä. Ehkä jopa yllättävänkin samanlainen kuin jotkut omat käyntini.
Itse olen myös joskus miettinyt tällaisen toteuttamista, mutta eipä ole sopivaa "koekaniinia". Ja kukaan tuntematon nainen tuskin uskaltaisi edes harkita, kun itsekin joutuu näin pienikokoisena miehenä aika tarkkaan miettimään kenen luokse menee.
FredFred:
Rapsa oli informatiivinen ja PT:aa kunnioittava.
Vaikka miesoletettu olenkin, niin hieronnoista kiinnostuneena oli mukava lukea valistuneen, alasta PT-näkökulmasta kokemusta omaavan asiakkaan kuvaus palvelusta. Naisnäkökulmaan on hyvä välillä tutustua vaikka yleissivistyksen hengessä :thumbsup:
Superman88:
Hieno rapsa!
Olis upeaa päästä opiskelemaan yoni-hieronnan taitoja ja päästä toteuttamaan niitä.
Kirjoista ja videoista voi yoni-hierontaan tutustua, mut kyllä käytännön opit on 👌
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta