Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa

<< < (11/16) > >>

Blain:

--- Lainaus käyttäjältä: Pekonen - Joulukuu 22, 2024, 11:05:08 ---Ihan hyvä rapsahan tämä oli ja aivan erilainen kuin yleensä. Tässä nähdään kouriintuntuvasti miehen ja naisen ero kuinka asia koetaan.

--- Lainaus päättyy ---

Samoilla linjoilla.

Lukutoukkana luen mielelläni pidemmätkin tekstit, jos teksti on kirjoitettu suunnilleen oikein (välimerkit yms) ja tämähän oli.

Jokseenkin huvittavaa lukea äijien "loukkaantumisia" tähän tapaamiseen liittyen.
Päivänselvistä asioista tikulla asiaa tai lillukanvarsia nimenomaan, kuten Anna totesi. Ton äijä-sanankin voisi laittaa sitaatteihin.

Mut varsin mielenkiintoista lukea naisen kokemuksia. Toivotaan, että niitä tulisi lisää.

Fäkboy:

--- Lainaus käyttäjältä: Blain - Joulukuu 22, 2024, 11:33:32 ---

Jokseenkin huvittavaa lukea äijien "loukkaantumisia" tähän tapaamiseen liittyen.
Päivänselvistä asioista tikulla asiaa tai lillukanvarsia nimenomaan, kuten Anna totesi. Ton äijä-sanankin voisi laittaa sitaatteihin.

--- Lainaus päättyy ---
Aika paljon tullut kommentteja näiltä saitin "kovilta" pojilta, joilla muutenkin on usein voimakkaita tunnereaktioita.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 22, 2024, 10:15:28 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 22, 2024, 09:52:17 ---
Jos on oikein ja kohtuullista että naisella on seksinostajana oikeuksia käytäntöihin jollaisia miehellä ei ole niin onko vastaavat oikeudet oltava myös kun nainen ostaa hierontapalveluita (tällainen tilannehan oikeastaan oli, onko asia yleistettävissä kun ostetaan hierontapalveluita), kuntosalin käyttöä, ruokaa kaupasta? Mihin raja vedetään ja miksi?

--- Lainaus päättyy ---

Kerrotko vielä mihin käytäntöihin mulla oli sun mielestä oikeus? Mikä sellainen *oikeus* mulla oli, mihin miehellä ei ole mahdollisuutta?

Lue ensin toi mun viimeisin kommentti ennen kuin vastaat.

En toki puhunut kaikkien naisten puolesta. Ainoastaan lähes joka ikisen tuntemani naisen puolesta, koska tiedän että heillä nämä samat kokemukset raiskatuksi tulemisen mahdollisuuden todellisuuden ymmärtämisestä naisena on.

--- Lainaus päättyy ---
Luin sen viestisi ja sain vastauksen spesifiin kysymykseen jonka sinulle aiemmin tein. Noihin sinun esittämiisi kysymyksiin olen käsittääkseni ketjussa jo vastannut mutta jos en niin otetaan uudelleen kenties myös yrittäen tarkentaa ajatustani.

Lähtökohtaisestihan ketjun avauksesi oli piristävä ja poikkeuksellinen. Tässä nainen kirjoittaa rapsan ostamastaan hieronta/seksi tms palvelusta. Siis ihan vastaavasti kuten kuka tahansa mieskin, myös tasa-arvonäkökulmasta tämä on hienoa. Kuitenkin huomioni kiinnittyi tiettyihin seikkoihin jotka liittyivät tapaamisen ehtoihin. Näistä huomattava on tuo alkukahvittelu. Tarkensit että asian perusteluna oli tässä kohdin tapaamisenne pituus lisäten että kolmituntisiin taikka pidempiin tapaamisiin omilla asiakkaillasikin on mahdollisuus tai oliko se jopa asettamasi vaatimus.

Itse olen muistaakseni kerran käynyt kolmituntisessa tapaamisessa vain kerran naisen kanssa joka oli minulle ennalta tuntematon. En tiedustellut alkukahvittelu-mahdollisuudesta - asia ei tullut mieleenkikään ja elän siinä käsityksessä että alan kirjoittamattoman koodiston mukaan kysymys on arveluttava, kenties jopa sopimaton ja voi olla että jokunen pt laittaa moisen kysymyksen tekijän suoraan "mustalle listalleen". En muista nähneeni ilmoitusta jossa mainitaan alkukahvittelu-mahdollisuudesta ja oletan että joukossamme on porukkaa jotka tilaisuuden saadessaan kävisivät vain tuolla alkukahvilla ilman pienintäkään aikomusta ostaa itse palvelua.

Kellopeliappelsiini:
NNo mä kanssa kun muutkin.

Aloitus on rohkea, avoin ja "täynnä" hyödyllistä tietoa, mutta selkeyttämällä ja tiivistämällä sitä hieman, sen luettavuus ja vaikuttavuus voisivat parantua entisestään.

Hienoa, että olet tuonut esiin myös turvallisuus- ja luottamuskysymykset, joita ei välttämättä toksisesta näkökulmasta arvaa.

Ongelma tai mikä lie se nyt onkaan, on että miehellä ei ole Suomessa mahdollisuutta em. ennakkotapaamiseen (tai ainakaan täällä periferiassa ei huorat päivystä kadulla) joten ennen tapaamista pimeässä eteisessä ei voi mitenkään tietää mitä on tarjolla, eikä vielä siinä eteisessäkään jos ajattelee jo alapäällä eikä ymmärrä kääntää valokatkaisijasta eteisen valoja päälle.

Saanko nyt pildeä tukkuhinnalla?

AnnaVonB:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 22, 2024, 13:35:42 ---
Itse olen muistaakseni kerran käynyt kolmituntisessa tapaamisessa vain kerran naisen kanssa joka oli minulle ennalta tuntematon. En tiedustellut alkukahvittelu-mahdollisuudesta - asia ei tullut mieleenkikään ja elän siinä käsityksessä että alan kirjoittamattoman koodiston mukaan kysymys on arveluttava, kenties jopa sopimaton ja voi olla että jokunen pt laittaa moisen kysymyksen tekijän suoraan "mustalle listalleen". En muista nähneeni ilmoitusta jossa mainitaan alkukahvittelu-mahdollisuudesta ja oletan että joukossamme on porukkaa jotka tilaisuuden saadessaan kävisivät vain tuolla alkukahvilla ilman pienintäkään aikomusta ostaa itse palvelua.

--- Lainaus päättyy ---

En tarjoile alkukahvittelumahdollisuutta tai mainosta sitä, mutta jos mut haluaa tavata kahvilla ennen fusea niin mun luokse voi kyllä tulla ihan vaan kahville. Saatan tarjoilla jopa pullaa. Sillä on hinta, mutta se ei ole sama kuin fusessa. Ja se hinta on juuri tuosta syystä minkä kerroit.

Jos joku pyytää multa ilmaista palvelua hän pääsee estoon välittömästi, mikä onkin varmaan yleinen käytäntö alalla ja ihan syystä. Naispuolisen PT:n saamista yhteydenotoista vain pieni murto-osa on asiallisia ja niistä vielä pienempi osa johtaa tapaamiseen. Viidakossa pätee viidakon lait jotka ovat muodostuneet olosuhteiden pakosta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta