Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa
AnnaVonB:
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 21, 2024, 23:59:26 ---
Tämä rapsa alleviivaa tätä käsitystä ja todellisuutta. Nainen kertoo miten etuoikeutetussa asemassa hän on palveluja ostavaan mieheen.
--- Lainaus päättyy ---
Voi kuinka etuoikeutetussa asemassa olenkaan, kun joudun erikseen käyttämään aikaa siihen, että varmistan että olen antautumassa turvallisen ihmisen käsiin. Kun joudun kysymään kollegalta, että hei onko tää ihminen oikeesti legit vai pitääkö pelätä että se hakkaa/raiskaa mut.
Miehet kävelevät sisään PT:n luokse oli se koti, keikkakämppä tai hotelli, pelkäämättä sekuntiakaan, ei ehkä käväise mielessäkään, että mitä jos mut hakataan/raiskataan/ryöstetään tässä tilanteessa, tai mitä jos toi PT tunkee jotain mun perseeseen vaikka en halua.
Kuinka niin kovin etuoikeutettu olen, kun saan sekä työssäni miettiä joka ikisen asiakkaan kohdalla nämä kysymykset, ja vielä lisäksi samat silloin kun olen maksava asiakas.
JämeräpartainenInsinööri:
"Miehet kävelevät sisään PT:n luokse oli se koti, keikkakämppä tai hotelli, pelkäämättä sekuntiakaan"
Vaikkakin riski on PT:lle todella paljon korkeampi, myös miehille uuden PT:n tapaaminen on jossain määrin riskialtis kokemus -- ei PT:n takia, vaan sen takia, että koskaan ei voi olla varma siitä, että onko paikalla oikeasti PT, vai joku narkkijengi, seurue, kaappiin kätkeytynut Igor, tai jotain vastaavaa. Onhan jopa uutisissa ollut kuinka hyväuskoinen turska on päätynyt ryöstetyksi ja patteriin sidotuksi jengiläisten toimesta, ja tälläkin saitilla rapsoja siitä miten vastassa onkin ollut ryöstöä yrittänyt joukko, johon PT on myös kuulunut.
Mutta, tottakai, jos puhutaan riskistä oikealle PT naiselle vs Turskalle, riski on naiselle noin 98% verrattuna turskan 2%:iin ... tjsp, heitin prosentit ihan stetsonista.
antero pee:
^^
--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 22, 2024, 00:29:13 ---Miehet kävelevät sisään PT:n luokse oli se koti, keikkakämppä tai hotelli, pelkäämättä sekuntiakaan, ei ehkä käväise mielessäkään, että mitä jos mut hakataan/raiskataan/ryöstetään tässä tilanteessa, tai mitä jos toi PT tunkee jotain mun perseeseen vaikka en halua.
Kuinka niin kovin etuoikeutettu olen, kun saan sekä työssäni miettiä joka ikisen asiakkaan kohdalla nämä kysymykset, ja vielä lisäksi samat silloin kun olen maksava asiakas.
--- Lainaus päättyy ---
Word, AnnaB.
Tää on se bottom line, viisastellaan aiheesta sitten miten päin tahansa.
Saamiset ja saamatta jättämiset, rahat ja rakkaudentunteet voi suhteuttaa tähän.
edit:
Prosenttiluvut insinöörin stetsonista: se on juurikin näin.
velihopea:
--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 22, 2024, 00:29:13 ---
Tämä rapsa alleviivaa tätä käsitystä ja todellisuutta. Nainen kertoo miten etuoikeutetussa asemassa hän on palveluja ostavaan mieheen.
--- Lainaus päättyy ---
Miehet kävelevät sisään PT:n luokse oli se koti, keikkakämppä tai hotelli, pelkäämättä sekuntiakaan, ei ehkä käväise mielessäkään, että mitä jos mut hakataan/raiskataan/ryöstetään tässä tilanteessa, tai mitä jos toi PT tunkee jotain mun perseeseen vaikka en halua.
--- Lainaus päättyy ---
Ihan näin helppoa ei ole miesasiakkaallakaan. Itse joskus väkivaltatilanteisiin joutuneena (en toki hupakointiharrastuksessa) ja muuten jännittäjäluonteena tulee katseltua ympärilleen, onko nurkissa joku narkkipoikaystävä, naapurin kyylämummo (jos on ns. sosiaalisesti menetettävää) ja onko pt selvä vai sekaisin kuin seinäkello 🤪
Jos on ollut jotain pohjastressiä ja kiirettä, menee em. tarkistusten jälkeen vielä joku aika saada autonominen hermostonsa rauhoitettua ja uskoteltua itselleen, että on turvallista rentoutua varuillaanolomoodista seksimoodiin ja antaa veren pakkautua lihasten sijaan peniksen paisuvaiskudoksiin.
Ei mieskään mikään kone ole, edes tunnetasolla. Kokeneet ja parhaat huorat tämän ovat jo oppineet. He, jotka osaavat asiakkaan jännitystilan nopeimmin laukaista, saavat asiakkaan palaamaan uudestaankin ja käärivät suurimmat hillot tässä bisneksessä.
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 22, 2024, 00:29:13 ---
--- Lainaus päättyy ---
Voi kuinka etuoikeutetussa asemassa olenkaan, kun joudun erikseen käyttämään aikaa siihen, että varmistan että olen antautumassa turvallisen ihmisen käsiin. Kun joudun kysymään kollegalta, että hei onko tää ihminen oikeesti legit vai pitääkö pelätä että se hakkaa/raiskaa mut.
--- Lainaus päättyy ---
Jos ammatinharjoittaminen tuntuu jatkuvasti tuollaiselta niin miksi edes teet sitä? Eihän tuollainen jatkuva pelossa eläminen voi tehdä hyvää kenenkään mielenterveydelle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta