Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa

<< < (6/16) > >>

AnnaVonB:

--- Lainaus käyttäjältä: DeiDei - Joulukuu 21, 2024, 23:15:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Joulukuu 21, 2024, 22:40:26 ---Voisko ton rapsan tiivistää pariin ranskalaiseen viivaan? MUlla on just nyt menossa yks toinen romaani niin ei jaksa aloittaa toista samaan aikaan.

--- Lainaus päättyy ---

- pariskunta
- markkinointi

--- Lainaus päättyy ---

Mitä aktuaalista ***tua nyt oikeesti?

Mä halusin kirjoittaa rehellisen rapsan niille kenelle näillä asioilla on väliä: NAISILLE

Mä yritän nyt vääntää rautalangasta: vaikka nainen olisi ostaja, ja mies myyjä, niin nainen on se joka on vaarassa. Nainen on aina se joka on alisteisessa asemassa ja joutuu pelkäämään oman turvallisuuden puolesta.

Sen takia jotkut PT:t haluaa ennakkomaksun, sen takia monet vaatii puhelinnumeron, turvallisuuden takia. Miehet ei tajua, että joka ikinen nainen joutuu miettimään raiskatuksi tulemisen todennäköisyyttä harmillisen usein ja erityisesti tälläisessä tilanteessa sen riski on erittäin korkea.

Tällä ei ole mitään tekemistä markkinoinnin kanssa, kyseinen mies on minulle täysin ennalta tuntematon ihminen jolta ostin palvelun. Rapsasin palvelun siitä näkökulmasta, mistä NAINEN katsoo OSTAJANA.

Tottakai naisen kirjoittama rapsa on aivan totaalisen erilainen kuin miehen, koska naisten lähtökohdat on aivan jotain muuta kuin miesten!

BunnyRose:
Kiitos Anna tästä, itseäni alkoi kiinnostamaan mitä kaikkia palveluita kyseisellä herralla on naisten hyvinvoinnin edistämiseksi 😍

JämeräpartainenInsinööri:

--- Lainaus käyttäjältä: DeiDei - Joulukuu 21, 2024, 23:15:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Joulukuu 21, 2024, 22:40:26 ---Voisko ton rapsan tiivistää pariin ranskalaiseen viivaan? MUlla on just nyt menossa yks toinen romaani niin ei jaksa aloittaa toista samaan aikaan.

--- Lainaus päättyy ---

- pariskunta
- markkinointi

--- Lainaus päättyy ---

What the actual vittua!?

En todellakaan ole parisuhteessa AnnaB:n kanssa, vaan täysin onnellisesti naimisissa oman ikäiseni kanssa. (Ja hän tietää harrastuksistani, myös tästä tapaamisesta).

Ostan palveluita, tarjoan palveluita, ... olen paljon enemmän turska kuin PT, vaikka kyllä minulle kelpaa tarjota palveluita sellaisille, jotka niistä haluavat maksaa. Ja silloin kun tarjoan, mennään täysin asiakkaan ehdoilla.

Pekonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Stands - Joulukuu 21, 2024, 20:49:19 ---Täytyy kyllä sanoa etten jaksanut lukea kaikkea liirum laarumia.

Itse kun käyn maksullisen palvelun tarjoajan luona, niin menen nussimaan. Se on aika yksinkertaista.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus päättyy ---
Siellä hierottiin aika paljon mutta ei niin hirveästi paneskeltu.

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 21, 2024, 22:38:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 21, 2024, 21:48:50 ---Aika erikoinen rapsa.

Noin yleensä ja oikeastaa aina: seksinostajalla ei ole mahdollisuutta (liekö haluakaan?) tavata palveluntarjoajaa ensin kahvikupillisen merkeissä ja muodostaa siinä mielikuvaa onko pt "minun tyyppiäni" ja/tai haluanko maksaa hänelle palvelusta. Mutta ehkäpä jos ostajana on nainen niin sitten on eri käytäntö vai myöntääkö AnnaB potelintiaalisille asiakkailleen vastaavan mahdollisuuden?

Varmastikin on niin että jos tarjottaisiin tuollaista kahvittelu ensin -mahdollisuuutta, osa tapaamisista olisi jäänyt tekemättä. Tästä huolimatta en viitsisi rapsassa kertoa että pt ei ollut minun tyyppiäni mikäki hän kuitenkin olisi selkeästi rehellinen eikä valehdellut jollakin oleellisella tavalla taikka ollut selkeästi "rahat pois ja ukko pihalle mahdollisimman pian".

--- Lainaus päättyy ---

Kuultaako tässä nyt kateus kenties siitä, että naiset ovat jollain kapealla osa-alueella elämässä kerrankin paremmassa asemassa jossain asiassa kuin miehet?

Ehkä puuttuu ymmärrys siitä ketkä tässä asetelmassa pitävät käsissään sitä todellista valtaa kun puhutaan hengestä ja terveydestä? Se ei suinkaan ole nimittäin nainen, yleensä.

--- Lainaus päättyy ---
Sellaista tässä ei kuulla.

Nykyisin tasa-arvo on mediassa isosti edellä. Kaikki asiat joissa sukupuolten välinen tasa-arvoisuus toteutuu entistä paremmin nähdään yleisesti ottaen hyvinä asioina. Mulla on sellainen käsitys että kaikista mahdollisista elämän alueista maksuseksi lienee juttu jossa sukupuolien välinen tasa-arvo toteutuu kaikkein huonoiten ja tasa-arvoisuuden puuttuminen lienee itseasiassa ehtona maksuseksin olemassaololle.

Tämä rapsa alleviivaa tätä käsitystä ja todellisuutta. Nainen kertoo miten etuoikeutetussa asemassa hän on palveluja ostavaan mieheen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta