Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Jämeräpartainen insinööri, Helsinki - rapsa

<< < (5/16) > >>

Penaattori:
Voisko ton rapsan tiivistää pariin ranskalaiseen viivaan? MUlla on just nyt menossa yks toinen romaani niin ei jaksa aloittaa toista samaan aikaan.

AnnaVonB:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Joulukuu 21, 2024, 21:48:50 --- Tästä huolimatta en viitsisi rapsassa kertoa että pt ei ollut minun tyyppiäni mikäki hän kuitenkin olisi selkeästi rehellinen eikä valehdellut jollakin oleellisella tavalla taikka ollut selkeästi "rahat pois ja ukko pihalle mahdollisimman pian".

--- Lainaus päättyy ---

Siis tässähän sulla meni nyt koko mun pointti ohi täysin. Tässä nimenomaisessa tilanteessa oli tärkeää että ei "ole mun tyyppiä" koska en halunnut joutua tilanteeseen missä alankin haluta ja himoita jotakin mikä ei kuulu siihen tapaamiseen.

Mulle oli myös hyvä asia se, että insinööri sanoi mulle että en ole "hänen tyyppiä" koska se tarkoittaa mulle sitä että on vähemmän todennäköistä että hän haluaisi venyttää rajoja tai jopa raiskata mut kun makaan siinä jalat levällään hänen edessä. Sitä varten myös tämä kahvittelu oli mulle tärkeää, jotta pystyin varmistumaan siitä että mulle ei kirjoittele anonyymisti joku creepy raiskaaja joka esiintyy hierojana.

Ostin palvelun jonka ei ollut tarkoituskaan johtaa seksiin vaikka se olikin seksipalvelu tavallaan. Olisit nyt edes lukenut ajatuksella ennen kuin kommentoit tollee.

AnnaVonB:

--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Joulukuu 21, 2024, 22:40:26 ---Voisko ton rapsan tiivistää pariin ranskalaiseen viivaan? MUlla on just nyt menossa yks toinen romaani niin ei jaksa aloittaa toista samaan aikaan.

--- Lainaus päättyy ---

- ostin hieronnan joka sisälsi erogeenisen alueen hierontaa
- sain mitä halusin, olen tyytyväinen
- koen että oli turvallista ja uskallan suositella myös muille joille oma turvallisuus ( teille jotka ette tajua mitä turvallisuus tässä tarkoittaa: että ei tule pahoinpidellyksi ja raiskatuksi) on tärkeää.
- PS. Et ole kohderyhmää

DeiDei:

--- Lainaus käyttäjältä: Penaattori - Joulukuu 21, 2024, 22:40:26 ---Voisko ton rapsan tiivistää pariin ranskalaiseen viivaan? MUlla on just nyt menossa yks toinen romaani niin ei jaksa aloittaa toista samaan aikaan.

--- Lainaus päättyy ---

- pariskunta
- markkinointi

Penaattori:

--- Lainaus käyttäjältä: AnnaB - Joulukuu 21, 2024, 22:59:18 ---- PS. Et ole kohderyhmää

--- Lainaus päättyy ---
No kiva.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta