Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Thai-hieronta paikkojen etiketti
Julle95:
Erittäin järkevä neuvo. Alku lääppimisen jälkeen kyrpä thaikun kädessä et ole kuskin paikalla hinta neuvotteluissa.
Sowhat:
Itse en kyllä yleensä spontaanisti mene hierontapaikkoihin vaan soittelen etukäteen ja sovin hinnasta, yleensä ilman lääppimisiä. Siksi suosinkin asunnossa vastaanottavia. Joskus jää diili tekemättä, mutta yleensä on ollut ihan ok juttuja. Usein puhelinkeskustelussa ilmenee, onko pt halukas kyseiseen toimintaan. Jos on kyllästyneen oloinen, niin skippaan tapauksen
Repomies:
--- Lainaus käyttäjältä: Sowhat - Joulukuu 29, 2024, 15:02:43 ---
Itse en kyllä yleensä spontaanisti mene hierontapaikkoihin vaan soittelen etukäteen ja sovin hinnasta, yleensä ilman lääppimisiä. Siksi suosinkin asunnossa vastaanottavia. Joskus jää diili tekemättä, mutta yleensä on ollut ihan ok juttuja. Usein puhelinkeskustelussa ilmenee, onko pt halukas kyseiseen toimintaan. Jos on kyllästyneen oloinen, niin skippaan tapauksen
--- Lainaus päättyy ---
Yleensä eivät kaikkia hintoja ja palveluita sano puhelimessa/viesteillä. Melkein kaikki kyseiset tapaamiset ovat olleet minulle ainakin huonoja. Parhaimmissa tapaamisissa on sovittu kaikki palvelut ja hinnat etukäteen.
JordastM:
--- Lainaus käyttäjältä: redhed_m - Joulukuu 19, 2024, 00:33:07 ---Mitä on hyvä tietää kun lähtee kokeilemaan thai-hierontaa Suomessa? Onko eroa pk-seutu vs muu Suomi? Mitenkä palvelu, hinnoittelu, jne maksu? Ainakin naapurissa mainostavat ainakin osa ja tuolla on voitu hinta mainita kuten 30 min 40e,40 min 50e, 1 tunti 70e. mitä voi olettaa näihin hintoihin sisältyvän? Entä lisäpalvelut, aina erikseen paikanpäällä sovittaen + "tippi"?
--- Lainaus päättyy ---
Mitään etikettiä niissä ole.. menet,tingit,otat hoidon tai et.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta