Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Pamela Milf
Vieras0370:
Siis tämä mun tapaama isotissinen Pamela oli kyllä ihan suomalainen nainen. Ja omassa kotonaan teki hommia. Puhutaankohan me sittenkään samasta henkilöstä?
Belial:
--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Helmikuu 20, 2020, 09:42:32 ---Siis tämä mun tapaama isotissinen Pamela oli kyllä ihan suomalainen nainen. Ja omassa kotonaan teki hommia. Puhutaankohan me sittenkään samasta henkilöstä?
--- Lainaus päättyy ---
Sittenhän me ei kyllä puhuta. Eräs kuvaukseen sopiva ulkkari täsmälleen samalla nimimerkillä on kanssa joskus ilmoitellut
wilpertti:
--- Lainaus käyttäjältä: Raappahousu-Rane - Helmikuu 20, 2020, 09:42:32 ---Siis tämä mun tapaama isotissinen Pamela oli kyllä ihan suomalainen nainen. Ja omassa kotonaan teki hommia. Puhutaankohan me sittenkään samasta henkilöstä?
--- Lainaus päättyy ---
Luulen, että puhut hiukka Pamela Andersonin näköisestä, ei ihan nuoresta naisesta, muistaakseni jo so:n palstalla joku "tiesi" hänen lopettaneen
Vieras0370:
Joo. Mä puhuin siitä suomalaisesta Pamelasta, jolla oli valtavat silarit. Eli ihan eri tapaus siis kyseessä.
Herra_Hoo:
Pamela tekee duunia vakkareidensa kanssa edelleen. Omaksi ilokseni Pamsku otti minuun yhteyttä viime vuonna, kun oli palannut ulkomaan reissultaan. Itsekin luulin Pamelan tyystin lopettaneen, mutta kuulemma halusi vain pitää taukoa. Viime tapaamisella Pamela sanoi, että haluaa vaan rajata porukkaa kenen kanssa haluaa tehdä seksityötä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta