Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Aidosti tiukkaa pillua?  (Luettu 23919 kertaa)

Poissa Markku

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Aidosti tiukkaa pillua?
« Vastaus #100 : Heinäkuu 28, 2025, 00:19:07 »
Lumijuliia Turussa. Erittäin tiukka ja jo yhden sormen työntäminen sisään tuntuu tiukalta. Takaapäin lasti lentää nopeasti.

Jadebeib ei ole mulle tuttu mutta ei kai sillä aina ole nuo pitkät rakennekynnet mitä kuvissa näkyy? Kuinka noilla runkataan miten se sujuu hänellä?  8)
Liikkuuko muihin paikkakuntiin?

Lumijuliialle piste. On ihan oikeasti tiukka, varmaan tiukin mitä olen itse kokenut.

Poissa Ratto_Poika

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #101 : Heinäkuu 30, 2025, 15:54:54 »
Lumijuliia Turussa. Erittäin tiukka ja jo yhden sormen työntäminen sisään tuntuu tiukalta. Takaapäin lasti lentää nopeasti.

Jadebeib ei ole mulle tuttu mutta ei kai sillä aina ole nuo pitkät rakennekynnet mitä kuvissa näkyy? Kuinka noilla runkataan miten se sujuu hänellä?  8)

Lumijuliialle piste. On ihan oikeasti tiukka, varmaan tiukin mitä olen itse kokenut.

Wauh! Tämä olikin ensimmäinen asiallinen vastaus pitkään aikaan. Eikä ollut edes pt:n oma mainos.

Paikalla Kielitieteilijä

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #102 : tänään kello 13:20:13 »

Kauan sitten, omien seikkailujen alkuaikoina Kalliossa nätti thai sen peruslääppimisen jälkeen kysyi jatkosta ja tehtiin diili seksistä kun hän sanoi että on pieni, "yksi sormi, ei kaksi sormea..."
Ja kyllä vaan, )kalustolle marketin perus-Sultan on ahdistavan kireä)
Se kävi sitten tosi nopeasti ja tyttö vielä lypsi lihastempuilla kuivaksi 🥴

Olen nyttemmin alkanut haaveilla sellaisesta neidosta joka maltillisesti käyttäisi lihaksia ja antais kokovarsi-hierontaa pimpillä ja vielä niin ettei nalli heti palaisi.
Alussa mainitun jälkeen tyydyttävimmät kokemukset ovat olleet käsityön taitajien tuottamia,
 (Leea 🤤mainittu)

Perusjyystäminen on niin...
Perusjyystämistä?

Ja seksihän on iloinen asia 👅
Lingua mea te ad caelum tollet