Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ring gag  (Luettu 2542 kertaa)

Poissa Topo

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Ring gag
« : Helmikuu 17, 2020, 22:58:32 »
Pakko kysyä tytöiltä täällä että mitä mieltä he ovat Ring gagin käytöstä tapaamisella? Kun olen muutamalta kysynyt niin olen saanut kyllä monenlaista palautetta. Jotkut ovat oikeastaan todella innoissaan ja toiset ovat tyyliin että mikäs ihme perverssi siellä kyselee :D

Poissa Jan_Kopecky

  • Full Member
  • Viestejä: 222
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ring gag
« Vastaus #1 : Helmikuu 17, 2020, 23:16:02 »
.
Heghlu'meH QaQ jajvam

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ring gag
« Vastaus #2 : Helmikuu 18, 2020, 19:02:56 »
Pakko kysyä tytöiltä täällä että mitä mieltä he ovat Ring gagin käytöstä tapaamisella? Kun olen muutamalta kysynyt niin olen saanut kyllä monenlaista palautetta. Jotkut ovat oikeastaan todella innoissaan ja toiset ovat tyyliin että mikäs ihme perverssi siellä kyselee :D

Niin no, kaikki mikä rajoittaa joko aisteja tai liikkumista tai puhetta on huomattava riski, jos asiakas ei ole tuttu piiiitkältä ajalta ja turvalliseksi havaittu. Ja mä todella tykkään rengasgägeistä, ei siinä mitään.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ring gag
« Vastaus #3 : Helmikuu 18, 2020, 21:32:10 »
^ Samat mietteet.

Jos kysymys olisi siviiliseksistä, niin ring gag saisi multa sellaisen *kuola-valuu-sydän-hymiön*.  ;)

Asiakkaan voin toki gägittää, kunhan käytämme jotain turvaelettä, ja kommunikaatio rajoista ym. pelaa. Mutta en antaisi uuden asiakkaan laittaa mulle ring - tai mitään muutakaan - gagia.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 18, 2020, 21:35:23 kirjoittanut IlonaTequila »
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ring gag
« Vastaus #4 : Helmikuu 23, 2020, 14:33:59 »
Mä voin laittaa tuon asiakkaalle ja sit painaa meneen dildolla kurkkunaintia - no prob!  8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!