Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Parkano  (Luettu 16051 kertaa)

Poissa Seireeni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Parkano
« Vastaus #40 : Toukokuu 12, 2025, 19:24:32 »
Itseasiassa nimimerkkejä oli samalla ihmisellä yhdeksän tai kymmenen. Bannattu ne, ainakin oli vielä jokin aika sitten.

Poissa Mammanen

• Newbie
  • Galleria (9)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : Toukokuu 13, 2025, 07:44:53 »
Joo. Kyllä sillä vaan niitä oli. Toiv ei enää. Lupasi lopettaa kun juteltiin puh..
Harrastuksia on monenlaisia... 🤪

PS onko joku siis käynyt sillä Merillä 4real?

Hauskaa pv kaikille 🥰
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2025, 08:52:03 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Jukitsu

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #42 : Toukokuu 21, 2025, 18:46:17 »
HUOM! Uusi tekijä Parkanossa, maria1985,saa mun kautta numeron jos kiinnostaa... Tekee just omaa ilmoa

Ps saa tännekin tulla 😀,

Joko Maria1985 on tavattavissa?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2025, 19:36:53 kirjoittanut Heikki Koo »

Poissa Jsvm77

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #43 : Toukokuu 21, 2025, 19:50:34 »
Saanko kysyä montako kertaa olet käynyt Seireenin palvelussa. Onko hyvännäköinen ja asiallinen ja eikä joudu ongelmiin ja turvallinen käydä tapaamassa.

Poissa Pe Gu

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #44 : Toukokuu 21, 2025, 20:50:39 »
HUOM! Uusi tekijä Parkanossa, maria1985,saa mun kautta numeron jos kiinnostaa... Tekee just omaa ilmoa

Ps saa tännekin tulla 😀,

Joko Maria1985 on tavattavissa?

Ollu jo tammikuusta lähtien.

Poissa Seireeni

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #45 : Toukokuu 22, 2025, 08:50:39 »
Saanko kysyä montako kertaa olet käynyt Seireenin palvelussa. Onko hyvännäköinen ja asiallinen ja eikä joudu ongelmiin ja turvallinen käydä tapaamassa.

Vastaan nyt itse tähän🙂 Olen 40v ja mielestäni ikäisekseni ihan "hyvin säilynyt" jos näin voi itseään markkinoida😄
En ehkä ymmärrä kysymystä "ei joudu ongelmiin ja turvallinen käydä"? Teen tätä omasta halustani, yksin ja selvinpäin. Kenenkään asioista/käynneistä en mihinkään puhu, koska itsekin haluan säilyttää yksityisyyden. Juuri tämän takia ilmoituksessani on vain muutama kuva eikä näy kasvoja tai hiuksia🙂 Mielelläni otan kommentteja hyviä ja huonoja, näin voin myös kiinnittää asioihin huomiota mikä esim häiritsee tapaamisessa. Näinhän sitä kehittyy ja tässähän on ura vasta alussa jos Tampereellakin 70v tekijä, että ollaan vasta lähtökuopissa😄

Poissa Raven-79

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #46 : Toukokuu 28, 2025, 14:39:00 »

Vastaan nyt itse tähän🙂 Olen 40v ja mielestäni ikäisekseni ihan "hyvin säilynyt" jos näin voi itseään markkinoida😄
En ehkä ymmärrä kysymystä "ei joudu ongelmiin ja turvallinen käydä"? Teen tätä omasta halustani, yksin ja selvinpäin. Kenenkään asioista/käynneistä en mihinkään puhu, koska itsekin haluan säilyttää yksityisyyden. Juuri tämän takia ilmoituksessani on vain muutama kuva eikä näy kasvoja tai hiuksia🙂 Mielelläni otan kommentteja hyviä ja huonoja, näin voin myös kiinnittää asioihin huomiota mikä esim häiritsee tapaamisessa. Näinhän sitä kehittyy ja tässähän on ura vasta alussa jos Tampereellakin 70v tekijä, että ollaan vasta lähtökuopissa😄

Muutaman kerran käynyt ja käyn jatkossakin, olletikki nyt, kun on varauduttu xl kumeilla että tulee muutakin kuin tunnin kuntoilu, kun ei irtoa 😀

Poissa Mertsu90

• Newbie
  • Galleria (4)
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #47 : Toukokuu 28, 2025, 22:39:20 »

Muutaman kerran käynyt ja käyn jatkossakin, olletikki nyt, kun on varauduttu xl kumeilla että tulee muutakin kuin tunnin kuntoilu, kun ei irtoa 😀

Itse alan amatöörinä en voisi kuvitellakkaan että asiakas "kuntoilee" varsinaista aktia koko tunnin yhtä soittoa varsinkin jos on Xl kalu. Tietysti en itsekkään siitä voi valittaa jos olen tunnin myynyt mutta epämielyttävältä se josssain kohtaa alkaa tuntumaan jos ei taukoja ole. Meitä on tosin monenlaisia ja toiset jaksaa ja toiset ei.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2025, 22:44:29 kirjoittanut Mertsu90 »