Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Vantaan parhaat imut
Kaiffar87:
Pitkän tauon jälkeen sain viimein sovittua uudet treffit. Pettymys vaan oli suuri. Elämänhallinta oli mennyt täysin… ei ihme, että aikataulujen kanssa on ollut haasteita. Surullista.
Banana:
Millä tavalla hänellä on "elämän hallinta täysin mennyt?" Onko kämppä hirveässä kunnossa tai onko tyttö epäsiisti?
Missä päin noin suurin piirteen Vantaan aluetta hän ottaa vastaan? Vantaan Myyrmäestä Tikkurilaan kun on aika paljon matkaa.
Kevyt tuulitakkimies:
Todella hyvä suihinottaja on kyllä ja muutenkin ihan mukava, mutta kova oharien tekijä myös. Olen muutaman kerran tavannut, ja tapaamiset menneet hyvin silloin kun päässyt itse tapaamiseen, mutta viimehetkien ohareita on tullut siihen malliin, että luotto mennyt. Kerrankin ei edes ilmoittanut peruutuksesta ja menin turhaan ovelle koputtelemaan. Taitaa tosiaan olla elämänhallinta myös hukassa, ja luulen että käyttää jotain rauhoittavia koska simistä ja olemuksesta sen huomaa. Lihonnut myös aika paljon.
kalevi---:
Melkoisen muhcu on, mutta hyvin ottaa suihina ja kunnon kurkkupano loppuun asti onnistuu mainiosti. En kuitenkaan mene uusintakäynnille.
Kevyt tuulitakkimies:
On laittanut mut estoon vaikka teki ite oharit, on kyllä häilyvä luonne.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta