Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Avoimesta parisuhteesta  (Luettu 13109 kertaa)

Poissa Pukumies40

  • Full Member
  • Viestejä: 132
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #20 : Joulukuu 31, 2020, 10:34:49 »
Kun kaksi aikuista ja rehellista ihmistä luovat heille sopivan suhteen ja omat "sääntönsä", se on hyvä lähtökohta. Avoin suhde toimiessaan on aivan mainio juttu, jotkut suhteet kehittyy tähän suuntaan toki ajan kuluessa ja jotkut alkaa sellaisena, mutta palaavat perinteisempään malliin.

Hieman vaikuttaisi kuitenkin myös siltä, että nää avoimet, polyamoriat jne on vähän muoti-ilmiö ja niihin menee mukaan täysin kuvioon sopimattomatkin ihmiset ja parit. Se on surullista seurattavaa kun ihminen valehtelee itselleen, ei tee hyvää sielulle sellainen. Eli sanoisin, että avain tässäkin on tuntea ensiksi itsensä ja ymmärtää miten tulee reagoimaan eteen tuleviin tilanteisiin.

Poissa Vieras0164

  • Full Member
  • Viestejä: 284
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #21 : Joulukuu 31, 2020, 10:38:48 »
Varmaan joitain ongelmia avoimen suhteen myötä voidaan välttää, mutta onhan siinä kolikon kääntöpuolena sitten tuo Ilotikun hieno huomio siitä että intohimo ulkoistetaan sinne liiton ulkopuolelle. Parisuhteet nyt muutenkin ovat varmasti kaikki yksilöllisiä ja se mikä sopii yhdelle ei toimi mitenkään toisella. Jos olisi mahdollista, niin olisi tietysti hienoa kun suhteeseen ryhdyttäessä keskusteltaisiin enemmän järkevästi rajoista ja käytännöistä - selitä tämä sitten umpirakastuneelle.

Jos itse tällä iällä uuteen suhteeseen ryhtyisin, niin valitsisin kyllä tuollaisen avoimen suhteen. En oikein enää jaksa tuntea mustasukkaisuutta tai omistushalua jostakusta, puhumattakaan että välttämättä pystyisin olemaan aina se maailman upein rakastaja (tai edes kohtalaisin). En kyllä usko siihen oikeaankaan, vaan enemmän sellaiseen sopivuuteen, jolloin kompromissit eivät tunnu häviöltä vaan uuden löytämiseltä.

Toi Liftin tarina veti kyllä hiljaiseksi...

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #22 : Joulukuu 31, 2020, 15:22:11 »
Eräs mies sanoi neljän avioliiton kokemuksella kaikkien naisten olevan samanlaisia. Kukin voi miettiä, oliko kommentti pelkästään seksistinen.
Se voi olla sekä seksistinen että totuudenmukainen samanaikaisesti 8)

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #23 : Helmikuu 12, 2021, 12:33:38 »
Avoin suhde, polyamorinen suhde tai vapaa suhde on keskivertomiehen kannalta täyttä nollasummapeliä. Yhdenkin satunnaisseuralaisen tai vakkarin löytämiseksi mies joutuu tekemään hurjan määrän työtä saadakseen tulosta.
Avoin suhde tai vastaava on miehen kannalta hyvä diili vain, jos omaa korkean statuksen ja/tai geenilotossa saanut kovat numerot.

Jos mies laittaa puhtaan seksiseuranhakuilmoituksen nettiin, siihen ei tule yhtään vastausta. Jos nainen laittaa vastaavan, niin tarjouksia satelee oikealta ja vasemmalta. Avoimessa tai vapaassa suhteessa mies joutuu kaivamaan kuvetta ennätystahtiin pysyäkseen edes jotenkin naisen kanssa tasa-arvoisessa tilanteessa seuranvaihtelun suhteen. Aina voi toki kuvetta kaivaa, mutta harvemmalla kukkaro antaa niin paljoa periksi, että saisi naisen kanssa vapaassa suhteessa puntit tasan.

Poissa 111222

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #24 : Helmikuu 12, 2021, 12:40:48 »
Avoin suhde, polyamorinen suhde tai vapaa suhde on keskivertomiehen kannalta täyttä nollasummapeliä. Yhdenkin satunnaisseuralaisen tai vakkarin löytämiseksi mies joutuu tekemään hurjan määrän työtä saadakseen tulosta.
Avoin suhde tai vastaava on miehen kannalta hyvä diili vain, jos omaa korkean statuksen ja/tai geenilotossa saanut kovat numerot.

Jos mies laittaa puhtaan seksiseuranhakuilmoituksen nettiin, siihen ei tule yhtään vastausta. Jos nainen laittaa vastaavan, niin tarjouksia satelee oikealta ja vasemmalta. Avoimessa tai vapaassa suhteessa mies joutuu kaivamaan kuvetta ennätystahtiin pysyäkseen edes jotenkin naisen kanssa tasa-arvoisessa tilanteessa seuranvaihtelun suhteen. Aina voi toki kuvetta kaivaa, mutta harvemmalla kukkaro antaa niin paljoa periksi, että saisi naisen kanssa vapaassa suhteessa puntit tasan.

Mitä väliä jos ei mene tasan?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #25 : Helmikuu 12, 2021, 12:52:19 »
Jos mies laittaa puhtaan seksiseuranhakuilmoituksen nettiin, siihen ei tule yhtään vastausta.

Älä yleistä varsinkaan kun tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Tai ehkä puhut vain omasta kokemuksestasi yleistävään sävyyn.

Jos mulla on tarvetta seksisuhteelle, laitan seksiseurailmoituksen nettiin, pillua on tullut aina ja pysyvämpi seksisuhdekin on löytynyt JOKA IKINEN KERTA. Olen kirjoittanut kaverini ilmoituksen kaksi kertaa. Molemmilla kerroilla se sai pillua ja pysyvämmän seksisusuhteen. Hyvä kynä ja puhemies saa aina pillua. JOKA IKINEN KERTA.

Pillunsaaminen ilmaiseksi on maailman helpoin (välillä huomattavasti helpompaa kuin rahalla) asia ja se alkaa aina samalla kaavalla " Moi mä oon Lifti..." Pillun pitäminen tyytyväisenä vuodesta toiseen. Siihen en osaa sanoa mitään, mutta en kuitenkaan kirjoittele tänne että se olisi mahdotonta ja kukaan ei siinä onnistu.

Mikä avoimeen pariutumiseen tulee. En ole siihen ikinä lähtenyt, enkä lähde. Vittu mä mikään aisankantaja ole.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2021, 12:55:41 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #26 : Helmikuu 12, 2021, 19:57:38 »
Mikäli mainitsee naisen etulyöntiasemasta vapaan seksin saamiseen miehiin verrattuna, niin se herättää aina reaktioita. Vähän kuin kyseenalaistaisi myytin naisen eurosta. Naisilta satelee herkästi naisvihasyytöksiä ja valkoritarit käyvät hanakasti kimppuun. Ei mitään uutta tai erikoista.

Erikoista on ainakin se, jos joku miesoletettu viettää runsaasti aikaa tämänkaltaisella foorumilla, vaikka vapaan ja vastikkeettoman seksin saanti tälle on maailman helpoin asia.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2021, 20:01:56 kirjoittanut Unmasked »

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #27 : Helmikuu 12, 2021, 20:11:50 »
Minulla ei elämäni aikana ole ollut kuin avoimia parisuhteita. Olen meinaan krooninen pettäjä. Nuorempana yritin esittää muuta, nykyisessä (kauko)parisuhteessa en vaivaudu.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #28 : Helmikuu 12, 2021, 20:52:52 »
Erikoista on ainakin se, jos joku miesoletettu viettää runsaasti aikaa tämänkaltaisella foorumilla, vaikka vapaan ja vastikkeettoman seksin saanti tälle on maailman helpoin asia.

Sivistetään sinua lisää. Vuorokaudessa on 24 tuntia. Imetin kyrpääni 30min. Nyt aikaa foorumille jäi enää 23 tuntia ja 30 minuuttia. Kirjoittelin foorumille viestejä ja vietin aikaa forkalla n.30min. Minulla oli käytössäni vielä 23 tuntia. Päätin mennä suihkuun ja otin nartun rajusti seinää vasten. Siihen suihku päälle, aikaa kului ehkä tunti. Minulle jäi aikaa vielä 22 tuntia.

Pyörin forkalla ehkä tunnin. Nyt aikaa oli enää 21 tuntia. Lähdin treenaamaan ja treenasin 2 tuntia. Nyt aikaa oli enää 19 tuntia josta käytin vielä panemiseen yhden tunnin. Jos 24 tunnista panekeluun kuluttaa pari tuntia vuorokaudesta niin ehtii ihan hyvin runkkaamaan, treenaamaan, ryyppäämään, forkkaamaan ja nukkumaan.

Kätevää, eikö vain?

Huomenna saattaa mennä kolme tuntia panohommiin...kiirettä pitää.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2021, 20:56:59 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #29 : Helmikuu 12, 2021, 23:16:00 »
^ Kato sulla ei Lifti oo vakituista duunia sekä elätettäviä ja huollettavia menneiden rakkauksien hedelmiä? ::) Älä nyt yleistä omaa sossu-sali-kaljakassi-elämääsi muiden elämäksi. Ei millään pahalla, bro 😘

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #30 : Helmikuu 12, 2021, 23:23:43 »
^ Kato sulla ei Lifti oo vakituista duunia sekä elätettäviä ja huollettavia menneiden rakkauksien hedelmiä? ::) Älä nyt yleistä omaa sossu-sali-kaljakassi-elämääsi muiden elämäksi. Ei millään pahalla, bro 😘

Elämä on täynnä valintoja. Minä olen valinnut panemisen.
Älkää olko siitä minulle vihaisia, sillä te olette tehneet omat valintanne.

Ja sitten sivistetään Metsänpetoa. Vuorokaudessa on 24 tuntia. Jos kulutat siitä 10 tuntia töihin ja 8 tuntia nukkumiseen niin laskujeni mukaan pitäisi vielä ehtiä panemaan pari tuntia ja forkkailemaan neljä tuntia. Ei millään hyvällä, bro.
Why so fragile?

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #31 : Helmikuu 12, 2021, 23:36:48 »
^ ja ^^^ Nyt on kovin ristiriidassa nää esittämäsi ajankäyttömuodot, eikä satunnaiselle lukijalle ihan aukea, mitä aiot sanoa noilla ajankäytön malleillasi. Jompikumpi meistä on vissiin tyhmä tai liian kännissä. Veen väliä ;D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #32 : Helmikuu 13, 2021, 00:02:32 »
^ ja ^^^ Nyt on kovin ristiriidassa nää esittämäsi ajankäyttömuodot, eikä satunnaiselle lukijalle ihan aukea, mitä aiot sanoa noilla ajankäytön malleillasi. Jompikumpi meistä on vissiin tyhmä tai liian kännissä. Veen väliä ;D

Tämä vaatii vähän aivokapasiteettia. Jos tästä ei selviä niin en ihmettele mikäli on vähän vaikeeta.

Kaikkihan lähti siitä että kerroin kuinka helppoa on saada pillua ja kaksi Tanelia rupesi änkyttämään. Kyllä mä uskon että teillä on vaikeeta, mutta ei sitä tarvitse noin läpinäkyvästi itkeä. Kyllä se siitä helpottaa. Leuka vaan rintaan ja kohti uusia pettymyksiä  :laught:
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #33 : Helmikuu 13, 2021, 08:10:32 »
Mä vähän luulen, ettei avoimen parisuhteen idea ole kilpailu siitä, kumpi saa enemmän parisuhteen ulkopuolista seksiä tai että pitäisi olla jotenkin "puntit tasan". Ja jos naisella olisikin enemmän mahdollisuuksia seksiin, niin haluaako se käyttää niitä? Ei avoin parisuhde välttämättä tarkoita hillitöntä libidoa ja paneskelua jokaisen kiinnostuneen kanssa. Jos mä ajattelen omalla kohdallani aikaa ennen seksityötä, niin hyvä jos kerran vuodessa tapasin jonkun, jonka kanssa olisin halunnut jotain touhuilla.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #34 : Helmikuu 13, 2021, 08:45:23 »
Mä vähän luulen, ettei avoimen parisuhteen idea ole kilpailu siitä, kumpi saa enemmän parisuhteen ulkopuolista seksiä tai että pitäisi olla jotenkin "puntit tasan". Ja jos naisella olisikin enemmän mahdollisuuksia seksiin, niin haluaako se käyttää niitä? Ei avoin parisuhde välttämättä tarkoita hillitöntä libidoa ja paneskelua jokaisen kiinnostuneen kanssa. Jos mä ajattelen omalla kohdallani aikaa ennen seksityötä, niin hyvä jos kerran vuodessa tapasin jonkun, jonka kanssa olisin halunnut jotain touhuilla.
Tuokin voi olla vähän ikäkysymys. Nuorempana paneskelujen lukumäärät on tärkeämpiä kuin vanhempana. Nykyään osaa arvostaa muitakin juttuja enemmän henkisellä puolella, toki mitenkään väheksymättä villiä seksiä ja sen mukanaan tuomaa nautintoa😃.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #35 : Helmikuu 13, 2021, 09:04:58 »
niin hyvä jos kerran vuodessa tapasin jonkun, jonka kanssa olisin halunnut jotain touhuilla.

Senkin jakorasia! Arvasin että ympäri kylää olet juossut.
Mulla meni näköjään ihan oikeasti kolme vuotta, että löysin jonkun jonka kanssa haluan ihan oikeasti panna. On tässä pallit tyhjennetty...pakon edessä, mutta sellaista "tyhjiön täyttämistä" se on ollut. On muuten helvetin mukava fiilis, panna sellaisen kanssa josta tykkää niin paljon että seisoo.

Kolme vuotta puolilöysällä munalla, voi IsäKissanVittu!
Why so fragile?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #36 : Helmikuu 13, 2021, 09:13:09 »
^ Voi olla, että kerran vuodessa olikin vähän liioittelua. En oikein osannut päättää, onko täällä saitilla hyvä esiintyä pihtarina vai jakorasiana.  ;D Toisaalta, tarina ei kerro, että paninko edes niiden kerran vuodessa tapaamieni henkilöiden kanssa, vai paninko lisäksi kaikkien muidenkin kanssa.  ;D

Mutta, se on ihan tosiasia, että nyt seksityön parissa tapaa useinkin niitä tyyppejä, joita kanssa tekee ihan oikeasti mieli panna. Mulla se vaatii usein hieman tutustumista henkilöön.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #37 : Helmikuu 13, 2021, 09:23:16 »
Ne on näitä nyky-ajan kotkotuksia avoimet parisuhteet, sanoisi mummi jos eläisi.
Ja olen muuten samaa mieltä, jos yksi kumppani ei riitä, niin mitä järkeä alkaa parisuhteeseen.
Huoraaminen on työtä, niin ajattelevaa tarpeeksi hyvällä itsetunnolla varustettua jässikkää, kenen kanssa haluaisi vielä parisuhteeseen en ole löytänyt, no enpä ole etsinytkään. Yleensä se jää kiinni tuosta itsetunnosta, minkä en usko kosinnoista ja vakuutteluista huolimatta riittävän. Luultavasti jos mies työskentelisi myös seksialalla voisi parisuhde olla mahdollinen.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #38 : Helmikuu 13, 2021, 09:50:22 »
Avoimeen parisuhteeseen en lämpene enkä suljettuunkaan. Pari suhdetta on parempi. Jos puhutaan siitä, kenen kanssa haluan panna, niin foorumin skenessä se on helppoa. Muutama hyvä konstailematon kokovartalokuva riittää. Ne ovat muuten yllättävän harvnaisia ilmoituksissa.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 13, 2021, 09:55:30 kirjoittanut Tibenius »

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #39 : Helmikuu 13, 2021, 11:36:55 »
Minulla ei elämäni aikana ole ollut kuin avoimia parisuhteita. Olen meinaan krooninen pettäjä. Nuorempana yritin esittää muuta, nykyisessä (kauko)parisuhteessa en vaivaudu.

Et ole yksin  :drinking: Jokainen mies haaveilee päivät pitkät toisista naisista. Olivat sitten kuinka aviossa tai parisuhteessa tahansa.
Ihminen on biologisesti moniavioinen. Varsinkin urospuolisella on luonnostaan suuri vaihteluntarve.
Eikös sitä sanotakin, että miesten uskollisuus on vain tilaisuuksien puutetta.