Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Avoimesta parisuhteesta  (Luettu 13107 kertaa)

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #40 : Helmikuu 13, 2021, 11:36:55 »
Minulla ei elämäni aikana ole ollut kuin avoimia parisuhteita. Olen meinaan krooninen pettäjä. Nuorempana yritin esittää muuta, nykyisessä (kauko)parisuhteessa en vaivaudu.

Et ole yksin  :drinking: Jokainen mies haaveilee päivät pitkät toisista naisista. Olivat sitten kuinka aviossa tai parisuhteessa tahansa.
Ihminen on biologisesti moniavioinen. Varsinkin urospuolisella on luonnostaan suuri vaihteluntarve.
Eikös sitä sanotakin, että miesten uskollisuus on vain tilaisuuksien puutetta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #41 : Helmikuu 13, 2021, 13:10:37 »
Minulla ei elämäni aikana ole ollut kuin avoimia parisuhteita. Olen meinaan krooninen pettäjä. Nuorempana yritin esittää muuta, nykyisessä (kauko)parisuhteessa en vaivaudu.

Et ole yksin  :drinking: Jokainen mies haaveilee päivät pitkät toisista naisista.

Älä yleistä. Ei pidä paikkaansa JOKAISEN MIEHEN kohdalla. Yritäs nyt tsempata ja käyttää vaikka minä muotoa, kun taas rallattelet puuta-heinää-diipa-daapaa.
Why so fragile?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #42 : Helmikuu 13, 2021, 13:59:41 »
^ No mutta näinhän se on. Jotkut haaveilevat jostain muusta, jotkut jopa Ron Mossista.  :stiletto:

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #43 : Helmikuu 13, 2021, 14:23:34 »
Minulla ei elämäni aikana ole ollut kuin avoimia parisuhteita. Olen meinaan krooninen pettäjä. Nuorempana yritin esittää muuta, nykyisessä (kauko)parisuhteessa en vaivaudu.

Et ole yksin  :drinking: Jokainen mies haaveilee päivät pitkät toisista naisista. Olivat sitten kuinka aviossa tai parisuhteessa tahansa.
Ihminen on biologisesti moniavioinen. Varsinkin urospuolisella on luonnostaan suuri vaihteluntarve.
Eikös sitä sanotakin, että miesten uskollisuus on vain tilaisuuksien puutetta.

Olen tullut samaan lopputulokseen, että henkilöt on moniavioisia. Jotenkin ei nappaa panna samaa naista vuodesta toiseen. Tuskin naiset jaksaa innostua samasta partnerista, vaikka se olisi Ron Mossi. Vaihtelu virkistää. Parisuhdeseksi on menee väkisin virkamies seksiksi, joka lähinnä suorittamista.
Uskollisuus on ruman miehen itselleen luoma utopia samoin kuin selibaatti, jonka selitetään olevan oma valinta. Aivan mies jotain valitsisi parisuhteessa.   

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #44 : Helmikuu 13, 2021, 15:05:38 »
Varmaan vähän väärä foorumi jutella uskollisesta parisuhteesta. Minä kuitenkin uskon siihen ja keskinäiseen arvostukseen ja rakkauteen. Jos vaikka sairauden vuoksi en pystyisi miestäni pitämään tyytyväisenä, niin hommaisin sille huoran. Ekana selvittäisin vaan, että se on vähintään minua parempi suihinottaja eikä mikään turha munanlutkuttaja.
Ilmaispillu vosuihin jos ukko erehtyisi, niin se olisi goodbye.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #45 : Helmikuu 13, 2021, 15:28:51 »
Varmaan vähän väärä foorumi jutella uskollisesta parisuhteesta.

Ihan oikea foorumi tähän(kin). Aihe koskettaa monia. Osa jopa repii pelihousunsa.

Minä kuitenkin uskon siihen ja keskinäiseen arvostukseen ja rakkauteen.

Niin minäkin. Tai kyse on taas siitä moraalista ja arvoista. Mä tietysti yritän etsiä sellaista ihmistä jonka kanssa nämä kohtaavat, tulee vähemmän asemasotia.

Jos vaikka sairauden vuoksi en pystyisi miestäni pitämään tyytyväisenä, niin hommaisin sille huoran.

Kaunis ajatus. Itselleni ei tekisi tiukkaa luopua seksistä jos kotona olisi kuitenkin tarjolla läheisyyttä ja sitä mikä on nykypäivänä TODELLA HARVINAISTA herkkua, eli aitoa läsnäoloa. Pariskunnathan nykyään istuskelee sohvalla vierekkäin, telkkari on päällä vaikka kumpikaan ei katso sitä ja kummatkin räplää älyttömyyspuhelintaan. Mutta en kieltäisi toisen seksuaalisuutta jos mun kyrpä amputoidaan.

Ilmaispillu vosuihin jos ukko erehtyisi, niin se olisi goodbye.

Jos ilmaiskulleihin akka erehtyisi, niin se saisi valita a) poistuuko omin jaloin oven kautta vai b) haluaako tippua parvekkeelta alas mutta c) luultavasti en antaisi edes valita vaa heittäisin partsilta alas ja korkkaisin kaljan







Why so fragile?

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #46 : Helmikuu 14, 2021, 00:21:43 »
Avoin suhde, polyamorinen suhde tai vapaa suhde on keskivertomiehen kannalta täyttä nollasummapeliä. Yhdenkin satunnaisseuralaisen tai vakkarin löytämiseksi mies joutuu tekemään hurjan määrän työtä saadakseen tulosta.
Avoin suhde tai vastaava on miehen kannalta hyvä diili vain, jos omaa korkean statuksen ja/tai geenilotossa saanut kovat numerot.

Jos mies laittaa puhtaan seksiseuranhakuilmoituksen nettiin, siihen ei tule yhtään vastausta. Jos nainen laittaa vastaavan, niin tarjouksia satelee oikealta ja vasemmalta. Avoimessa tai vapaassa suhteessa mies joutuu kaivamaan kuvetta ennätystahtiin pysyäkseen edes jotenkin naisen kanssa tasa-arvoisessa tilanteessa seuranvaihtelun suhteen. Aina voi toki kuvetta kaivaa, mutta harvemmalla kukkaro antaa niin paljoa periksi, että saisi naisen kanssa vapaassa suhteessa puntit tasan.

Mitä väliä jos ei mene tasan?

Kallella ja Pentillä on molemmilla yhtä kova nälkä. Poikien eteen tuodaan pizza. Kalle saa suurimman osan pizzasta täytteineen, mutta Pentti saa pelkät reunukset.
Kallella on vatsa täynnä, mutta Pentin vatsa huutaa edelleen nälkää. Voisiko mitenkään Penttiä haitata se, ettei mennyt tasan.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #47 : Helmikuu 16, 2021, 23:52:15 »
Avoin suhde, polyamorinen suhde tai vapaa suhde on keskivertomiehen kannalta täyttä nollasummapeliä. Yhdenkin satunnaisseuralaisen tai vakkarin löytämiseksi mies joutuu tekemään hurjan määrän työtä saadakseen tulosta.
Avoin suhde tai vastaava on miehen kannalta hyvä diili vain, jos omaa korkean statuksen ja/tai geenilotossa saanut kovat numerot.

Jos mies laittaa puhtaan seksiseuranhakuilmoituksen nettiin, siihen ei tule yhtään vastausta. Jos nainen laittaa vastaavan, niin tarjouksia satelee oikealta ja vasemmalta. Avoimessa tai vapaassa suhteessa mies joutuu kaivamaan kuvetta ennätystahtiin pysyäkseen edes jotenkin naisen kanssa tasa-arvoisessa tilanteessa seuranvaihtelun suhteen. Aina voi toki kuvetta kaivaa, mutta harvemmalla kukkaro antaa niin paljoa periksi, että saisi naisen kanssa vapaassa suhteessa puntit tasan.

Mitä väliä jos ei mene tasan?

Kallella ja Pentillä on molemmilla yhtä kova nälkä. Poikien eteen tuodaan pizza. Kalle saa suurimman osan pizzasta täytteineen, mutta Pentti saa pelkät reunukset.
Kallella on vatsa täynnä, mutta Pentin vatsa huutaa edelleen nälkää. Voisiko mitenkään Penttiä haitata se, ettei mennyt tasan.

Tää on musta hieman ontuva vertaus sikäli, että edelleenkään seksi ei ole ihmisen perustarve toisin kuin ruoka. Mutta harmittaa voi ja saakin ja ihan totta on, ettei miesten asema seuranhakumarkkinoilla ole samanlainen kuin naisilla. Omassa suhteessani, jossa saadaan molemmat panna sekä ilmaisia että maksettuja että maksavia seuralaisia, on jo mun duunin perusteella tilanne, jossa mä saan enemmän seksiä. Silti ei oo murusein alkanut suhdetta sulkemaan tai duuniani kieltämään. Keskustelun perusteella tämä harmittaa välillä miestä kyllä, mutta ei silti koe, että järjestelyä tulisi muuttaa. Mikä lie hippi. 
Helsingissä <3

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #48 : Helmikuu 18, 2021, 01:30:25 »
Läheisyys ja seksi nimenomaan ovat ihmisen perustarpeita. Eivät ole ihan suoraan rinnastettavia ruokaan ja syömiseen. Ilman ruokaa ihminen ei pärjää. Ihminen pärjää ilman läheisyyttä ja seksiä. Vai pärjääkö sittenkään?
Nälkään voi kuolla. Läheisyyden puutteeseen ja seksittömyyteenkin voi kuolla, tai ainakin melkein. Jos mies jää pariutumisen osalta kokonaan markkinasegmentin ulkopuolelle, niin se on merkittävä elämänlaatua heikentävä asia. Varsinkin, jos asia on miehelle vastentahtoinen. Aseksuaaleja on tyyliin prosentti ihmisistä, joten unohdetaan seksittömyyden vapaavalintaisuus nyt tällä kertaa. Metsotkin alkavat hyökkäilemään ohikulkevien ihmisten kimppuun metsäpoluilla, jos eivät löydä parittelukumppania.
Jos yhdenkään miehen ei tarvitsisi poistua koskaan baarista ilman naisseuralaista, niin kukaan ei saisi koskaan turpaansa baarien ulkopuolella sulkemisajan jälkeen.



Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #49 : Helmikuu 20, 2021, 16:53:30 »
Läheisyys ja seksi nimenomaan ovat ihmisen perustarpeita. Eivät ole ihan suoraan rinnastettavia ruokaan ja syömiseen. Ilman ruokaa ihminen ei pärjää. Ihminen pärjää ilman läheisyyttä ja seksiä. Vai pärjääkö sittenkään?
Nälkään voi kuolla. Läheisyyden puutteeseen ja seksittömyyteenkin voi kuolla, tai ainakin melkein. Jos mies jää pariutumisen osalta kokonaan markkinasegmentin ulkopuolelle, niin se on merkittävä elämänlaatua heikentävä asia. Varsinkin, jos asia on miehelle vastentahtoinen. Aseksuaaleja on tyyliin prosentti ihmisistä, joten unohdetaan seksittömyyden vapaavalintaisuus nyt tällä kertaa. Metsotkin alkavat hyökkäilemään ohikulkevien ihmisten kimppuun metsäpoluilla, jos eivät löydä parittelukumppania.
Jos yhdenkään miehen ei tarvitsisi poistua koskaan baarista ilman naisseuralaista, niin kukaan ei saisi koskaan turpaansa baarien ulkopuolella sulkemisajan jälkeen.

Seksuaalisuuden jonkunlainen toteuttaminen on mun mielestä perustarve, mutta se ei aina tarkoita seksiä tai yhdyntää. Läheisyyttäkin voi olla ilman seksiä, esim yhden ihmisen tarpeisiin hyvin siinä avoimessa suhteessa, jossa toinen saa enemmän seksiä, mutta ei välttämättä sen enempää läheisyyttä.

Metsojen hyökkäilyn mainitseminen oli hämmentävä kommentti, ikäänkuin mentäisiin siihen iänikuiseen väitteeseen, että naiset ois miehille velkaa sen, että ne antaa pillua, jotta mies ei kuole seksittömyyteen tai turvaudu väkivaltaan.

Jos palaa aiheeseen, avoin suhde ei missään nimessä sovi kaikille, mutta uskon, että jokaisen elämää rikastuttaa pohtia asiaa. Ne syyt, miksi haluaa pitää suhteen monogaamisena on tärkeitä tiedostaa, jotta päätöstä ei tee odotusten mukaan. Kun itse on monogaamisessa suhteessa pitkälti alle kolmekymppisenä elänyt vuosien seksittömän kauden, joutuu väkisin miettimään omaa vastuuta onnellisuudestaan, parisuhdeodotuksia ja sitä, miten seksuaalisuuttaan voi toteuttaa jos ei ole halukasta kumppania, rahaa ostaa seksityöntekijän palveluita tai lupaa "käydä vieraissa".
Helsingissä <3

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #50 : Helmikuu 20, 2021, 19:04:48 »
Vihdin kuningaskunnan Ossia lainatakseni : "Aika turhaa paskaa tuokin."

Vihervassareiden mädätystä ja perinteisten arvojen ja sitämyötä turskailun rapauttamista. Tällaiset "avoimet parisuhteet" vievät ukkomiehiltä tarpeen käydä huorissa, kun ei tarvitse enää salailla muiden naisten panemista.

Jos itse olisin huora niin vittuuntuisin tällaisesta suunnattomasti.

Mutta koska olen vain turska niin vittuunnun tällaisesta suunnattomasti.


Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #51 : Helmikuu 20, 2021, 23:29:29 »
Avoin parisuhde ei todellakaan sovi kaikille. Se on myös harvojen ja valittujen etuoikeus. Hyvänä esimerkkinä Iida ja Renne ovat ehkä tämän hetken tunnetuin avoimessa suhteessa elävä kaapista tullut (puoli)julkkispari. Iidalla on tähtitieteellinen määrä instagram seuraajina sixpackpoikia. Renne on iso ja treenattu julkkisalfa ja viimeisen päälle supliikkimies. Tässä kombossa avoin suhde on melkein väistämätön asia.

NHL-miljonääreilläkin on tunnetusti vaikeaa pitää pokka hyvästellessään omaa mallivaimoaan, kun ovat lähdössä toiseen osavaltioon pelimatkalle. Lätkävaimot katsovat kuitenkin sormien läpi alfamiestensä pieniä sivuharrastuksia. Eihän kaikkien naisten himoitsemia urheilumiljonäärejä nyt voi oikein tossun allakaan pitää. Pahimmassa tapauksessa menettää sen jet-set elämän, luxusillalliset suihkuseurapiireineen. Louis Vuittonin ja Hermesin laukut jäävät pelkiksi muistoiksi menneestä.

Mitäpä jos tavanomainen peruspertti digitaalikellomies ehdottaa naiselleen avointa suhdetta.
”Naapurin Tiina on kiva isotissinen blondi, jos menenkin hänen luokseen yöksi ja kömmin aamulla sinun viereesi takaisin”

Peruspertti menettääkin tämän oman ja ainoan työllä ja tuskalla hankkimansa naisen eikä naapurin Tiinaltakaan heru todellisuudessa kuin korkeintaan vieno hymy hississä.

Avoin parisuhde on kannattava veto, jos mies saa jotain kiksejä naisen vieraissa käynnistä. Tai, jos mies on riittävän korkeatasoinen. Näitä riittävän korkeatasoisia miehiä on olemassa ehkä prosentti tai kaksi. Tälle harvalukuisten etuoikeutettujen god-tier geeneillä siunatuille miehille monogaaminen suhde on täysin vieras käsite.







Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #52 : Helmikuu 21, 2021, 11:41:34 »
Alright, no ei kai siinä sitten. Jos parisuhde on yhtä kuin seksi ja pettäminen pelkkää seksin harrastamista, niin ehkä asia on kuten sanottu. Mutta en tiedä yhtäkään avointa suhdetta, joka olisi alkanut niin, että voinko mennä panee ja tulla sit takas? Avoimen suhteen "suola" ja se mikä tekee siitä mahdollisen on keskustelu ja avoimuus.
Helsingissä <3

Poissa hoplaa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #53 : Helmikuu 21, 2021, 11:51:54 »
Mä haluisin avoimen suhteen...tai oikeastaan käy ihan normi suhdekin.
Kun nyt jonkun suhteen edes saisi.  :-[

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #54 : Huhtikuu 23, 2021, 22:52:14 »
En usko, että pystyisin monosuhteeseen. Se ois vaan mun arvojen vastaista. Mä haluan suhteen, jossa voidaan olla kaikin puolin rehellisiä kaikesta. Se on mulle itelle paljon tärkeämpää kuin se, nussiiko jompikumpi joskus muitakin. Tai tapaileeko tai ihastuuko muihin. Mä en kaipaa romanttisiin suhteisiini rajoittavia sääntöjä sen enempää kuin kaverisuhteisiini.

Joidenkin kumppaneiden muitakin kumppaneita on tullut tavattua. Erään exän toisen tyttöystävän kanssa meistä tuli ihan erottamattomat, vaikka molemmat heivattiin se jäbä kuvioista pois lopulta. Aluksi hengailtiin paljon kolmistaan, mut sit me tyttöystävät alettiin hengailla vaan keskenämme :D Tästä on 12 vuotta aikaa ja tuon eukon kanssa ollaan vieläkin tekemisissä. ❤️

Ei sillä, toki mä oon mustasukkanenki. Mutta haaveilen sellasesta suhteesta, jossa yhteys toiseen ois niin syvä että kukaan muu ei tuntuis uhalta sille suhteelle.

Voi olla, etten sellasta koskaan löydä. Sekin on ihan fine. Seksiä saa huoraamalla, lapsia voi tehä vaikka kaverin kanssa, asuinkumppaneiksi kelpaa hyvin kämppikset ja ystävien kans voi käydä niitä diippejä keskusteluja elämästä ja syödä sipsejä.

Ihmissuhdeanarkismiksikin tätä mun aivovammaa kutsutaan.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #55 : Huhtikuu 24, 2021, 00:18:46 »
En usko, että pystyisin monosuhteeseen. Se ois vaan mun arvojen vastaista. Mä haluan suhteen, jossa voidaan olla kaikin puolin rehellisiä kaikesta. Se on mulle itelle paljon tärkeämpää kuin se, nussiiko jompikumpi joskus muitakin. Tai tapaileeko tai ihastuuko muihin. Mä en kaipaa romanttisiin suhteisiini rajoittavia sääntöjä sen enempää kuin kaverisuhteisiini.
Erään exän toisen tyttöystävän kanssa meistä tuli ihan erottamattomat, vaikka molemmat heivattiin se jäbä kuvioista pois lopulta. Aluksi hengailtiin paljon kolmistaan, mut sit me tyttöystävät alettiin hengailla vaan keskenämme :D

Aiheuttiko toi nainen teidän eron? Joo, tiedän, että vastaat eka, että ei, mutta se toka vastaus?

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #56 : Huhtikuu 24, 2021, 08:00:34 »
En usko, että pystyisin monosuhteeseen. Se ois vaan mun arvojen vastaista. Mä haluan suhteen, jossa voidaan olla kaikin puolin rehellisiä kaikesta. Se on mulle itelle paljon tärkeämpää kuin se, nussiiko jompikumpi joskus muitakin. Tai tapaileeko tai ihastuuko muihin. Mä en kaipaa romanttisiin suhteisiini rajoittavia sääntöjä sen enempää kuin kaverisuhteisiini.
Erään exän toisen tyttöystävän kanssa meistä tuli ihan erottamattomat, vaikka molemmat heivattiin se jäbä kuvioista pois lopulta. Aluksi hengailtiin paljon kolmistaan, mut sit me tyttöystävät alettiin hengailla vaan keskenämme :D

Aiheuttiko toi nainen teidän eron? Joo, tiedän, että vastaat eka, että ei, mutta se toka vastaus?
Ei aiheuttanut :D ja ei aiheuttanut. Kaksi kertaa vastattu. Siis seurustelimme samaan aikaan saman poitsun kanssa, he olivat vähän kauemmin olleet yhdessä. Minä pistin poikki vähän ennen tätä toista eli meidän juttu jäi aika lyhyeksi. Syynä oli enemmän poitsun päihdeongelma kuin kiva toinen tyttöystävä. Toisella tyttöystävällä oli elämänhallinta paremmassa jamassa kuin poitsulla.

Vuosiin en ole monosuhteessa ollut mutta kyllä ne syyt suhteen loppumiseen on yleensä olleet ihan muissa asioissa kuin siinä, että voi olla muidenkin kanssa. Paitsi tuossa reilu vuosi sitten etäännyin yhdestä kumppanistani kun mulla tuli muuta säätöä (aika on rajallista), mutta taustalla oli se ettei hän oikein kyennyt vastaamaan mun tarpeisiin muutenkaan, ja siihen varmasti vaikutti se, että hänellä oli toinen tyttöystävä, jonka kanssa hän vietti enemmän aikaa. Silloin kieltämättä vähän harmitti jäädä usein kakkoseksi (toisen tytyn näkeminen meni minun näkemisen edelle). Muuten ei olisi ollut ongelma.

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #57 : Huhtikuu 24, 2021, 22:26:31 »
En usko, että pystyisin monosuhteeseen. Se ois vaan mun arvojen vastaista. Mä haluan suhteen, jossa voidaan olla kaikin puolin rehellisiä kaikesta. Se on mulle itelle paljon tärkeämpää kuin se, nussiiko jompikumpi joskus muitakin. Tai tapaileeko tai ihastuuko muihin. Mä en kaipaa romanttisiin suhteisiini rajoittavia sääntöjä sen enempää kuin kaverisuhteisiini.

Joidenkin kumppaneiden muitakin kumppaneita on tullut tavattua. Erään exän toisen tyttöystävän kanssa meistä tuli ihan erottamattomat, vaikka molemmat heivattiin se jäbä kuvioista pois lopulta. Aluksi hengailtiin paljon kolmistaan, mut sit me tyttöystävät alettiin hengailla vaan keskenämme :D Tästä on 12 vuotta aikaa ja tuon eukon kanssa ollaan vieläkin tekemisissä. ❤️

Ei sillä, toki mä oon mustasukkanenki. Mutta haaveilen sellasesta suhteesta, jossa yhteys toiseen ois niin syvä että kukaan muu ei tuntuis uhalta sille suhteelle.

Voi olla, etten sellasta koskaan löydä. Sekin on ihan fine. Seksiä saa huoraamalla, lapsia voi tehä vaikka kaverin kanssa, asuinkumppaneiksi kelpaa hyvin kämppikset ja ystävien kans voi käydä niitä diippejä keskusteluja elämästä ja syödä sipsejä.

Ihmissuhdeanarkismiksikin tätä mun aivovammaa kutsutaan.

Ihanaa! 😍 Toinenkin poly näissä piireissä 😘❤️

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #58 : Huhtikuu 24, 2021, 22:39:15 »
Oi Lasihelmi  :inlove: Itse en osaa kutsua itseäni polyksi, koska en usko ikinä jaksavani ylläpitää useampaa romanttista ihmissuhdetta samaan aikaan, mutta ihmissuhdeanarkisti, se mä oon ollu teinistä asti.
Helsingissä <3

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #59 : Huhtikuu 25, 2021, 16:46:43 »
Kyllä meitä vapaan/avoimen/poly/ei-perinteinen-mono-lisää-tähän-oma-määrite -suhteen tapauksia on enemmänkin, mm. allekirjoittanut. En minäkään usko, että ikinä enää pystyisin olemaan tiukkaan suljetussa monosuhteessa, sen verran vapaampaa tää mun oma seksuaalisuus on, että ajatus sellaisesta tuntuu ihan tosi oudolta! Ja tää mun seksuaalisuus sisältää kaiken muun lisäksi kiksien saamisen seksin myymisestä. Ei tää meiän 16-vuotias suhde olis kestäny näin pitkään, jos tää olis ongelma. Ja kyllä, tää sopii vain hyvin harvalle, mutta niille, joille sopii, on ihan best.
Oulu 22.8.2023