Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Avoimesta parisuhteesta  (Luettu 13108 kertaa)

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Avoimesta parisuhteesta
« : Helmikuu 16, 2020, 09:11:48 »

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2020, 09:57:14 »

"
Mikseivät esimerkiksi yhdessä syöminen, viinilasillisen juominen, metsässä kävely ja seksi voisi olla vain kivoja asioita ilman, että pitäisi laskea niiden pidentävän elämää ja laskevan verenpainetta!"

Ei ihan mainstreamiä mutta mielenkiintoinen ajatus... 🤔

Amator

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #2 : Helmikuu 16, 2020, 10:20:19 »
Avoin parisuhde ja maksullinen seksi kuulostaisi kerrassaan mainiolta yhdistelmältä.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #3 : Helmikuu 16, 2020, 11:06:19 »
En olisi minuuttiakaan tuollaisessa "suhteessa".
Vihreiltähän nyt voi odottaa ihan mitä vain.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 16, 2020, 11:12:19 kirjoittanut DeeDee »

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #4 : Helmikuu 16, 2020, 11:19:37 »
Avoin parisuhde ja maksullinen seksi kuulostaisi kerrassaan mainiolta yhdistelmältä.

Nykytilanteesta Tämä olis aivan loistava ratkaisu :D

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #5 : Helmikuu 16, 2020, 11:55:51 »
Avoin parisuhde ja maksullinen seksi kuulostaisi kerrassaan mainiolta yhdistelmältä.

Tämä.

Joillakin ystävillä, tutuilla ja tädinsedänpikkuserkuilla on ollut avoimet suhteet ja vain yksi pariskunta on enää yhdessä. Kaikki intohimo on järjestään ulkoistettu parisuhteen ulkopuolelle ja arjesta on tullut pelkkä mekaaninen toimitus ilman, että toinen merkitsisi toiselle mitään muuta kuin arkisten velvoitteiden suorittajakonetta. Nämä ihmiset eivät ole panneet tikkuakaan ristiin korjatakseen suhteen sisäistä intohimoa ja elämä suhteen ulkopuolella on alkanut kiinnostamaan niin paljon, että suhde on lopulta sitten hajonnut.

Maksuseksi to the rescue! Mielestäni jokaisessa suhteessa tulisi sallia maksuseksin käyttö vähän samaan tapaan kuin sallitaan hierojalla tai vaikka parturissa käynti. Miehelle, naiselle ja [lisää sukupuolirooli]:lle. Näin suuri mörkö seksi saadaan kesytettyä ja intohimon voi fokusoida pitkäaikaisiin, merkityksellisiin ihmissuhteisiin ja etenkin siihen parisuhteeseen. Itse olen ainakin maksuseksin jälkeen niin täynnä maailmaa syleilevää energiaa, että siinä saavat varoa bussikuskit ja pullasorsatkin, kun fiilistelen menemään. :D

Ugh.

Poissa Cherokee

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #6 : Helmikuu 16, 2020, 12:23:27 »
Komppaan täysin Ilotikun kommettia. Vielä, kun maksullinen seksi saataisiin kela-korvauksen piiriin alkaisivat asiat olemaan mallillaan hah , hah!. Suomi voisi olla tässä asiassa edelläkävijä.
Piristää kummasti ja vanhakin nuortuu. Unohtuu arjen murheet. Tällä olisi suuri kansanterveydellinen merkitys , kun alkaisi jokatoisella äijällä olemaan suunpielet ylöspäin. Arvostan todella korkealle tätä erittäin merkityksellistä työtä tekeviä hupakoita. Todellisia arjen sankareita. Edellinen käyntini sai minut niin vakuuttuneeksi, että ihan turhaa monessa tapauksessa syydetään rahaa mielenterveystyöhön. Kyllä hupakko voi monessa tapauksessa auttaa paljon enemmän. Olen puhunut !
” There’s only two syllbles in this whole wide world worth hearing: pus-sy”.
Al Pacino, Scent of a Women

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #7 : Helmikuu 16, 2020, 22:13:15 »
Entä sukulaisten välinen, olis aikas kivaa..?

Poissa Vieras0424

  • Full Member
  • Viestejä: 195
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #8 : Helmikuu 16, 2020, 23:22:38 »
Hienoa, että ihmiset voivat solmia rehelliselle pohjalle parisuhteen, jossa on molemmille sopivat pelisäännöt.

Itse satun olemaan se kestohalukas, joka kiihottuu toisesta entistä enemmän arjen keskellä. Kovin pitkälle tämä liekki ei ole kantanut, kun miehiltä on hävinnyt alkuhuuma ja saa yksin hekumoida pimppi märkänä. Olen todennut mieluissammaksi itselleni olla sinkku, kuin kuivassa suhteessa vieraissa hyppivänä.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #9 : Helmikuu 17, 2020, 07:46:22 »
Suurin osa kaikista parisuhteista päättyy eroon, joten ehkä siitä ei voi päätellä vielä mitään, että ne avoimetkin suhteet pääosin päättyvät eroon.

Varmasti vaatii hyvää itsetuntoa, että joku muukin joskus siellä järvellä soutelee.  ;D

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #10 : Helmikuu 17, 2020, 08:05:35 »
^Itseäni kiehtovat enemmän syyt tilastojen takana. Niitä toki riittää ihan niin monta kuin on ihmisiä suhteissa. Näissä tuttujeni tapauksissa ei koskaan ollut kyse itsetuntojutuista eikä kukaan edes saunan lauteilla sydäntä avatessaan puhunut mistään tuollaisesta. Syyt pyörivät järjestään sen ympärillä, että intohimo valui parisuhteen ulkopuolelle eikä sitä riittänyt suhteen liima-ainekseksi.

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #11 : Kesäkuu 13, 2020, 23:53:53 »
Olen toisaalla kirjoittanut kahtalaisesta luonteestani - avoin suhde kummallakin tuntuu kiihoittavalta, mutta todellisuudessa ko. tilanteessa sieluuni saattavat iskeä sarvipäiset kollikissat.

Myönnän tämän omaan elämänkokemukseeni nojaten, en aina itsekään ymmärrä kaksinaismoraalisuuttani.
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Namiskuukkeli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #12 : Kesäkuu 14, 2020, 09:02:52 »
Lähtökohtaisesti ainakin allekirjoittaneelle seksi kumppanin kanssa johon on vahva tunneside on kymmenen kertaa parempaa, nautinnollisempaa ja tyydyttävämpää kuin muu irrallinen seksi. Itse käyn hupakoissa koska emännällä ei ole ollut vuosiin minkäänlaisia haluja, mutta avoimeen suhteeseen ryhtyminen ei kiinnosta vaan tarkoitus on alkaa etsiä yhdessä syytä haluttomuuteen ja koittaa löytää yhteistä intohimoa uudelleen. Itselle oma kumppani olisi enemmän kuin tarpeeksi kun tämä yksi puute saataisiin korjattua. Se että löytyykö syytä ja siihen keinoja onkin sitten asia erikseen  :-\

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #13 : Kesäkuu 15, 2020, 22:26:01 »
Itse määrittelen poikaystävän kanssa suhteen anarkistisin sanankääntein. Minä saan huorata, poikaystävä hakea tarvittaessa myös säpinää muualta (saisi sekin huorata, eipä siinä). Hyvin on mennyt, luottamus on suuri ja pieniltä mustasukkaisuuden pistoksilta on selvitty puhumalla.
Helsingissä <3

Poissa Konsta

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #14 : Joulukuu 30, 2020, 21:38:26 »
Asiaa jonkinverran miettineenä, niin kyllä tuo avoinsuhde ois varmaan itselle paras vaihtoehto. Molemmilla osapuolilla lupa elää ja vaikka juuri huorata, yksin tai yhdessäkin tai olla olematta muiden kanssa. Kaikki nuo vapaasta tahdosta ilman pakottavia rajoja.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #15 : Joulukuu 30, 2020, 21:47:07 »
Olen seurustellut huoran kanssa eikä minulle ollut mikään ongelma hänen duuninsa. Toisin päin ei aina sujunut. Epäili minua pettämisestä eikä ollut täysin väärässä. Toisaalta emme koskaan luvanneet olla uskollisia. Häntä se vaivasi enemmän.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #16 : Joulukuu 30, 2020, 21:54:36 »
Itse ajattelen sen niin, että itselleni on vain 1% maailman naisista oikeita. Sen löytäminen n. neljästämiljardista naisesta on melkoista sattumankauppaa.

Koska olen muutenkin helevetin huono tekemään kompromisseja niin, ehket minun ei kannata haaveilla parisuhteesta ja siksi olen täällä, koska olen hyväksynyt, että nainen elämässäni on enemmän tai vähemmän maksullinen ja siihen pitää tyytyä.

Uskon siis tosi rakkauteen jossa moisia ei tarvitse sen oikean kohdalla edes miettiä, mutta tiedostan sen oikean löytymisen olevan lähes mahdotonta ihmisen elinajan puitteissa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #17 : Joulukuu 30, 2020, 22:38:31 »
Itse ajattelen sen niin, että itselleni on vain 1% maailman naisista oikeita. Sen löytäminen n. neljästämiljardista naisesta on melkoista sattumankauppaa.

Koska olen muutenkin helevetin huono tekemään kompromisseja niin, ehket minun ei kannata haaveilla parisuhteesta ja siksi olen täällä, koska olen hyväksynyt, että nainen elämässäni on enemmän tai vähemmän maksullinen ja siihen pitää tyytyä.

Uskon siis tosi rakkauteen jossa moisia ei tarvitse sen oikean kohdalla edes miettiä, mutta tiedostan sen oikean löytymisen olevan lähes mahdotonta ihmisen elinajan puitteissa

Hyvä kirjoitus ja paljon samoja mietteitä.
Kokemuksesta voin muistella että sen oikean kanssa kompromissit ei tunnu kompromissilta.
Ei sitä osaa oikein kuvailla.

Me oltiin vähän niiku parhaat kaverit, jotka tunsi todella vahvaa seksuaalista vetovoimaa toisiansa kohtaan ja haluttiin ihan omasta halusta tehdä toisen päivästä parempi.
Ainoa mitä minulta vaadittiin oli 100% rehellisyyttä ja mulla oli tuohon toiveena että älä hermostu.

En usko että löydän enää parempaa puoliskoani ja olihan tämä maailmankaikkeudelta aika raaka temppu että viikatemies vierailee vaan toisen luona...ja vielä raskaana ollessa. Olo on usein samanlainen kun sillä South Parkin vanhalla papalla joka istuu pyörätuolissa ja huutelee viikatemiehelle " Hei, vitun mulkku mä olen täällä"
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #18 : Joulukuu 31, 2020, 00:13:25 »
Itse ajattelen sen niin, että itselleni on vain 1% maailman naisista oikeita. Sen löytäminen n. neljästämiljardista naisesta on melkoista sattumankauppaa.

Koska olen muutenkin helevetin huono tekemään kompromisseja niin, ehket minun ei kannata haaveilla parisuhteesta ja siksi olen täällä, koska olen hyväksynyt, että nainen elämässäni on enemmän tai vähemmän maksullinen ja siihen pitää tyytyä.

Uskon siis tosi rakkauteen jossa moisia ei tarvitse sen oikean kohdalla edes miettiä, mutta tiedostan sen oikean löytymisen olevan lähes mahdotonta ihmisen elinajan puitteissa

Hyvä kirjoitus ja paljon samoja mietteitä.
Kokemuksesta voin muistella että sen oikean kanssa kompromissit ei tunnu kompromissilta.
Ei sitä osaa oikein kuvailla.

Me oltiin vähän niiku parhaat kaverit, jotka tunsi todella vahvaa seksuaalista vetovoimaa toisiansa kohtaan ja haluttiin ihan omasta halusta tehdä toisen päivästä parempi.
Ainoa mitä minulta vaadittiin oli 100% rehellisyyttä ja mulla oli tuohon toiveena että älä hermostu.

En usko että löydän enää parempaa puoliskoani ja olihan tämä maailmankaikkeudelta aika raaka temppu että viikatemies vierailee vaan toisen luona...ja vielä raskaana ollessa. Olo on usein samanlainen kun sillä South Parkin vanhalla papalla joka istuu pyörätuolissa ja huutelee viikatemiehelle " Hei, vitun mulkku mä olen täällä"

On tää kyllä ihmeellinen vuosi, korona ja kaikkee.

Sit vielä joku saa minut hiljaiseksi.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Avoimesta parisuhteesta
« Vastaus #19 : Joulukuu 31, 2020, 10:19:48 »
Olen seurustellut huoran kanssa eikä minulle ollut mikään ongelma hänen duuninsa. Toisin päin ei aina sujunut. Epäili minua pettämisestä eikä ollut täysin väärässä. Toisaalta emme koskaan luvanneet olla uskollisia. Häntä se vaivasi enemmän.

Eräs mies sanoi neljän avioliiton kokemuksella kaikkien naisten olevan samanlaisia. Kukin voi miettiä, oliko kommentti pelkästään seksistinen.
Takkuiset hiukset rinnoillasi