Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Missä on Fiona?

<< < (3/4) > >>

Frank Debil:
No turskia on erilaisia. Itse en voisi kuvitella maksavani naiselle jostain illallisesta tai teatterissa käynnistä.. kyllä näiden kanssa ajanvietto rajoittuu ihan vain makuukamarin puolelle.

Tuo Fiona on siis hieman "ailahtelevaa" sorttia.. niin menee ainakin mulla ohi-sektoriin.. Tuolta EuroEskosta on kyllä joskus löytynyt ihan hyviäkin tapauksia..

Merkonomi:
^^ Oli asioista mitä mieltä tahansa, niin tuon kaltainen köyhäksi haukkuminen on aina harvinaisen tyylitöntä ja moukkamaista.

Pioneeri:
Fionaa itsekin olen vuosien varrella tavannut joitain kertoja. Aluksi oli kyllä hintalaatusuhteeltaan todella hyvä ja kroppa kunnossa. Sitten alkoi "kasvamaan" ja asunnossa pyöri tyttöystävä vielä. Ja kommunikointi erikoista. Totesin että hyviä on netti väärällään joten eteenpäin...

Stondis:
Oi sitä onnenpäivää kun muutama viikko taaksepäin bongasin Fionan ilmon aktiivisenä. Siitä heti sitten soittoa, onneksi oli vapaana ja heti hirmuista vauhtia Fionan luo.
Oli tosiaan kaupunginosa vaihtunut ja uusi paikka parempi meikäläiselle ja voi voi niitä onnenhetkiä kun pääsin pitkästä aikaa lempihupakon luokse sekstailemaan. Kyllä siinä elämää hymyilee

Pioneeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Stondis - Huhtikuu 28, 2025, 19:33:51 ---Oi sitä onnenpäivää kun muutama viikko taaksepäin bongasin Fionan ilmon aktiivisenä. Siitä heti sitten soittoa, onneksi oli vapaana ja heti hirmuista vauhtia Fionan luo.
Oli tosiaan kaupunginosa vaihtunut ja uusi paikka parempi meikäläiselle ja voi voi niitä onnenhetkiä kun pääsin pitkästä aikaa lempihupakon luokse sekstailemaan. Kyllä siinä elämää hymyilee

--- Lainaus päättyy ---

Äh, pakko se on kai mennä katsomaan nykymeininki. Olen helposti puhuttavissa ympäri.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta