Uutiset: Palvelimella suoritetaan ylläpidollisia toimenpiteitä la-su 18.-19.5. yönä alkaen klo 24.

Kirjoittaja Aihe: Mihin naiset hävisi?  (Luettu 2923 kertaa)

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Mihin naiset hävisi?
« : Helmikuu 13, 2020, 16:48:08 »
Olenko ihan ainoa, joka ihmettelee pari päivää kestänyttä perusnaishävikkiä foorumilla.
Pitkään jo olen kyllä ihmetellyt koska vitussa tulee jotain oikeudenkäyntejä wörkkiin liittyen.
Jos tämä kirjoitus poistuu, niin olin oikeassa ja ajankohta on nyt.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #1 : Helmikuu 13, 2020, 16:50:55 »
Et ole ainoa, yksärilistalle on ilmestynyt vieraita eli tunnuksia lyödään säppiin syystä tai toisesta.

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #2 : Helmikuu 13, 2020, 16:57:59 »
Harmi, ettei Viitasaarella enää ole poliisia. Yksi niistä oli tosi namupala silloin joskus. No jeppeliinit tiedätte mistä minut löydätte jos haluatte, työasioissa tietenkin ;D :-* :-*

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15392
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #3 : Helmikuu 13, 2020, 17:00:32 »
Ja minne sen foliohatun sitten taas laitoinkaan?  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #4 : Helmikuu 13, 2020, 17:05:29 »
^
Se on mun päässä tällä hetkellä😁

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #5 : Helmikuu 13, 2020, 17:11:13 »
Kiva että teillä on foliohatut, eihän vappuun nyt niin kauan enää ole.
Mutta niin tiukkaa pipoa ei kannata päähänsä sovittaa, ettei ymmärrä asian Suomenkin osalta tulevan käsittelyyn jossain vaiheessa. Tyttöjen osalta lähinnä sisäpiirin naiset, jossain vaiheessa tulee ilmi keitä he olivat.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15392
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #6 : Helmikuu 13, 2020, 17:39:48 »
^
Ota nyt se piippa pois päästä jo  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0032

  • Hero Member
  • Viestejä: 582
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #7 : Helmikuu 13, 2020, 17:56:39 »
Ei millään pahalla Ville rakas. Mutta Euroopan laajuisesta rahanpesurikoksista ja romanialaisten naisten parituksesta ei selvitä ottamalla piippalakki päästä pois. Ihmettelen, miksi päivänselvää asiaa lyöt muka leikiksi.

Poissa Pioneeri

  • Full Member
  • Viestejä: 346
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #8 : Helmikuu 13, 2020, 18:51:04 »
No, poliisillahan on luultavasti ihan kaikki mitä tuolla sivulla on kirjoitettu ja yksityisviestejä laitettu. Aikaa voi mennä vuosia niiden perkaamiseen mutta niin kauan kun rikosnimikkeet eivät ole vanhentuneet asiaa varmaan setvitään.

Joten kyllä perästä saattaa kuulua joskin Turskille tuskin mitään ainakaan aiheutuu ellei ole tietoisesti käynyt paritetuissa tai parittanut. Tai muuten rikkonut lakia tietoisesti.
Aina etsimässä

Poissa peruspena

  • banned
  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #9 : Helmikuu 13, 2020, 18:53:49 »
Et todellakaan ole ainut. Oikeudenkäyntiä odotellessa... esim yhteystietojen keräys ::)

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #10 : Helmikuu 14, 2020, 09:54:02 »
Mitä sä nimara tolla aloituksellas vihjaat?

Mun käsittääkseni itsenäisillä suomalaisilla yrittäjillä (joita tämän forkan naiskirjoittajat on, sinä mukaan luettuna) ei pitäis olla hätäpäivää jos parittajat joutuu oikeuteen.

Itse en ole noita romanian halpistyttöjä koskaan harrastanut joten omasta puolestani en ole huolissani.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #11 : Helmikuu 14, 2020, 10:14:22 »
Olenko ihan ainoa, joka ihmettelee pari päivää kestänyttä perusnaishävikkiä foorumilla.
Pitkään jo olen kyllä ihmetellyt koska vitussa tulee jotain oikeudenkäyntejä wörkkiin liittyen.
Jos tämä kirjoitus poistuu, niin olin oikeassa ja ajankohta on nyt.

Me ollaan kaikki panees ;D
Mä en on nyt osaa kommentoida hävikkiin, koska en oo ehtinyt tänne muutamaan päivään.
Se nyt lienee ihan luonnollista, ettei tänne kaikki aina ehdi kirjoittelemaan pävittäin, tai edes viikottain.
Ei siitä hermostua kannata :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rovaniemellä ma 20.5.!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #12 : Helmikuu 14, 2020, 10:29:30 »
No, poliisillahan on luultavasti ihan kaikki mitä tuolla sivulla on kirjoitettu ja yksityisviestejä laitettu. Aikaa voi mennä vuosia niiden perkaamiseen mutta niin kauan kun rikosnimikkeet eivät ole vanhentuneet asiaa varmaan setvitään.

Joten kyllä perästä saattaa kuulua joskin Turskille tuskin mitään ainakaan aiheutuu ellei ole tietoisesti käynyt paritetuissa tai parittanut. Tai muuten rikkonut lakia tietoisesti.
Aikaa voi mennä enemmänkin, just oli uutinen että poliisin tietotekninen keskus ei kykene lukemaan turvakameran feediä kun se on vhs-kasetilla. Toisaalta Krp:n ulostulot ja tiedotteet oli sitä luokkaa viime kesänä, että tutkinta olisi jo valmis ja syyllisyydestä ei ole epäilystäkään. Mä en tosin ole kärryillä että mihin nää oli syyllisiä. Arvailuja on nigsujen ja romanialaisten parituksesta, mutta en paljon perusta nettiarvailuille.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #13 : Helmikuu 14, 2020, 11:01:15 »
Niin ja kun keskusteli nyt lähti näille raiteille, niin en aivan ymmärrä miten tähän forkkaan liittyisi SW ja siihen liittyvät tutkinnat/mahdolliset oikeudenkäynnit.
Tää forkka taidettiin rakentaa ja julkaista silloin kun SW:n porukka oli vielä tutkintavankeudessa Espanjassa (ainakin median mukaan). Aika vaikea varmaan sieltä käsin olisi uuttaa forkkaa pystyttää ::)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rovaniemellä ma 20.5.!

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #14 : Helmikuu 14, 2020, 16:34:45 »
Toisaalta Krp:n ulostulot ja tiedotteet oli sitä luokkaa viime kesänä, että tutkinta olisi jo valmis ja syyllisyydestä ei ole epäilystäkään. Mä en tosin ole kärryillä että mihin nää oli syyllisiä.
Kyllähän toi aika selvästi kerrottiin KRP:n medialle antamassa lausunnossa mistä epäiltiin.

Se syyllisyys tietysti ratkaistaan lopulta oikeudessa.
Perfektionisti.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #15 : Helmikuu 14, 2020, 17:03:05 »
^Epäily, syyttäminen ja syyllisyys on täysin omia juttujaan.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naiset hävisi?
« Vastaus #16 : Helmikuu 14, 2020, 17:52:51 »
^ Niinhän mä juuri sanoin.
Perfektionisti.