Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

tienistit 50 t€ kk

<< < (6/6)

thorath:

--- Lainaus käyttäjältä: Timmy - Marraskuu 09, 2024, 19:43:43 ---Sinulla ei taida olla mitään käsitystä paljon asunnot hesassa vaikka maksavat ja hotellia ei oikein voi käyttää kun lentää pihalle heti jos siellä alkaa ladata porukat. Mainokset eri alustoilla maksaa myös, Kinte kortsut, vaatteet ja lennot kotiin ja takas.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Iivana Puupallo - Marraskuu 09, 2024, 21:31:46 ---Matematiikka on haastava laji, tuon mukaan vuoden jokaisena päivänä sitten pyöristettynä 57 asiakasta..😜😜😜

--- Lainaus päättyy ---

Ei suomeen ole pakko tulla, ei edes huorana.
Ilmoituksia on joka vuosi enemmän ja enemmän. Kasvuvauhti vaikuttaa olevan yli 10% prosenttia.
Ei tänne kasvavalla vauhdilla tulisi huoria joka vuosi jos eivät saisi yhtään rahaa.

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: Ilotikku - Marraskuu 10, 2024, 00:16:38 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Julle95 - Marraskuu 09, 2024, 21:26:14 ---No mennään prosentti pelillä eteenpäin; Katsotuin ilmo kaikkien yllätyksesi Nata 2068339 kertaa.99% runkkasi ja 1% kävi panemasssa= 20683 kävi panemassa× vaikka 200€ laaki. Siitä ynnäämään. Saa huorat mielellään laittaa kommenttia,onko prosentti oikein?

--- Lainaus päättyy ---

Ei tuo voi pitää paikkaansa. Mä olen katsonut sitä profiilia ainakin kolme miljoonaa kertaa. :)

--- Lainaus päättyy ---

Tää. Lisäksi nettiliikenteen muodostavat nykyään erilaiset robotit.

_
dijon on sinappi

anaalipeppu:

--- Lainaus käyttäjältä: Julle95 - Marraskuu 09, 2024, 21:26:14 ---No mennään prosentti pelillä eteenpäin; Katsotuin ilmo kaikkien yllätyksesi Nata 2068339 kertaa.99% runkkasi ja 1% kävi panemasssa= 20683 kävi panemassa× vaikka 200€ laaki. Siitä ynnäämään. Saa huorat mielellään laittaa kommenttia,onko prosentti oikein?

--- Lainaus päättyy ---

En tiedä menikö arviosi oikein, mutta jos oikeasti näin, niin täysin ansaittua  :inlove: Olen iloinen, että saamme edelleen nauttia hänen palveluista  :drinking:

Gynther:
Mistä ton paljonkehutun Natan ilmon löytää.

molopää:

--- Lainaus käyttäjältä: Gynther - Marraskuu 20, 2024, 11:40:50 ---Mistä ton paljonkehutun Natan ilmon löytää.

--- Lainaus päättyy ---

Just nyt näyttää olevan Porissa pari päivää.
Siis naapurissa ilmo.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta