Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kerttu naapurista  (Luettu 29069 kertaa)

Poissa Miksupekkala

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #40 : Maaliskuu 26, 2026, 17:15:14 »
Onko Kertulla tatuointeja? Ei leimatut pirkot oikein sytytä. Minkä väriset hiukset?

Poissa SamiPks

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #41 : tänään kello 13:20:19 »
Itse olen Kertun tavannut useampaan kertaan hänen pitäessään vastaanottoa Helsingissä. Sinänsä kaikinpuolin mukiinmenevä nainen. Nyt olen yrittänyt uudestaan päästä käynnille hänen tykönsä, mutta en ole päässyt kuin sovittuun aikaan ja osoitetiedot vielä puuttuvat. No, hänellä varmasti muutakin elämään, mutta itse toivoisin että kumpikin osapuoli kunnioittaisi toisensa aikaa. Niin hän minun kuin minä hänen. Nyt on tunne että minun suuntaani sitä ei tule ja ainakin itse sitä toivon. Olkoonkin että en enää vastaisi hänen "ihannettaan". Ja emme ole tavanneet niin montaa kertaa että hjän tietäisi kuka olen, saatika sitten nähnyt minua seisomassa ovensa takana.

No, mutta se olen vain minä... :sheep:

Poissa anaalipeppu

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #42 : tänään kello 18:40:32 »
Itse olen Kertun tavannut useampaan kertaan hänen pitäessään vastaanottoa Helsingissä. Sinänsä kaikinpuolin mukiinmenevä nainen. Nyt olen yrittänyt uudestaan päästä käynnille hänen tykönsä, mutta en ole päässyt kuin sovittuun aikaan ja osoitetiedot vielä puuttuvat. No, hänellä varmasti muutakin elämään, mutta itse toivoisin että kumpikin osapuoli kunnioittaisi toisensa aikaa. Niin hän minun kuin minä hänen. Nyt on tunne että minun suuntaani sitä ei tule ja ainakin itse sitä toivon. Olkoonkin että en enää vastaisi hänen "ihannettaan". Ja emme ole tavanneet niin montaa kertaa että hjän tietäisi kuka olen, saatika sitten nähnyt minua seisomassa ovensa takana.

No, mutta se olen vain minä... :sheep:

Tämä Kerttuhan taitaa olla Student Annikan ohella niitä harvoja hupakoita, jotka paikan päällä ohjaavat asiakkaan kiertelemään tiettyä reittiä, jotta he pääsevät näkemään asiakkaan ikkunastaan ennen lopullista treffipäätöstään?  :-[
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä-anneli-perse
Anal-ass-greek-butthole
🍑🍩🍆

Poissa Pertti Ström

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #43 : tänään kello 19:15:39 »
Itse seisoskelin Treen Hämeenpuistossa sijaitsevan puistoravintolan edessä ja tietenkin läpäisin seulan ;)
Svobodná republika Žižkov

Poissa tunnuksena Sinatra

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #44 : tänään kello 20:25:36 »
Huvitti vähän kun kysyi tsekatessaan ja puhelimessa ikääni kun näytin nuorelta. Ikä alkaa kuitenkin vitosella…

Poissa palvelunostaja

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #45 : tänään kello 22:17:23 »
Empatia pakottaa boikotoimaan.