Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kerttu naapurista  (Luettu 15780 kertaa)

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4000
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #20 : Helmikuu 19, 2020, 22:47:50 »
Päätös minun kohdalla tehty ovella.
 Tosin siitä jätettiin kertomatta.
Kahdesti.


Ja ei - en ole afrikkalaista syntyperää.
Satun olemaan isokokoinen, jonka myös olen kertonut.
Mutta liian isokokoinen...
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 19, 2020, 22:54:10 kirjoittanut Entto »
Saitin Bud Spencer

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #21 : Helmikuu 19, 2020, 23:05:26 »
Kun tällaisista tapauksista on ollut aiemmin keskustelua, on näkynyt hyvin, että pidempään alalla olleet eivät pidä mitään rajoituksia asiakkaille, kuten ikä, koko, liikuntarajoitteet yms. Amatöörimäisemmät ja uudet alalla ovat tarkempia näissä. Kerttua ilmeisesti kaihersi, että turskan kuvaus itsestään ei ollut paikkaansa pitävä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4000
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #22 : Helmikuu 19, 2020, 23:16:51 »
Juu, ja minäkin olisin ollut ihan hiljaa, jos olisi suoraan sanottu ettei tuommoisen möhömahan kanssa homma etene.
Saitin Bud Spencer

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #23 : Helmikuu 19, 2020, 23:28:27 »
Heippa turskat <3

Enkä haluaisi tähän asiaan puuttua sen kummemmin, mutta tämä alkaa tuntumaan jo minusta enemmän kiusaamiselta kuin siltä, että toinen minut haluaisi oikeasti tavata.
henkilö on luonut toisia sähköposteja, että pääsisi muka tapaamaan minua ja olen molemmilla kerroilla ollut paikalla ja odottanut vähintään 10 minuuttia toista, eikä sovitulla paikalla ole ollut ketään. Sähköpostiviestejä olen lähettänyt, että missä hän on ja otan hänet ilomielin vielä vastaan, mutta sain tunnin päästä ilkeitä viestejä, etten ole paikalla ollut ja jos siihen sovittuun paikkaan ei silloin löydä, kun siellä ulkona paikkaa etsii tai muuten on epävarma sovitusta paikasta niin näin älypuhelin aikana on helppo ottaa yhteyttä viestillä ja odottaa hetken, että toinen pääsee vastaamaan.


Tähän pari kommenttia:

Olen ollut paikalla molemmilla kerroilla, enkä ihan äkkiseltään osaa keksiä, miksi minä tai joku muu viestittelisin höpöjä vain kiusatakseni jotain minulle tuntematonta Naista ja sillä perusteella rapsaisin tänne perättömiä, rapsanhan voisin kirjoittaa ihan kotoa käsin viestittelemättä mihinkään.

Henkilö ei ole luonut toisia sähköposteja muka tavatakseen, vaan on käyttänyt toista jo olemassa olevaa sähköpostia, koska on oikeasti halunnut tavata K:n jpetken rapsan luettuaan ja on eppäillyt, ettei aiemman sähköpostittelun jälkeen ilmapiiri ole sille osoitteelle suotuisa  ::) (vaikkei siinäkään taidettu asiattomuuksiin mennä)

Paikalla olon suhteen olen samanlaisella kannalla K:n kanssa olen satavarmasti ollut paikalla, mutta muita sopijaosapuolia ei näkynyt

Tapaaminen oli sovittu varmistettavaksi puhelimitse, joka ei sovittuun aikaan ollut päällä, ei sähköpostitse, siksi en alkanut ulkona postia tavaamaan. Kun ei puhelin ollut päällä useiden yritysten jälkeenkään, poistuin autoon, jossa luin spostin ja vastasin siihen. Mitään ei kuitenkaan kuulunut mielestäni kohtuullisen ajan kuluessa, joten poistuin paikalta aaiempiin kokemuksiini nojautuen myrtyneenä.

Myöhemmin spostikeskustelu jatkui, muttei missään viestissäni ollut ilkeilyä (ei myöskään toisen sopijaosapuolen).

Tai mikäli kommentin "Eipä olleet huhuja väitteet sinun ohareista" haluaa lukea ilkeilyksi, niin sitten ilkeilin, muilta osin pysyin "housuissani", mikäli ko. vertausta voi tässä tapauksessa käyttää 8) Muilta osin en julkaise kahdenkeskisiä viestittelyjä.

Näkökulmista vielä sevverran, ettei taida minulta kovin montaa asiatonta rapsaa löytyä täältä, eikä löytynyt edesmenneen so:n saitiltakaan,eikä minusta ole muistaakseni löytynyt myöskään oharirapsaa ::)

Poissa wilpertti

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #24 : Helmikuu 19, 2020, 23:48:40 »
Hienoa, että meillä turskilla on tällainen paikka missä tietoja voidaan vaihtaa. Huonoissa kokemuksissa asiat kerrotaan tietenkin omasta näkökulmasta. Ja muutamaan kertaan. Ulkkarit ja kaikki kotimaiset ikävä kyllä harvoin osaavat tulla kertomaan omia näkemyksiä, kun tuodaan jos jonkinlaista epäilystä elämänhallinnasta igoriin ovivahtina. Hyvä että Kerttu toi oman näkemyksensä ja muutama turska onnistuneesta käynnistä.

Pointti on että foorumia on helppo käyttää väärin tytön mustamaalaamiseen vaikka tämän toiminnassa ei ole mitään vikaa. Näitä on ollut nyt aika paljon 😐

Huonoista kokemuksista on kerrottu tässä tapauksessa vai kerran per kokemus, mutta toki omasta näkökulmasta, kun ei oikein muiden näkökulmasta voi kirjoittaa

Minun kirjoitukset eivät ole mustamaalaamisia, vaan ns raportteja, omiin kokemuksiin perustuen, niinkuin olen ymmärtänyt tarkoituksen raporteilla olevan. Toki, mikäli kirjoituksen sisältöä aleteen tutkimaan tarkoin, löytyy sieltä faktaa, fiktiota, sekä arvailuja, mutta näissä rapsoissa on mielestäni suht maltillisesti ja asiapitoisesti kerrottu tapahtumien kulku omiin kokemuksiin perustuen

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #25 : Helmikuu 20, 2020, 06:46:55 »

henkilö on luonut toisia sähköposteja, että pääsisi muka tapaamaan minua ja olen molemmilla kerroilla ollut paikalla ja odottanut vähintään 10 minuuttia toista, eikä sovitulla paikalla ole ollut ketään.
............

Oman turvallisuuteni takia en tule itse sinne odottamaan ja siksi sovittussa paikassa kannattaa aina odottaa  :)
...............

Muistakaahan kuitenkin, että ihmisiä me kaikki olemme ja fiksulla käytöksellä vältytään mielipahalta suuntaan, jos toiseen! Kunnioitetaan toisia ja ollaan ystävällisiä toisillemme

Oli paikalla eikä kuitenkaan ollut. Miten tämä oikein menikään.

Fiksua käytöstä ja kunnioittamista turha tulla kertomaan jos itse ei siihen pysty.
Oharien sijaan fiksua olisi mennä paikalle. Tavata turska ja kertoa henk koht jotta nyt ei pääse pukille koska...
Ihanat naiset.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #26 : Helmikuu 20, 2020, 06:50:33 »
Vähän menee ot, mutta... Multa on useammat yrittäneet saada aikaa ensin yhdellä ja sitten toisella nimimerkillä/spostilla. Yleensä tunnistan ne kyllä. Joskus olen kieltäytynyt "alkuperäisen" asiakkaan tapaamisesta, koska minulla ei vaan ole ollut aikaa tarjolla. Tällöin hän pilaa loputkin mahdollisuutensa tapaamiseen huijaamista yrittämällä. Eli kaikenlainen epärehellisyys on itselleni aika lailla turn off. (Poislukien nämä itsestäänselvät valheet tässä bisneksessä, eli keksitty nimi ym.)

Poissa Aulis

  • Full Member
  • Viestejä: 289
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #27 : Helmikuu 20, 2020, 07:19:04 »
Tarkoittaaks toi Ei ole aikaa tarjolla sitä kun se asiakas on sun mustalla ei-listalla?
Ihanat naiset.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 4000
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #28 : Helmikuu 20, 2020, 07:37:47 »
Tässä tuntee itsensä syytetyksi epärehellisyydestä, joten on ehkä syytä kertoa oma versio kahdesta tapaamisyrityksestä.

Tapaus 1:
Tapaaminen sovittu iltapäiväksi klo 14.
Tapaaminen siirtyy 15min, joka käy minulle.
Menen paikalle, jään odottelemaan hetkeksi autolle.
Siirryn ovelle odottamaan; odottelen n.15min, jonka jälkeen ilmoitetaan että 'korjausmiehet' saapuivat yllättäen.
Siirryn autoon, ajelen kotiin.

Tapaus 2:
Tapaaminen sovittu iltapäiväksi klo 14.
Tapaaminen siirtyy 15min, joka käy minulle.
Menen paikalle.
Saan viestin että tule ovelle, hän tulee 'nappaamaan' minut sieltä.
Siirryn ovelle odottamaan; odottelen n.15min, jonka jälkeen viestien vaihto päättyy.

Tämän jälkeen tähän sähköpostiin ei tule enää vastauksia.
Mikäli jossain vaiheessa olisi kerrottu syy 'ohareihin' en olisi edes yrittänyt toisella sähköpostiosoitteella tapaamista.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #29 : Helmikuu 20, 2020, 07:46:26 »
Tarkoittaaks toi Ei ole aikaa tarjolla sitä kun se asiakas on sun mustalla ei-listalla?

Ei vaan niinkuin kirjoitin "koska minulla ei vaan ole ollut aikaa tarjolla." Se tarkoittaa kirjaimellisesti sitä, että ei vaan ole ollut aikaa tarjolla. Ja sitä aikaa ei yllättäen tulee lisää sillä, että keksitään uusi nimimerkki. Jos en halua jostain muusta syystä tavata, niin olen sen sitten kertonut esim "Minusta tuntuu, että toiveemme seksistä eivät kohtaa".

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #30 : Helmikuu 20, 2020, 08:07:59 »
Mä en ottanut sinänsä kantaa näihin tässä kerrottuihin juttuihin, kerroin vain, miten itse toimin multinikkeilijöiden kanssa.

Poissa Vieras0043

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #31 : Helmikuu 20, 2020, 08:21:24 »
(Poislukien nämä itsestäänselvät valheet tässä bisneksessä, eli keksitty nimi ym.)
Keksitty nimi :o

Poissa mies59hki

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #32 : Maaliskuu 17, 2022, 09:57:34 »
hei, ymmärän turhautumisesi. kannataa varoa kaikkea epäilyttävää, sinua on kyllä myös kehuttu. tapasin mielellään jo tänään. ter, herrasies

Poissa Fledermause

  • Newbie
  • Viestejä: 29
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kerttu naapurista
« Vastaus #33 : Marraskuu 18, 2022, 13:55:48 »
Onkohan tuoreempia uutisia Kertusta ?