Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Viktoria-Vika
Monkku:
Tismalleen samanlainen kokemus itselläni kuin Hupiukollakin. Naamalle lastitus oli sovittuna ja täti koppasi rojut papruun. Kertakäynti riitti.
runkqvist:
Tästä palveluntarjoajasta on ollut aiempikin keskustelunavaus https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,11306.0.html
ugeli77:
--- Lainaus käyttäjältä: runkqvist - Marraskuu 05, 2024, 01:32:45 ---Tästä palveluntarjoajasta on ollut aiempikin keskustelunavaus https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,11306.0.html
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos, löytyihän niitä arvosteluita. Olikin nimi muuttunut Victoria -> Viktoria
Balls:
Päivää!
Hyvää keskustelua, joka kertoo myös hyvin, että makuja on monia! On täysin oikein ja ok, jos jonkun tai useamman tekijän palvelut ei maistu.
Itsellenikään Vika ei ole se kedon kaunein kukka(ei ole moni muukaan suosikeistani), mutta palvelu toimii itselleni täydellisesti, nopeadti ja oikeassa sijainnissa. Saattaa toki vaikuttaa, että käyn uittamassa kankea Vikan suussa säännöllisesti :blowjob: :blowjob:
Onneksi näitä ihania poskihoitajia on useita, joten toivotaan, että myös Ugelin letkulle löytyy oikea imijä!
En tiedä miten tuo CIM homma Vikan kanssa yleisesti toimii, mutta itse olen muutamaan kertaan lennättänyt kunnon lastin Vikan silmille.
Balls
Balls:
--- Lainaus käyttäjältä: Balls - Marraskuu 05, 2024, 10:32:47 ---
Päivää!
Hyvää keskustelua, joka kertoo myös hyvin, että makuja on monia! On täysin oikein ja ok, jos jonkun tai useamman tekijän palvelut ei maistu.
Itsellenikään Vika ei ole se kedon kaunein kukka(ei ole moni muukaan suosikeistani), mutta palvelu toimii itselleni täydellisesti, nopeadti ja oikeassa sijainnissa. Saattaa toki vaikuttaa, että käyn uittamassa kankea Vikan suussa säännöllisesti :blowjob: :blowjob:
Onneksi näitä ihania poskihoitajia on useita, joten toivotaan, että myös Ugelin letkulle löytyy oikea imijä!
En tiedä miten tuo CIM homma Vikan kanssa yleisesti toimii, mutta itse olen muutamaan kertaan lennättänyt kunnon lastin Vikan silmille.
Balls
--- Lainaus päättyy ---
Niin, ilotulitus naamalle tietty COF, eikä cim, ennenkuin joku jo tuomitsee tietämättömyyteni. Huh.
Toki saattaapi tuo Vika nielläkin, tai ei, en tiedä.
Balls
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta