Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Viktoria-Vika

<< < (3/3)

mildmay:
Kyllä Vikasta toinenkin ketju on.  Olen sinnekin postannut kehuja.   Olen käynyt kolme kertaa.  En mikään vakkari, mutta hyvää kannattaa käydä hakemassa useamminkin.  Vikalla on aika arat nännit, niitä se suojelee.  Mutta kun tässä suuhommista puhutaan, niin mulle Vika on ollu tähän mennessä paras.  OWO joka kerta, mutta kun aina panettaakin niin kumin kanssa sisään, edestä ja takaa.  Yksi kolmesta kerrasta otin kiireissäni vain puolituntisen, silloin OWO ja swallow.   Kyllä Vika sen teki.  Ihan samalla innolla kun kaiken muunkin.  Lasti suuhun ja nieli.  :blowjob: -  Muutenkin Vika on mun kanssa ollu iloinen ja nauravainen.  Monipuolisesti avoin.  En ole ilmoa nähnyt vähään aikaan, mutta kyllä se sieltä joskus vielä tulee. 

Balls:

--- Lainaus käyttäjältä: mildmay - Marraskuu 05, 2024, 13:09:20 ---Kyllä Vikasta toinenkin ketju on.  Olen sinnekin postannut kehuja.   Olen käynyt kolme kertaa.  En mikään vakkari, mutta hyvää kannattaa käydä hakemassa useamminkin.  Vikalla on aika arat nännit, niitä se suojelee.  Mutta kun tässä suuhommista puhutaan, niin mulle Vika on ollu tähän mennessä paras.  OWO joka kerta, mutta kun aina panettaakin niin kumin kanssa sisään, edestä ja takaa.  Yksi kolmesta kerrasta otin kiireissäni vain puolituntisen, silloin OWO ja swallow.   Kyllä Vika sen teki.  Ihan samalla innolla kun kaiken muunkin.  Lasti suuhun ja nieli.  :blowjob: -  Muutenkin Vika on mun kanssa ollu iloinen ja nauravainen.  Monipuolisesti avoin.  En ole ilmoa nähnyt vähään aikaan, mutta kyllä se sieltä joskus vielä tulee.

--- Lainaus päättyy ---

Vika on taas Helsingissä, eli ei muuta kun huulihölkälle!
 :inlove:  :blowjob:

Balls

Vieras1755:

--- Lainaus käyttäjältä: Balls - Marraskuu 05, 2024, 12:48:06 ---Toki saattaapi tuo Vika nielläkin, tai ei, en tiedä.

--- Lainaus päättyy ---

Ainakin kyseistä palvelua hän mainosti silloin, siitä vartavasten kerroin olevani kiinnostunut ja palvelusta lopulta sovittiin eli tässä valossa oli lopputulos jokseenkin pettymys omalla kohdallani, mutta tämmöistä tää harrastelu voi joskus olla.

Janpert:
Kävin just Vikalla. Lastit meni suuhun ennätysajassa. Ei mikään ig kissa mutta palvelu oli kyllä hyvää. Juteltiin vähän anaalista ja hän sanoi rakastavansa sitä. Kehui munaani siihen hommaan sopivaksi. Ei liian iso mutta ei pienikään. Pituutta on ja sopivan ylöspäin käyrä kun painaa lähetyssaarnaajassa anaaliin. mutta ei ole mikään halko. Ehkä testaan joku päivä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta