Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
PIENI nainen, olisiko kellään tietoa...
MattiMat:
Tervehdys kaikille uunituoreelta jäseneltä,
olen tovin haaveillut pienikasvuisesta eli hyvin lyhyestä naisesta. Sattuisikohan joku pystyä neuvomaan minua asiassa eteenpäin...?
Repomies:
Hei. Ei ole tullut vastaan varmaan ihan mitä olet hakemassa. Mutta "Tuhma Myy" on 150cm mitoissa ja melko kehuttu tapaus.
MattiMat:
--- Lainaus käyttäjältä: Repomies - Lokakuu 31, 2024, 14:56:14 ---Hei. Ei ole tullut vastaan varmaan ihan mitä olet hakemassa. Mutta "Tuhma Myy" on 150cm mitoissa ja melko kehuttu tapaus.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitokset vastauksestasi, myös 145cm thai tuntuu ilmoittelevan. Mutta kuten arvasitkin, en hae tuollaista vaan ihan aidosti lyhtkasvuista tyttöstä. ;D
Merkonomi:
Eli kääpiötä siis etsit? Onko lyhytkasvuinen se korrekti termi nykyään? Veikkaanpa että ei taida Suomen markkinoilta sellaista löytyä. Ei ainakaan mun silmään ole osunut.
Nuoripoika1998:
--- Lainaus käyttäjältä: MattiMat - Lokakuu 31, 2024, 15:00:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Repomies - Lokakuu 31, 2024, 14:56:14 ---Hei. Ei ole tullut vastaan varmaan ihan mitä olet hakemassa. Mutta "Tuhma Myy" on 150cm mitoissa ja melko kehuttu tapaus.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitokset vastauksestasi, myös 145cm thai tuntuu ilmoittelevan. Mutta kuten arvasitkin, en hae tuollaista vaan ihan aidosti lyhtkasvuista tyttöstä. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Mistä löytyy 145cm thaikku?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta