Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Mikaella - hupakkokäynti helvetistä
Pupu7000:
--- Lainaus käyttäjältä: Mustelmann - Lokakuu 23, 2024, 21:01:10 ---
--- Lainaus käyttäjältä: MestariMerlin - Lokakuu 23, 2024, 03:22:06 ---Yritän keventää tunnelmaa: "I just like retro style.. I guess with a hat I would look like a pimp in Taxidriver movie" Vastaa:"I don't know that movie.."
--- Lainaus päättyy ---
En vaadi hutsuilta tai muiltakaan naisilta laajaa elokuvasivistystä, mutta jos seuralainen ei tunne Taksikuskia, niin sitten ei voi olla mitään kovin hyvää luvassa.
--- Lainaus päättyy ---
Ehkäpä se elokuva tunnetaan myös hänen kielellään toisella nimellä, eikä välttämättä ole siinä yhteydessä tullut mieleen leffa, joka saattaa olla vanhempi kuin hänen vanhempansa.
Yleisesti vastoin luuloja, huumori ei aina kevennä jo jännittynyttä tunnelmaa, vaan voi olla parempi pysyä asiassa ja jättää vitsailu sikseen. Varsinkin, kun kieli jolla kommunikoidaan ei ole kummankaan äidinkieli ja väärinkäsitysten riski on suuri.
MestariMerlin:
Pupu on tässä varmaan jäljillä. Ne eukon kyssärit oli musta vain hiukka outoja. Luulin että sillä olisi aiemman viestinnän perusteella sekä parempi kielitaito että huumorintaju. Otan tästä opikseni, ei ollut eka kerta kun mun huumoria ei ihan täysillä vastapuoli tajua.
Omasta mielestäni en kyllä näytä erityisen pelottavalta. Ellei musta vaatetus syysiltana ole jotenkin pelottavaa..
Sinällään toi oli helvetillinen kokemus pettymyksen lisäksi että oikeasti tuli vibat että soitti jollekin turvahenkilölle ja kohta tulee asemies kimppuun. Suomen poliisi kun ei taida puhua samaa kieltä. Puhelinta alkoi riuhtoa ilmeisesti siksi että luuli että alan videoimaan sitä sekoilua.
Toi gfe on vaikea laji, vituilleenhan se menee jos ei kemiat kohtaa. Se vähän huvittaa että on hupakkoja jotka nuolevat ties kenen Kalevin persreiän, kassit ja välilihan mutta pikku pusu pois lähtiessä on liikaa.. tämäkin on koettu..😅
FortySexN2:
Mä olen sen verran old school, että tässä on kyseessä asiakas ja palvelun toimittaja. Asiakasta palvellaan aina sovitun mukaisesti. Piste. Osoittaa palveluntarjoajan sopimattomuutta tähän duuniin, jos kyky ymmärtää erilaisia asiakkaita on näin heikko.
On eri asia jos asiakas perseilee ja käyttäytyy huonosti. Mikäli asiakas ja maksu otetaan vastaan, niin silloin ammattilainen hoitaa homman hymyillen loppuun, vaikka ei kaikkia vitsejä ymmärtäisikään tai kemiat eivät kohtaa. Ko pimu on meikäläisen silmissä no go vaikka olisi millainen herkkuperse.
Penaattori:
--- Lainaus käyttäjältä: ModestyB - Lokakuu 23, 2024, 20:10:56 ---Otsikko lupasi hyvää tarinaa, mutta eihän toi nyt niin paha ollut 😄 Mun mielestä molemmissa vikaa. Ihmeelliset vitsit ja pelottava ulkonäkö voi aiheuttaa monessakin pt:ssä epäilyksiä.
--- Lainaus päättyy ---
Eli jos sä meet vaikka kampaajalle, niin kampaajan huono palvelu on sun omaa syytäsi kun kerroit sille niin ihmeellisiä vitsejä...?
Beachbandit:
Otit vahingossa wife experiencen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta