Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sokerointi + handjob  (Luettu 36494 kertaa)

Poissa saibe85

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #20 : Maaliskuu 09, 2021, 17:27:39 »


Vielä epäammattimaisempaa ottaen huomioon, että olen kosmetologi ;D Mutta ei mitään, jos kiihottuu karvojen repimisestä, niin antaa palaa vaan. Kiihottuhan joku joskus auton pakoputkeenkin panemisesta ja sitä enemmän mitä enempi kaasutti.
[/quote]

Kyllä helposti alkais keuliin jos repisit mua karvoista

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #21 : Huhtikuu 19, 2021, 15:12:01 »
Puoliks OT, mutta eikö se sokerointi oo huono siinä kasvun vaiheessa eli välillä on ärsyttävä sänki?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5159
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #22 : Huhtikuu 19, 2021, 17:46:44 »
Puoliks OT, mutta eikö se sokerointi oo huono siinä kasvun vaiheessa eli välillä on ärsyttävä sänki?

Jos tää noin niinkuin oikeesti kiinnosti niin joo on se vähän ärsyttävää. Mulla esim nyt tulevana torstaina sokerointi ja nyt on jonkin verran karvoja, kun 4vk edellisestä. Mutta karva kasvaa paljon pehmeämpänä kuin sheivatessa, ei siis tuu terävää sänkeä missään kohti. Ja karvan kasvu myös vähenee  eli esim nyt kun itsellä on se 4 viikkoa edelliskerrasta niin ei kuitenkaan ole vielä kovinkaan paljon karvoja ja nekin mitkä on niin on pehmeitä. Sen pari viikkoa pysyy helposti ihan sileänä ja karvattomana. Uskoisin toimivan miehillä samalla tavalla 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #23 : Huhtikuu 20, 2021, 00:35:51 »
Puoliks OT, mutta eikö se sokerointi oo huono siinä kasvun vaiheessa eli välillä on ärsyttävä sänki?

Jos tää noin niinkuin oikeesti kiinnosti niin joo on se vähän ärsyttävää. Mulla esim nyt tulevana torstaina sokerointi ja nyt on jonkin verran karvoja, kun 4vk edellisestä. Mutta karva kasvaa paljon pehmeämpänä kuin sheivatessa, ei siis tuu terävää sänkeä missään kohti. Ja karvan kasvu myös vähenee  eli esim nyt kun itsellä on se 4 viikkoa edelliskerrasta niin ei kuitenkaan ole vielä kovinkaan paljon karvoja ja nekin mitkä on niin on pehmeitä. Sen pari viikkoa pysyy helposti ihan sileänä ja karvattomana. Uskoisin toimivan miehillä samalla tavalla 😁

Joo, kiinnosti oikeasti. Itse vetelen höylällå suihkussa niin miettiny tuota, että pitäsköhän joskus kokeilla

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1160
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #24 : Huhtikuu 20, 2021, 13:23:53 »
Puoliks OT, mutta eikö se sokerointi oo huono siinä kasvun vaiheessa eli välillä on ärsyttävä sänki?

Jos tää noin niinkuin oikeesti kiinnosti niin joo on se vähän ärsyttävää. Mulla esim nyt tulevana torstaina sokerointi ja nyt on jonkin verran karvoja, kun 4vk edellisestä. Mutta karva kasvaa paljon pehmeämpänä kuin sheivatessa, ei siis tuu terävää sänkeä missään kohti. Ja karvan kasvu myös vähenee  eli esim nyt kun itsellä on se 4 viikkoa edelliskerrasta niin ei kuitenkaan ole vielä kovinkaan paljon karvoja ja nekin mitkä on niin on pehmeitä. Sen pari viikkoa pysyy helposti ihan sileänä ja karvattomana. Uskoisin toimivan miehillä samalla tavalla 😁

Toisin kun terällä leikatessa, niin sokeroinnissa karvat tosiaan nyhdetään irti ja tilalle kasvaa paljon hennompaa. Just niinkuin MariaEnkeli sanoi. Itse olen noin kuukausi sokeroinnin jälkeen kiskonut karvat pinsetillä. Aika vähiin jää sen jälkeen jo kasvu. Ja sama vaikutus on sokeroinnin uusimisella, karvat heikentyy. Kesällä ne tietysti vähän buustaa. Mutta joka tapauksessa nyrkkisääntö on tämä: sheivaaminen vahvistaa karvankasvua, sokerointi heikentää.
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0371

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #25 : Huhtikuu 22, 2021, 11:00:48 »
Puoliks OT, mutta eikö se sokerointi oo huono siinä kasvun vaiheessa eli välillä on ärsyttävä sänki?

Jos tää noin niinkuin oikeesti kiinnosti niin joo on se vähän ärsyttävää. Mulla esim nyt tulevana torstaina sokerointi ja nyt on jonkin verran karvoja, kun 4vk edellisestä. Mutta karva kasvaa paljon pehmeämpänä kuin sheivatessa, ei siis tuu terävää sänkeä missään kohti. Ja karvan kasvu myös vähenee  eli esim nyt kun itsellä on se 4 viikkoa edelliskerrasta niin ei kuitenkaan ole vielä kovinkaan paljon karvoja ja nekin mitkä on niin on pehmeitä. Sen pari viikkoa pysyy helposti ihan sileänä ja karvattomana. Uskoisin toimivan miehillä samalla tavalla 😁

Toisin kun terällä leikatessa, niin sokeroinnissa karvat tosiaan nyhdetään irti ja tilalle kasvaa paljon hennompaa. Just niinkuin MariaEnkeli sanoi. Itse olen noin kuukausi sokeroinnin jälkeen kiskonut karvat pinsetillä. Aika vähiin jää sen jälkeen jo kasvu. Ja sama vaikutus on sokeroinnin uusimisella, karvat heikentyy. Kesällä ne tietysti vähän buustaa. Mutta joka tapauksessa nyrkkisääntö on tämä: sheivaaminen vahvistaa karvankasvua, sokerointi heikentää.


sheivaaminen ei vahvista karvankasvua.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #26 : Huhtikuu 22, 2021, 11:03:07 »
^ olis muuten aika rautalankaa
Why so fragile?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1160
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #27 : Huhtikuu 22, 2021, 11:28:44 »
Jep. Tarkennus: sheivaaminen ei vahvista karvoja, vaan vauhdittaa niiden kasvua.
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0371

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #28 : Huhtikuu 22, 2021, 13:44:18 »
Jep. Tarkennus: sheivaaminen ei vahvista karvoja, vaan vauhdittaa niiden kasvua.

sheivaaminen ei vauhdita karvankasvua.

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1160
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #29 : Huhtikuu 22, 2021, 14:22:14 »
Ainakin sheivaamisen mainitseminen sokerointi-ketjussa vauhdittaa "off to pics"-keskustelua. Pahoittelut.
You and me, part-time lovers

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #30 : Huhtikuu 24, 2021, 12:46:43 »
Olipas mielenkiintoista löytää tämmönen ketju  ;D
Mä siis itse aina hoidan sokeroinnin itseltäni, joskus aikoinaan olen tehnyt sitä myös toisille. Mua ainakin alkaa himottaa sen jälkeen kun saa homman tehtyä, ehkä se vaikuttaa että iho menee niin herkäksi siitä repimisestä. Joten en ihmettele, että tämmöisestä ollaan kiinnostuneita.

Mutta oli todella mielenkiintoista törmätä tähän asiaan täällä, ja että näyttää siltä että monia kiinnostaa sokerointi onnellisen lopun kera. Mä taidankin ottaa tän palvelun mun listoille jos kerta sellaiseen on kiinnostusta 🤔😅
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa full_out

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #31 : Heinäkuu 12, 2021, 10:06:50 »
"Kruununhaassa aistillista hierontaa"
Onko mitään kokemuksia? Maininta karvanpoistosta!

Poissa Jepu

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #32 : Elokuu 09, 2021, 15:54:52 »
Mahtaisko kukaan tehdä tätä (taikka sheivausta tms.) Tampereen suunnalla? Nyt kun tossa äsken just höyläs pallit sileäksi niin alkoi kovasti kutkuttamaan ajatus, että joku muu tekisi sen puolesta eikä tarvisi jarrutella seisokkia. Vinkatkaa siis ihmeessä jos tämä kuuluun jonkun tarjontaa/tiedätte että jollekin kuuluu/tiedätte jonkun joka tekee tätä hiukan "viraabelina" normipaikassa!

Poissa Lipittäjä80

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #33 : Elokuu 09, 2021, 16:53:01 »
Mahtaisko kukaan tehdä tätä (taikka sheivausta tms.) Tampereen suunnalla? Nyt kun tossa äsken just höyläs pallit sileäksi niin alkoi kovasti kutkuttamaan ajatus, että joku muu tekisi sen puolesta eikä tarvisi jarrutella seisokkia. Vinkatkaa siis ihmeessä jos tämä kuuluun jonkun tarjontaa/tiedätte että jollekin kuuluu/tiedätte jonkun joka tekee tätä hiukan "viraabelina" normipaikassa!

Kyllä Tampereella ainakin "Juulinyouin" mainostaa tätä palvelua olevan tarjolla. Ei muuta kun kokeilleen. Kerro sit kannattaako käydä.

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #34 : Lokakuu 26, 2022, 12:49:07 »
Annoin itseni ymmärtää, että Kirkkonummella Espoon puolella toimiva Leea tekisi sokerointia. Käsityö onnistuu, se ei ole arvaus  :inlove:

Ilmoitus naapurin puolella "Laadukasta kotimaista hierontaa"

Poissa Jones86

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #35 : Marraskuu 16, 2022, 12:41:45 »
Tämäkin täytyi itse kysellä, espoolaisille kosmetologeille viestiä ja puhelua, kyllä se sieltä löytyi! Aikaa se hieman otti, lopussa kuitenkin se kiitoskin seisoi :headbang:

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1356
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #36 : Joulukuu 11, 2022, 14:51:19 »
Lainaus
saisiko yv:llä tietoja
Viiden tähden vinkki:
Annoin itseni ymmärtää, että Kirkkonummella Espoon puolella toimiva Leea tekisi sokerointia. Käsityö onnistuu, se ei ole arvaus  :inlove:
Ilmoitus naapurin puolella "Laadukasta kotimaista hierontaa"
Ratkaisuvaihtoehdot:

1. Etsi naapurisaitilta "Laadukasta kotimaista hierontaa" ja ota yhteysttä
2. Yläpalkki Jäsenet, Etsi käyttäjistä - kirjoita "Leea" - klikkaa löytyvää nimimerkkiä - Lähetä yksityisviesti

Jos nämä tuntuvat ylipääsemättömältä niin suosittelen soloseksiä.

Paikalla JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 586
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #37 : Maaliskuu 03, 2023, 08:07:34 »
Tämä kuulostaa kyllä erikoiselta kombolta, itsellä ainakin sokerointi on sen verran kivulias toimenpide että pariin päivään ei tarvitse navanaluseen koskea edes itse.
Nokialla

Poissa Ollin kuppi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #38 : Maaliskuu 10, 2023, 22:20:35 »
Liitytäänpä jonon jatkoksi kun tällaista palvelua on niin hankala löytää: eli minullekin voi laittaa yksityisviestinä tiedot Helsingissä ja lähialueilla (esim. juuri tämä länsi) työskentelevät sokerointihenkilöt  :drinking:
Kysyitkö Leealta?

Löytyy naapurista "Laadukasta kotimaista hierontaa"

Poissa Lprmies

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sokerointi + handjob
« Vastaus #39 : Joulukuu 05, 2023, 22:23:36 »
Ois hyvä tämmösiin threadeihin saada semmonen viesti ekalle sivulle pinnattua missä on kaikki en. Palveluntarjoajat