Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Sokerointi + handjob

<< < (7/12) > >>

Marie93:
Olipas mielenkiintoista löytää tämmönen ketju  ;D
Mä siis itse aina hoidan sokeroinnin itseltäni, joskus aikoinaan olen tehnyt sitä myös toisille. Mua ainakin alkaa himottaa sen jälkeen kun saa homman tehtyä, ehkä se vaikuttaa että iho menee niin herkäksi siitä repimisestä. Joten en ihmettele, että tämmöisestä ollaan kiinnostuneita.

Mutta oli todella mielenkiintoista törmätä tähän asiaan täällä, ja että näyttää siltä että monia kiinnostaa sokerointi onnellisen lopun kera. Mä taidankin ottaa tän palvelun mun listoille jos kerta sellaiseen on kiinnostusta 🤔😅

full_out:
"Kruununhaassa aistillista hierontaa"
Onko mitään kokemuksia? Maininta karvanpoistosta!

Jepu:
Mahtaisko kukaan tehdä tätä (taikka sheivausta tms.) Tampereen suunnalla? Nyt kun tossa äsken just höyläs pallit sileäksi niin alkoi kovasti kutkuttamaan ajatus, että joku muu tekisi sen puolesta eikä tarvisi jarrutella seisokkia. Vinkatkaa siis ihmeessä jos tämä kuuluun jonkun tarjontaa/tiedätte että jollekin kuuluu/tiedätte jonkun joka tekee tätä hiukan "viraabelina" normipaikassa!

Lipittäjä80:

--- Lainaus käyttäjältä: Jepu - Elokuu 09, 2021, 15:54:52 ---Mahtaisko kukaan tehdä tätä (taikka sheivausta tms.) Tampereen suunnalla? Nyt kun tossa äsken just höyläs pallit sileäksi niin alkoi kovasti kutkuttamaan ajatus, että joku muu tekisi sen puolesta eikä tarvisi jarrutella seisokkia. Vinkatkaa siis ihmeessä jos tämä kuuluun jonkun tarjontaa/tiedätte että jollekin kuuluu/tiedätte jonkun joka tekee tätä hiukan "viraabelina" normipaikassa!

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä Tampereella ainakin "Juulinyouin" mainostaa tätä palvelua olevan tarjolla. Ei muuta kun kokeilleen. Kerro sit kannattaako käydä.

Ollin kuppi:
Annoin itseni ymmärtää, että Kirkkonummella Espoon puolella toimiva Leea tekisi sokerointia. Käsityö onnistuu, se ei ole arvaus  :inlove:

Ilmoitus naapurin puolella "Laadukasta kotimaista hierontaa"

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta