Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Sokerointi + handjob

<< < (4/12) > >>

Vieras0165:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Maaliskuu 08, 2021, 16:57:47 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Transuchaser9000 - Maaliskuu 08, 2021, 14:51:25 ---On näitä sankareitakin jotka tykkää haiatella polkupyörien satuloita ja runkata kumisaappaihin, mitä kummallista on sokeroinnissa? Kovin epäammattimaisesti sanottu ammattilaiselta ;P

--- Lainaus päättyy ---

Vielä epäammattimaisempaa ottaen huomioon, että olen kosmetologi ;D Mutta ei mitään, jos kiihottuu karvojen repimisestä, niin antaa palaa vaan. Kiihottuhan joku joskus auton pakoputkeenkin panemisesta ja sitä enemmän mitä enempi kaasutti.

--- Lainaus päättyy ---

Niin no, onhan näitä fetissejä ihmisillä vaikka mitä, luulisi ammattilaisen sen nyt tietävän.

Toiset kiihottuu piiskaamisesta ja yleensäkin siitä, että saadan kipua aikaan. Jokainen tallaan tavallaan joten en nyt näe tätä sokerointi ja käsihoitoa yhtään ihmeellisenä asian.

Vieras0395:
^
Ei toki sinä ole mitään ihmeellistä, ei ainenkaan verrattuna auton pakoputkeen panemiseen tai toisten käytettyjen kumien haisteluun. Minähän kirjoitinkin, että se on ihanan romanttista.

Transuchaser9000:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Maaliskuu 09, 2021, 07:54:52 ---^
Ei toki sinä ole mitään ihmeellistä, ei ainenkaan verrattuna auton pakoputkeen panemiseen tai toisten käytettyjen kumien haisteluun. Minähän kirjoitinkin, että se on ihanan romanttista.

--- Lainaus päättyy ---

Poen laki kuuluu seuraavasti :

"Without a clear indicator of the author's intent, it is impossible to create a parody of extreme views so obviously exaggerated that it cannot be mistaken by some readers for a sincere expression of the views being parodied."

Uskaltaisin väittää, että voimme applikoida poen lakia tähän "ihanan romanttiseen"

antero pee:
Olen kääntynyt sille kannalle, että sokerointi sokerointina ja runkkaus runkkauksena. Alapäänkarvani nyhdettiin vasta ja vaikka kosmetologini on viehättävä, niin ei oikein händäri edes tule mieleen siinä tilanteessa. Ei kicksejä kivusta. Sittenkään.

saibe85:

Vielä epäammattimaisempaa ottaen huomioon, että olen kosmetologi ;D Mutta ei mitään, jos kiihottuu karvojen repimisestä, niin antaa palaa vaan. Kiihottuhan joku joskus auton pakoputkeenkin panemisesta ja sitä enemmän mitä enempi kaasutti.
[/quote]

Kyllä helposti alkais keuliin jos repisit mua karvoista

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta