Hienot kuvat AS:ssä ja naapurissa. Kerran laittanut viestiä tuloksetta.
Uutiset:
Tällä ei ole missään muualla ilmoa kuin as?
Ottaa vastaan 20km päässä Turusta ja aika normi hinta (korkea?). Mun mielestäni on sama joka otti vastaan aiemmin Turun toiseksi suurimmassa lähiössä. Ainakin spammaa samalla tavalla kuin aiempi nimimerkki. Jos/kun on sama niin on todella iso nainen ja hyvin flegmaattinen. Kysy mittoja? Ne kun ei noissa kuvissa oikein näy.
Ottaa vastaan 20km päässä Turusta ja aika normi hinta (korkea?). Mun mielestäni on sama joka otti vastaan aiemmin Turun toiseksi suurimmassa lähiössä. Ainakin spammaa samalla tavalla kuin aiempi nimimerkki. Jos/kun on sama niin on todella iso nainen ja hyvin flegmaattinen. Kysy mittoja? Ne kun ei noissa kuvissa oikein näy.
Moikka tulen jakamaan oman näkemyksestä asiasta, musta tuntuu et äijällä taitaa olla vaa kakka maku suussa 24/7. Olen itse ollut kyseisen naisen asiakkaana ja minulla ei ole moitteita palvelusta. Olet varmasti niin äkkipikainen että et edes osaa lukea tämän bjqueenin ilmoituksen otsikkossa lukee selvästi että on chubby muija ja viellä ilmotuksessa erikseen joten minä vähän luulen et olet vain liian päällekäyvä ja osaamaton lukeajoten et voi valittaa siitä etteikö ole ilmottanut että on chubby kokonen tai sitten lompakkosi itkee ja sen takia valittelet täällä turhasta. Opi lukemaan seuraavaksi ilmoitukset tarkasti koska itse ainaki kyseisen bjqueenin palveluun ollut tyytyväinen ja hinnatkin on kohtuullisella tasolla suomitytöltä, myös kikin biossakin lukee että chubby. Kiitos olen puhunut😘
Chubby oli joskus sellainen hiukan lihaisampi tapaus.
Nykyään lienee kaikkea sairaalloisen lihavan ja pyöreän väliltä.
Yhtä tyhjän kanssa nämä termit nykyään.
Kurvikuningatar= 150 kiloa.
Morjens.
En viittaa topikin pt:an millään tasolla, yleistä pälinää
No niin on!
Onko tämä mistä puhutaan se kenellä lukee chabby ilmoituksessa?
Chubby ja läski on kyllä eriasia.Valitettavan usein osoittautuu samaksi näiden PT:n ilmoitustavan kautta. Aivan sama onko Chubby, BBW, rehevä, kurvikas, jopa "naiselliset muodot omaava" - vastassa todennäköisesti on vain läski.