Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Kiana : Fuck finland stupid Guy 

<< < (2/7) > >>

Thor Patsas:
Vaikuttaa oudolta kyllä tuo teksti. Sitä paitsi tuossa kohdassa color of the skin lukee Asian. Ei tuo kyllä aasialaiselta näytä vaan enemmän ehkä latinolta.

MestariMerlin:
Sanoisin tässä kohtaa jotain mitä en ole aiemmin sanonut: paritettu romanialainen..

Hormonihiiri:
Oon jotenkin kuvitellut että paritetuille sutenöörit tekee ilmoitukset, suunnittelee kiertueen yms. Ei kai ne niille tytöille anna edes RE-tunnuksia?

NUSSIJA_666:
Tapasin reilu viikko sitten yhden toisen (luultavasti romanialainen, kielestä sekä ulkonäöstä päätellen) jonka epäilen paritetuksi.
Olen kokematon näissä hommissa, mutta tilanne ei vaan tuntunut ihan normaalilta - viestittely oli pelkää "ok":oota, ja kun paikalle pääsin, niin
vaikutti ettei tyttö tiennyt oikeen mitä halusin (ei ehkä ollut itse viestitelly kanssani). Hänellä oli myös vaikeeta saada lukaalin ovea uki (mikä oikeatsi aukesi helposti kun itse yritin) mikä sekin vähän tuntui jälkeenpäin kummaliselta, jos siellä hommia oli ennen minua hoidellut.
Lähdin lopulta pois ajan ehkä puolivälissä, koska palvelu sekä tyttö muutenkin nyt ei ollut oikeen sitä mitä hain.
Eteisessä ollessani, hän soitti jollekin miehelle siinä sit, mikä tuntuu että viittaisi jonkunäköiseen paritukseen - tyttö ei ole enään RE: listoilla. Selkeesti kannattaa olla tarkkana Jatkossa itse ajon perääntyä herkästi heti alkumetreillä jos vähänkin tulee tunne ettei hyvä fiilis ilmassa 

NUSSIJA_666:
PS: "otin" puolet maksamistani rahoista takaisin: nousin ylös miettimättä sen enempää ja tokaisin että maksan puolet alkuperäisestä. Tyttö lähti heti hakemaan rahojani, ilman mitään kiistelemistä. En tiedä oliko tämä sitten syynä puhelin soittoon, mutta hän ei tosiaan mitään pannut vastaan, koin että itse toimin ihan oikein koska en saanut mitä tilasin. Uskon että oli paritettu kyllä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta