Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Gloryhole

<< < (7/8) > >>

mattssonni:

--- Lainaus käyttäjältä: joey_t - Lokakuu 25, 2024, 18:55:39 ---
--- Lainaus käyttäjältä: mattssonni - Lokakuu 25, 2024, 00:10:02 ---Palvelun ostaminen omalla suostumuksella naiseksi esittäytyneeltä henkilöltä ei ole sama kuin suostumus miestenväliseen seksiin.

--- Lainaus päättyy ---
Mikä ero näissä on?

--- Lainaus päättyy ---

Et näe eroa siinä, onko seksikumppani mies vai nainen?

antero pee:
Jos Jonna Vivian = Marinsuu, niin silloin kyse on harhaanjohtamisesta.
JV:llä on pippeli eikä pimppi ja siinä Gloryhole -ilmossa sanotaan päinvastoin.

Sitten ajatukseni laajemmasta keskustelusta, sori jos off topic:

Raiskaus voidaan ymmärtää monella tapaa, mutta jos sitä ajatellaan suostumuksen kautta, niin silloin keskeistä ei ole pakottaminen tai väkivalta. Usein ajatellaan että tekijän on oltava fyysisesti vahvempi kuin uhri, jotta voi raiskata. Näin ei kuitenkaan aina ole. Uhri voi monesta syystä olla kyvytön puolustamaan itseään, yksi näistä on jos on tiedoton, toinen se, että on harhaanjohdettu, eikä tajua mitä itselle tehdään, tai tajuaa sen vain osittain. Mun nähdäkseni ns. gaslighting on aidosti tärkeä termi näissä keskusteluissa, olkoonkin, että rikosoikeudellisesti nämä on vaikeita tapauksia todistaa.

On haastavaa mieltää raiskaus lähtien suostumuksesta, sillä meillä on vahvoja ennakkokäsityksiä seksuaalisesta väkivallasta nimenomaan vahvemman oikeuteen perustuvana väärinkäytöksenä. Silti se on omasta mielestäni parempi tapa hahmottaa seksuaalisen vallankäytön koko kirjo, koska se sisältää tilanteita, joissa henkilökohtaisia rajoja rikotaan, ilman että käytetään fyysistä väkivaltaa tai uhataan sillä.

janne_hki:
Jos Marinsuu on tosiaan Jonna Vivian, niin melkoista huijaamistahan tämä on. Onhan noissa kuvissa kasvotkin tosiaan ihan tunnistettavissa ja jos ei ole kyseinen henkilö, niin käyttää vieläpä jonkun toisen kuvia Vihti-kauppakasseineen. Marinsuu muuten tarjoaa peppupanoja paljaalla Gloryholessa. Onhan tuo kaikkinensa niin erikoinen kokonaisuus, että tiedä sitten.

Hormonihiiri:
^ itse kävi tuon kertomassa eli lähde aika luotettava.

Slipper2005:
Itselleni muistorikkain gloryhole-kokemus on Saksasta n. 15v sitten. Olin silloin jäsen JoyClubissa ja vierailin yleensä Kanarialla ja Kyproksella olevissa clubiin kuuluvissa bdsmkerhoissa. Olin lomalla Berliinissä ja jäsenyyteni merkitsi sisäänpääsyä eräälle priva bdsm-clubille. Puitteet olivat upeat ja päätin aloittaa gloryholesta. Menin yksityiseen hämärästi valaistuun koppiin suihkun kautta. Kopissa oli opastauluja saksankielellä ja en ymmärtänyt kaikkea ja luotin aikaisempiin kokemuksiini muilta klubeilta. Olin nauttinut vahvan cialiksen muutamaa tuntia aiemmin mahdollistaakseni illan nautinnot toivomani pitkän kaavan mukaan. Työnsin kaluni sille varatusta vreiästä toiveet korkealla. Reikä oli tarpeeksi iso jotta myös pallit menivät toiselle puolella kuten ohjeen kuvassa neuvottiin. Tunsin jonkun koskettelevan vehkeitäni ja jonkin kiristyvän kalunityven ja pallieni ympärille. Huomasin että olin lukittu paikoilleni ilman mahdollisuutta vetää kaluani pois reiästä. Sitten koppiin syttyi valot ja tajusin olevani "käänteisessä kopissa" eli videokuva minusta välittyi seinän takana olevaan katsomoon paikalla olijoille, joilla oli lupa käsitellä kaluani vapaasti. Silloin tajusin, että opastaulussa oleva 2Stunden ei tarkoittanut maksimi aikaa vaan että olin, laittamalla kaluni aukosta, suostunut antamaan yleisölle mahdollisuuden käsitellä vapaasti vähintäin kaksi tuntia. Sen kopin teema oli cumcontroll ja post orgasm torture. Samalla ymmärsin miksi takapuoleni takana oli sellainen istuinpuomi jollaista en ollut aiemmin nähnyt GH kopeissa. Se esti kopissa oliaa jäämästä roikkumaan kalunsa varaan jalkojen pettäessä. Kokemus oli niin raju, että muuta ei iltaan enää mahtunutkaan. No se piti kokea uudelleen muutaman päivän päästä.. Suosittelen kaikille.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta