Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Lahden tarjonta
Juupatiju:
No ei minunkaan mielestä mikään erikoisen hyvä,Linda ja Eva tietysti.Kuinkas tuo Alice naapurissa?Muuta mielenkiintoista ei sielä olekkaan..
Blain:
--- Lainaus käyttäjältä: Wiima - Helmikuu 15, 2025, 18:49:42 ---Mulla vissiin näkyy eri ilmoitukset,RE:n puolella
--- Lainaus päättyy ---
Tuskin.
Mut mä kelpuutan vain
A: kauniit, normivartaloiset
B: rapsatut/varmistetut/luotettavat toimijat
C: owo/cim onnistuu
D: hinta 100/30
E; ei teinejä
Timppa:
Viikonloppuna Lahteen. Valikoima petiten ja tuhkaluukun ystävälle aika hankala. Naapurissa tarjonta aika Rubens-mallista, thaikkua tai sitten se yksi mallikelpoinen joka antaa ymmärtää useilla ilmoituksilla mutta siihen se sitten jääkin. Tiukkis on koettu.
Pamela GFE, Lissa milf ja Assqueen/yasminenxoxo taitaa tulla valituksi. Kokemusta näistä? Vai joku muu?
Blain:
Kumpikin RE;n muiduista rapsaamaton rookie eli väliin jättäisin.
Yasminen body on kyllä niin upea kuvissa, että sinne mä suuntaisin.
Olin joskus deittejä sopimassa Yasminen kanssa, mutta peruin mahdolliset deitit päivää ennen. Hän luki perumisviestini vasta viikon päästä eli haiskahti vahvasti ohareille.
Tee siis plan b Yasminen kanssa ja jos noi yllämainitut RE;n naiset kuuluu siihen suunnitelma b:en, tee vielä plan c:kin.
Tosin tuolla nykytarjonnalla hylkäisin ajatuksen seuralaisesta kokonaan.
Timppa:
Jälkimmäinen virke on kyllä viisautta. Jospa menisi vaan siviililinjalla, jos sattuu vastaan tulemaan 😅.
Vaan olihan tuonne tullut MySweetMystery, kypsempi mutta näyttävä tapaus. Tekstiosiokin järkevänkuuloinen 🤔.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta