Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

Lahden tarjonta

<< < (3/34) > >>

Viola:

--- Lainaus käyttäjältä: Kolumppo - Lokakuu 09, 2024, 10:49:25 ---Sanoin että unohdin lukita auton,ja otin jalat alle.

--- Lainaus päättyy ---

En ymmärrä miksi pitää valehdella.
Eikö voi suoraan sanoa miksi ei halua jäädä.

Palveluntarjoajat arvostavat enemmän suoraa kritiikkiä ja puhetta.
Kuin sitä, että "oho, lompakko jäi autoon" tms tyyliä ja sitten häivytään.

Wiima:
Tässä on varmaankin tilanne ollut niin yllättävä,eihän tälläistä odota.Se on muutenkin vaikeaa sellaisessa tilanteessa,että huomaa vasta silloin kun vaatteet on heitetty menemään,että hygienia huono vartalo aivan toisenlainen kuin ilmoituksesta voisi esim tekstin perusteella päätellä.Ja huonojen kuvien,ja ikääkin10-15 vuotta enemmän ja rahat on jo annettu...

Wiima:
Näin kävi minulle tämän kyseisen leidin kanssa Turussa...

abcdefg:

--- Lainaus käyttäjältä: Viola - Lokakuu 09, 2024, 13:22:16 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kolumppo - Lokakuu 09, 2024, 10:49:25 ---Sanoin että unohdin lukita auton,ja otin jalat alle.

--- Lainaus päättyy ---

En ymmärrä miksi pitää valehdella.
Eikö voi suoraan sanoa miksi ei halua jäädä.

Palveluntarjoajat arvostavat enemmän suoraa kritiikkiä ja puhetta.
Kuin sitä, että "oho, lompakko jäi autoon" tms tyyliä ja sitten häivytään.

--- Lainaus päättyy ---

Ymmärrän kyllä toisaalta. Muutenkin jännässä tilanteessa on kyllä supliikkimieheltäkin paljon vaadittu muotoilla rakentava palaute etenkin jos se liittyy ulkomuotoon tai vaikka hygieniaan.

Itse olen kerran kauan sitten päätynyt tilanteeseen jossa toiselle osapuolelle tuli kiire meistä riippumattomista syistä, ja hän tuli tapaamiselle suoraan siviilitöistä.

Siinä sitten vaatteita vähentäessä tuoksui hiki ja vähän muutkin ihan luonnolliset aromit.

En kuitenkaan ajanut häntä ulos rakentavan palautteen saattelemana vaan pyysin yhteiseen suihkuun ja pesin puhtaaksi.  :inlove:

Kolumppo:
Joo minulta moka,käsi pystyyn virheen merkiksi.Mutta menin todella hämilleni,yllätyin, järkytyin.Siksi karautin paikalta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta