Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Thaikkujen vatsan alue
Turuntyttö:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 08, 2024, 21:30:30 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Lokakuu 08, 2024, 20:55:59 ---^Eikös se lääkäri ompele värkin vaan tiukemmaksi, jos sattuu repeämään?
--- Lainaus päättyy ---
Synnyttäneeltä naiselta kuultua " onhan se tiukka kun pyysin lisätikkejä lisähintaa vastaan"
--- Lainaus päättyy ---
Herttinen, oikeasti jotkut kysyy näin?😳 apua..
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Lokakuu 08, 2024, 21:39:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Entto - Lokakuu 08, 2024, 20:55:59 ---^Eikös se lääkäri ompele värkin vaan tiukemmaksi, jos sattuu repeämään?
--- Lainaus päättyy ---
Synnyttäneeltä naiselta kuultua " onhan se tiukka kun pyysin lisätikkejä lisähintaa vastaan"
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Pilluun saa sellaista hoivaa kun on valmis maksamaan ja osaa pyytää. Apua se todellakin oli. Laserista mun ei varmaan kannata mitään mainita kun alkaa tuntumaan siltä että tiedän naisten värkistä enemmän kuin naiset itse.
Turuntyttö:
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Lokakuu 08, 2024, 21:45:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Lokakuu 08, 2024, 21:39:26 ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus päättyy ---
Pilluun saa sellaista hoivaa kun on valmis maksamaan ja osaa pyytää. Apua se todellakin oli. Laserista mun ei varmaan kannata mitään mainita kun alkaa tuntumaan siltä että tiedän naisten värkistä enemmän kuin naiset itse.
--- Lainaus päättyy ---
Siis puhutko pillun tiukkuudesta? Eli että sillä ylimääräisellä tikillä saataisiin miehelle parempi nautinto?
Ja ole hyvä mainitse kerro vain tästä laseriata joka edistää pillun tiukkuutta, kuulen mielelläni lisää!😊
Lifti:
^ Nyt korkki kiinni. Lue kirjoitukseni kun olet selvinpäin. Vastaus ei ole monimutkainen. Se on täysin selvä. Jos et ymmärrä sitä vielä huomennakaan/sitten kun olet selvinpäin = inhimillisen avun ulkopuolella
Lifti:
Laserista mä en tiedä muuta kuin että silloinen narttuni halusi pilluntiukennus operaation, OMASTA HALUSTAAN, SE OLI TIUKKA KUIN HYTTYSEN PERSEENREIKÄ.
Hän meni turkkiin, maksoi monta tonnia, sai laseria ja pillu oli edelleen tiukka KUIN HYTTYSEN PERSEENREIKÄ.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta