Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Thaikkujen vatsan alue

<< < (11/15) > >>

Vieras1776:
^^^ Mä kysyn noita aina. Samoin puheena olleista arvista ja muistakin itseäni häiritsevistä asioista kuten vaikka röökaanisesta ja perseen puhtaudesta. Jaa miksikö olen usein älä vastaa -osastossa?

lepsky:

--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Lokakuu 06, 2024, 15:36:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 06, 2024, 14:41:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Lokakuu 06, 2024, 14:36:49 ---
Jos luit ensimmäisen viestini tähän ketjuun, niin ymmärtäisit että minua myös häiritsi juurikin sama asia kuin MariaEnkeliä, eli se aloittajan viimeinen lause. Ja kysymykseesi miten vastaisin jos asiakas aikaa kysyessään laittaisi esim että ”En tykkää nähdä arpia pt:n kehossa, onko sinulla jotain?”, vastaisin totuudenmukaisesti. Eihän sellaisesta valehteleminen palvelisi ketään, jos se asia on niin iso turn off mahdolliselle aikaa kyselevälle.🤔

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Lokakuu 05, 2024, 18:01:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Papparainen56 - Lokakuu 05, 2024, 17:23:22 ---Voi pyhä Sylvi jos jonkun pt:n arvet noin häiritsee. Nehän on vaan elämää. Jos noin on niuho niin ehkä olisi vaan suosiolla parempi pysyä kotosalla ja hieroa itse munaansa🤣  :wanker:

--- Lainaus päättyy ---

Tai ehkä parempi olisi joku pumpattava barbara jolla ei varmastikkaan ole mitään ”virheitä” kehossa.😁

--- Lainaus päättyy ---

Toinen vastauksesi jossa lainasit Papparaista56 osoittaa kyllä sen mitä oikeasti ajattelet aiheesta ja tätä kysyvästä asiakkaasta  8)

--- Lainaus päättyy ---

Voi hyvänen aika sun järjenjuoksua.😅 Tottakai tuollaista saa kysyä, mutta kyllä nyt aloittajan teksti on vähän ristiriitainen (ei häiritse mutta sitten kuitenkin häiritseekin) ja viestistä paistaa läpi aloittajan oma ajatusmaailma siitä että jos sattuu vaikka se c-sektion arpi olemaan, niin silloin keho olisi muka ”pilalla” eikä sellaisesta pitäisi joutua maksamaan (edelleen se viimeinen lause). Voin toki olla väärässäkin, mutta itselleni ainakin tuli sellainen mielikuva aloittajan ajatuksista.🤷‍♀️
Mutta noh, eihän sun kirjoituksillasi olekkaan muita tarkoitusperiä kun trollaus.😊

--- Lainaus päättyy ---

Ihan ymmärrettävää että vaihdat mielipidettäsi asiasta kun huomaat kirjoitustesi olevan epäedullisia.

Entto:

--- Lainaus käyttäjältä: AloittelevaTurska - Lokakuu 05, 2024, 11:19:02 ---Onkohan teillä listaa palvelun tarjoajista, joilla olisi tuo mahdolliunen c-sektiohaava piilossa?

--- Lainaus päättyy ---
Tämmöistä listaa tuskin on kenelläkään.
Nuo thaitytöt kun tuppaavat vaihtamaan paikkakuntaa ja naapurinimimerkkiään melko tiuhaan.

Eli yrityksen ja erehdyksen kautta onneen.

Turuntyttö:
^^ Niinkuin lepsky itsekkin sen totesit, niin tuo barbara viestini oli vastaus papparaiselle, ei aloittajan viestiin. Ja ehkä olin hieman hölmö kun en ajatellut että kaikki ei hoksaa ettei se ollut niin vakavamielisesti edes kirjoitettu, niinkuin ehkä siitä hymiöstä siinä olisi voinut päätellä. Joka tapauksessa, otappa ihan rauhassa äläkä tahallasi väännä asioista sellaisia mitä ne ei ole.😉

Jimmy-setä:

--- Lainaus käyttäjältä: AloittelevaTurska - Lokakuu 05, 2024, 11:19:02 ---Hyvää huomenta arvon hieronnan ystävät. Onkohan teillä listaa palvelun tarjoajista, joilla olisi tuo mahdolliunen c-sektiohaava piilossa? Sinällään mua ei kyseinen yksityiskohta häiritse, mutta jos nyt alkaa palvelusta maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen?

--- Lainaus päättyy ---
Eli haluatko listan sellaisista thaihierojista, joilla on c-sektiohaava ja se haava on piilossa? Useimmilla se haava on arpeutunut eli veikkaan, että ei noita haavaisia kauheasti tule vastaan.
Eli tilaus ei ole sisällön mukainen, jos kuvissa haavaa ei näy, mutta sellainen kuitenkin löytyy piilotettuna vaikka vaatteiden alta?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta