Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Thaikkujen vatsan alue
lepsky:
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Lokakuu 06, 2024, 14:36:49 ---
Jos luit ensimmäisen viestini tähän ketjuun, niin ymmärtäisit että minua myös häiritsi juurikin sama asia kuin MariaEnkeliä, eli se aloittajan viimeinen lause. Ja kysymykseesi miten vastaisin jos asiakas aikaa kysyessään laittaisi esim että ”En tykkää nähdä arpia pt:n kehossa, onko sinulla jotain?”, vastaisin totuudenmukaisesti. Eihän sellaisesta valehteleminen palvelisi ketään, jos se asia on niin iso turn off mahdolliselle aikaa kyselevälle.🤔
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Lokakuu 05, 2024, 18:01:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Papparainen56 - Lokakuu 05, 2024, 17:23:22 ---Voi pyhä Sylvi jos jonkun pt:n arvet noin häiritsee. Nehän on vaan elämää. Jos noin on niuho niin ehkä olisi vaan suosiolla parempi pysyä kotosalla ja hieroa itse munaansa🤣 :wanker:
--- Lainaus päättyy ---
Tai ehkä parempi olisi joku pumpattava barbara jolla ei varmastikkaan ole mitään ”virheitä” kehossa.😁
--- Lainaus päättyy ---
Toinen vastauksesi jossa lainasit Papparaista56 osoittaa kyllä sen mitä oikeasti ajattelet aiheesta ja tätä kysyvästä asiakkaasta 8)
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 06, 2024, 14:30:24 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 06, 2024, 13:44:52 ---
Mitä arvelet huoran edes vastaavan kysymyksiin arvistaan kun pelkästään täälläkin kysymys aiheutti kohtauksen suurimmalle osalle vaikka kysymys edes ollut heille suunnattu? ::)
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 06, 2024, 14:09:15 ---
Ja mua siis häiritsi tämä lause: maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen
Eli onko hänelle siis käynyt niin että on tilannut pt:n ilman sektioarpea, mutta saanut hierojan jolla on arpi? Tähän en ole edelleenkään saanut vastausta.
Ja mikäli hän jatkossa arvilta haluaa välttyä, tulee hänen mielestäni se mainita aikaa kysyessä. Jos silti saa pt:n jolla on sektioarpi (vaikka on tilausvaiheessa selkeästi ilmaissut että ei tällaista halua nähdä), niin sitten hänellä mielestäni on oikeus vähän valittaakin tilauksesta ja toimituksesta.
--- Lainaus päättyy ---
Et vastannut ollenkaan kysymykseen: mitä arvelet huoran edes vastaavan kysymyksiin arvistaan?
Mitä itse vastaat tähän kysymykseen arvista?
Jätät vastaamatta kokonaan
Jätät vastaamatta ja et tapaa asiakasta
Vastaat epärehellisesti
Vastaat kertoen arvistasi
Laitat viestin jossa käsket lisätietoja kysyvän painumaan helvettiin koska erehtyi kysymään hänelle tärkeästä asiasta etukäteen
--- Lainaus päättyy ---
Vastaan rehellisti ja kerron arvistani joita mulla kyllä on. Kukaan ei ole vielä ikinä ajanvarausvaiheessa esittänyt kysymystä arvista tai ihon kunnosta, mutta toki sellaisen saa esittää. Joskus multa on kysytty nenän mallista, koska se ilmeisesti oli asiakkaalle tärkeää. Ja hei, se on ihan ok kysyä! Mutta ei oo ok olla kysymättä ja sitten paikan päällä kertoa että "sulla on väärän mallinen nenä, en mä tällaista tilannut!".
lepsky:
--- Lainaus käyttäjältä: MariaEnkeli - Lokakuu 06, 2024, 15:23:31 ---Vastaan rehellisti ja kerron arvistani joita mulla kyllä on. Sektioarpea ei kylläkään ole, mutta umpisuoli on leikattu. Tiedoksi jos se arpi jotakin häiritsee 😁 Kukaan ei ole vielä ikinä ajanvarausvaiheessa esittänyt kysymystä arvista tai ihon kunnosta, mutta toki sellaisen saa esittää. Joskus multa on kysytty nenän mallista, koska se ilmeisesti oli asiakkaalle tärkeää. Ja hei, se on ihan ok kysyä! Mutta ei oo ok olla kysymättä ja sitten paikan päällä kertoa että "sulla on väärän mallinen nenä, en mä tällaista tilannut!".
--- Lainaus päättyy ---
AP yritti kysyä täällä muilta tietoa etukäteen jotta asia ei tulisi paikan päällä yllätyksenä.
Vastaukset ovat olleet lähinnä kysyjää arvostelevia ja osa kehoitti myös hieromaan itse munaansa.
Mikä paskamyrsky syntyisikään jos täällä kysyttäisiin etukäteen tietoa myyjän oikeasta iästä, painosta tai hiusten piteuudesta ja väristä? 8)
Turuntyttö:
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky - Lokakuu 06, 2024, 14:41:19 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Lokakuu 06, 2024, 14:36:49 ---
Jos luit ensimmäisen viestini tähän ketjuun, niin ymmärtäisit että minua myös häiritsi juurikin sama asia kuin MariaEnkeliä, eli se aloittajan viimeinen lause. Ja kysymykseesi miten vastaisin jos asiakas aikaa kysyessään laittaisi esim että ”En tykkää nähdä arpia pt:n kehossa, onko sinulla jotain?”, vastaisin totuudenmukaisesti. Eihän sellaisesta valehteleminen palvelisi ketään, jos se asia on niin iso turn off mahdolliselle aikaa kyselevälle.🤔
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Lokakuu 05, 2024, 18:01:01 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Papparainen56 - Lokakuu 05, 2024, 17:23:22 ---Voi pyhä Sylvi jos jonkun pt:n arvet noin häiritsee. Nehän on vaan elämää. Jos noin on niuho niin ehkä olisi vaan suosiolla parempi pysyä kotosalla ja hieroa itse munaansa🤣 :wanker:
--- Lainaus päättyy ---
Tai ehkä parempi olisi joku pumpattava barbara jolla ei varmastikkaan ole mitään ”virheitä” kehossa.😁
--- Lainaus päättyy ---
Toinen vastauksesi jossa lainasit Papparaista56 osoittaa kyllä sen mitä oikeasti ajattelet aiheesta ja tätä kysyvästä asiakkaasta 8)
--- Lainaus päättyy ---
Voi hyvänen aika sun järjenjuoksua.😅 Tottakai tuollaista saa kysyä, mutta kyllä nyt aloittajan teksti on vähän ristiriitainen (ei häiritse mutta sitten kuitenkin häiritseekin) ja viestistä paistaa läpi aloittajan oma ajatusmaailma siitä että jos sattuu vaikka se c-sektion arpi olemaan, niin silloin keho olisi muka ”pilalla” eikä sellaisesta pitäisi joutua maksamaan (edelleen se viimeinen lause). Voin toki olla väärässäkin, mutta itselleni ainakin tuli sellainen mielikuva aloittajan ajatuksista.🤷♀️
Mutta noh, eihän sun kirjoituksillasi olekkaan muita tarkoitusperiä kun trollaus.😊
lepsky:
--- Lainaus käyttäjältä: Turuntyttö - Lokakuu 06, 2024, 15:36:24 ---Voi hyvänen aika sun järjenjuoksua.😅 Tottakai tuollaista saa kysyä, mutta kyllä nyt aloittajan teksti on vähän ristiriitainen (ei häiritse mutta sitten kuitenkin häiritseekin) ja viestistä paistaa läpi aloittajan oma ajatusmaailma siitä että jos sattuu vaikka se c-sektion arpi olemaan, niin silloin keho olisi muka ”pilalla” eikä sellaisesta pitäisi joutua maksamaan (edelleen se viimeinen lause). Voin toki olla väärässäkin, mutta itselleni ainakin tuli sellainen mielikuva aloittajan ajatuksista.🤷♀️
Mutta noh, eihän sun kirjoituksillasi olekkaan muita tarkoitusperiä kun trollaus.😊
--- Lainaus päättyy ---
Missä kohtaa kehon "pilalla" oleminen menee siihen pisteeseen että asiakas saa kokea tulleensa huijatuksi?
Ikä. Tällähän ei pitäisi olla mitään merkitystä vaikka asiakas haki alkujaan 30 vuotiasta ja vastassa onkin 50-vuotias
PT:n pituus. Tämänkään ei pitäisi saada vaikuttaa koska kyllähän lyhyt ja todella pitkäkin nainen voivat molemmat olla hyviä sängyssä
Ulkonäkö ja PT:n paino. Tälläkään ei pitäisi olla merkitystä kun vain pannaan.
:sheep:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta