Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat

Thaikkujen vatsan alue

<< < (5/15) > >>

molopää:

--- Lainaus käyttäjältä: AloittelevaTurska - Lokakuu 05, 2024, 11:19:02 ---Hyvää huomenta arvon hieronnan ystävät. Onkohan teillä listaa palvelun tarjoajista, joilla olisi tuo mahdolliunen c-sektiohaava piilossa? Sinällään mua ei kyseinen yksityiskohta häiritse, mutta jos nyt alkaa palvelusta maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen?

--- Lainaus päättyy ---

Piilotetaanko se jollain vaatteella vai mitä sulla on mielessä?

molopää:

--- Lainaus käyttäjältä: Pupu7000 - Lokakuu 05, 2024, 20:18:53 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Lokakuu 05, 2024, 19:48:24 ---Ei, tässä kysytään pt:n vatsan aluetta.

^ Sinä liitit jotenkin sterotypiasti hieronnan thai-tyttöihin.

--- Lainaus päättyy ---

Sekä otsikko (thaikkujen vatsan alue) että aloituksen ensimmäinen lause (hyvää huomenta hieronnan ystävät) kertovat kyseessä olevan thai-hierontaan liittyvä palvelu. Aivan oikein se oli tässä yhteydessä liitetty, niinhän aloituksessakin tehdään.

--- Lainaus päättyy ---

Niinpä, ehkä kannattaisi lukea se aloitus ensin ja sitten vasta kommentoida  8)

MariaEnkeli:
Saa toivoa tietenkin mitä vaan.Joskin ehkä sektioarven erittely yksinään on MUN MIELESTÄ vähän mautonta. Olisi ehkä hyväksyttävämpää toivoa täysin arvetonta (eli ei mitään leikkauksia).
Tämä lause mua vähän häiritsi tai kaipaa tarkennusta: maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen?

Eli onko aloittaja siis yhteydenotossa tilannut/pyytänyt että ei halua nähdä sektioarpea. Mutta aina hierojilla on sellainen ollut vatsassa vaikka muuta ovat väittäneet?

Ehkä mä en vaan tajua.

M.U. Tiainen:
Aloituksesta tulee vähän mieleen eräs Kalvo- Pasi, joka vaikutti Pattayalla yhden talven ysärillä.
Kukaan ei koskaan nähnyt Pasilla mitään muijaa, mutta aina silloin tällöin kun se Oskarilla kävi niin oli taas pannut neitsyttä. Joku sen sitten näki Beach Roadilla, siellä laiturin päässä, missä tiedettiin sellaisten huorien joilla oli baarikielto menkkojen takia päivystävän.  ;D

JPC:
Thai-hierojat ovat hyvin koulutettuja ammattilaisia, jotka kykenevät hieronnallaan saattamaan kaikki kehon kivut yhteen pisteeseen..

Ja puristamaan ne sieltä myös ulos  :wanker:

Tähän suoritukseen eivät arvet kuitenkaan mielestäni paljoakaan pysty vaikuttamaan.
Ehkä sitten jonkun toisen mielestä pystyvät?

Mutta, jos hakee aasialaista neitsyttä suomalaisesta thai-hieromosta, niin KANNATTAA varautua pettymykseen mahdollisimman hyvin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta