Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Thaikkujen vatsan alue
AloittelevaTurska:
Hyvää huomenta arvon hieronnan ystävät. Onkohan teillä listaa palvelun tarjoajista, joilla olisi tuo mahdolliunen c-sektiohaava piilossa? Sinällään mua ei kyseinen yksityiskohta häiritse, mutta jos nyt alkaa palvelusta maksamaan, niin olisihan se kiva, että tilaus olisi sisällön mukainen?
Turuntyttö:
Miten c-sektion arpi, tai mikään muukaan arpi, määrittelee sen ettei sitten olisi ”sisällön mukainen”?🤔 Ihan mielenkiinnosta vain mietin.
JuliaK:
Onneksi en ole Thaikku enkä tee hierontoja jos asiakkaat on tuollaisia😂😂 Voi vittu näitä 🤦♀️🤦♀️
Julle95:
No just olin samaa kysymässä??? Ei häiritse sua,mutta kysyn silti? Missä piilossa se keisarin leikkauksesta johtuva arpi on,jos se on piilossa? Oletko joskus nähnyt jonkun thaikun ilmoituksessa eriteltynä vatsan alueen,jonka mukaan määrittelet onko maksettu palvelu sisällön mukainen? Pitäisiköhän sun keksiä joku ihan muu harrastus?
Papparainen56:
Voi pyhä Sylvi jos jonkun pt:n arvet noin häiritsee. Nehän on vaan elämää. Jos noin on niuho niin ehkä olisi vaan suosiolla parempi pysyä kotosalla ja hieroa itse munaansa🤣 :wanker:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta